Przetargi.pl
Przebudowa sali gimnastycznej w ZSO w Strzelinie

Zarząd Powiatu w Strzelinie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 392 30 16 , fax. (071) 392 30 15
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Strzelinie
    ul. Kamienna 10 10
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 392 30 16, fax. (071) 392 30 15
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sali gimnastycznej w ZSO w Strzelinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sali gimnastycznej w ZSO w Strzelinie polegająca na: a)przebudowie sali gimnastycznej bez docieplenia ścian zewnętrznych, b)remoncie dachu budynku zaplecza, c)zabezpieczeniu przeciwwilgociowym budynku zaplecza, d)przebudowie instalacji elektrycznej budynku zaplecza, e)wykonaniu kanalizacji deszczowej budynku sali gimnastycznej i zaplecza, f)wykonaniu wentylacji dachu w sali gimnastycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 13 000, 00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Od Wykonawców wymaga się, aby dysponowali doświadczeniem jak poniżej: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - min. dwa zadania polegające na budowie lub przebudowie budynku oświatowego na kwotę min. 400 000,00 zł brutto każde, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót. Od Wykonawców wymaga się, aby dysponowali kadrą z doświadczeniem i kwalifikacjami jak poniżej: kierownik budowy - min.5- letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót, 3-letnie doświadczenie na stanowisku proponowanym przy realizacji niniejszego zamówienia, musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Od Wykonawcy wymaga się aby posiadał:ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków odbędzie się wg zasady spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków i wymogów udziału w postępowaniu winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Formularz ofertowy - załącznik nr I 2)Dane wyjściowe do kosztorysowania - załącznik nr II 3)Kosztorys ofertowy wypełniony według przedmiaru robót - załącznik nr III 4)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr IV 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr V 6)Informację o doświadczeniu Wykonawcy - załącznik nr VI 7)Podpisany wzór umowy- załącznik nr VII 8)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy i podwykonawców odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy wykonawca. 9)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy wykonawca. 10)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy wykonawca. 11)Dowód wniesienia (wpłacenia) wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach