Przetargi.pl
Przebudowa Sali Obsługi Klienta w budynku Inspektoratu ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3078200 , fax. 58 3018459
  • Data zamieszczenia: 2015-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
    ul. Chmielna 27/33 27/33
    80-748 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3078200, fax. 58 3018459
    REGON: 00001775600514
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Sali Obsługi Klienta w budynku Inspektoratu ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty remontowo-budowlane polegające na przebudowie Sali Obsługi Klienta w budynku Inspektoratu ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A. Roboty polegać będą na przebudowie istniejącej Sali Obsługi Klienta wraz z wymianą istniejących instalacji. Ogólne zakresy rodzajów robót: 1) Roboty rozbiórkowe będą polegały na: rozbiórce ścian działowych, demontażu istniejących drzwi wewnętrznych, demontażu sufitów podwieszanych wraz z demontażem istniejącego oświetlenia i okablowania, skuciu posadzki z płytek ceramicznych (wraz z cokołami) oraz usunięciu wykładziny, rozbiórce istniejącej instalacji elektrycznej, teletechnicznej, wentylacyjnej, demontażu istniejącego systemu klimatyzacji, demontażu istniejących parapetów wewnętrznych 2) Roboty budowlane będą polegały na wykonaniu: a) nowych ścianek działowych typu gips-karton z wypełnieniem wełną mineralną na stelażu stalowym b) sufitów podwieszanych oraz kasetonowych 3) Roboty montażowe (stolarka okienna i drzwiowa) będą polegały na montażu: a) stolarki okiennej i drzwiowej b) parapetów wewnętrznych c) podwójnych rolet materiałowych w kasetach 4) Roboty wykończeniowe będą polegały na wykonaniu: a) tynków wewnętrznych, szpachlowaniu b) robót posadzkarskich c) robót malarskich 5) Roboty instalacyjne (instalacje elektryczne i teletechniczne) będą polegały na wykonaniu: a) rozbudowy rozdzielnicy elektrycznej wraz z ochroną przepięciową b) instalacji elektrycznej - zasilającej i oświetleniowej c) instalacji teletechnicznej d) systemu sygnalizacji włamania i napadu e) systemu sygnalizacji pożaru f) systemu monitoringu 6) Roboty instalacyjne (instalacje grzewcze) będą polegały na: przesunięciu grzejnika 7) Roboty instalacyjne (instalacje wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji) będą polegały na: a) demontażu istniejących klimatyzatorów b) montażu nowej instalacji klimatyzacyjnej c) demontażu istniejącej wentylacji d) montażu nowej instalacji wentylacyjnej Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin wykonania zamówienia: przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia 31.05.2016 roku, z podziałem na etapy: a) Etap I - od dnia przekazania terenu budowy do dnia 28.12.2015 r., b) Etap II - od dnia 04 stycznia 2016 r. do dnia 31.05.2016 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - w wysokości: 9.000,00 złotych (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach