Zarząd Powiatu w Strzelinie ogłasza przetarg
- Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 392 30 16 , fax. (071) 392 30 15
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Strzelinie
ul. Kamienna 10 10
57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
tel. (071) 392 30 16, fax. (071) 392 30 15 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa sali gimnastycznej w ZSO w Strzelinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sali gimnastycznej w ZSO w Strzelinie polegająca na: a)przebudowie sali gimnastycznej bez docieplenia ścian zewnętrznych, b)remoncie dachu budynku zaplecza, c)zabezpieczeniu przeciwwilgociowym budynku zaplecza, d)przebudowie instalacji elektrycznej budynku zaplecza, e)wykonaniu kanalizacji deszczowej budynku sali gimnastycznej i zaplecza, f)wykonaniu wentylacji dachu w sali gimnastycznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 13 000, 00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Od Wykonawców wymaga się, aby dysponowali doświadczeniem jak poniżej: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeśli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - min. dwa zadania polegające na budowie lub przebudowie budynku oświatowego na kwotę min. 400 000,00 zł brutto każde, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót. Od Wykonawców wymaga się, aby dysponowali kadrą z doświadczeniem i kwalifikacjami jak poniżej: kierownik budowy - min.5- letnie doświadczenie w realizacji podobnych robót, 3-letnie doświadczenie na stanowisku proponowanym przy realizacji niniejszego zamówienia, musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Od Wykonawcy wymaga się aby posiadał:ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków odbędzie się wg zasady spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków i wymogów udziału w postępowaniu winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Formularz ofertowy - załącznik nr I 2)Dane wyjściowe do kosztorysowania - załącznik nr II 3)Kosztorys ofertowy wypełniony według przedmiaru robót - załącznik nr III 4)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr IV 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr V 6)Informację o doświadczeniu Wykonawcy - załącznik nr VI 7)Podpisany wzór umowy- załącznik nr VII 8)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy i podwykonawców odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy wykonawca. 9)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy wykonawca. 10)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy wykonawca. 11)Dowód wniesienia (wpłacenia) wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kancelarii leśnictwa Nowa Morawa wraz z budynkiem gospodarczym w miejscowości Nowa Morawa.
Dodano: 2016-07-26 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek PCPR ul. Kościuszki w Trzebnicy - etap II
Dodano: 2016-07-22 - 1. Adaptacja pomieszczeń z przeznaczeniem na organizację i funkcjonowanie 21 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat w Integracyjnym Żłobku Publicznym nr 1 w Bogatyni. 2. Dostawa wyposażenia związana z utworzeniem nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat w Integracyjnym Żłobku Publicznym nr 1 w Bogatyni.
Dodano: 2016-07-20 - PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ KLAS W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W JELCZU-LASKOWICACH, UL. ŚWIĘTOCHOWSKIEGO 1
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa pomieszczeń szatni w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Jelczu-Laskowicach, ul. Świętochowskiego 1.
Dodano: 2016-07-01 - Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Piławie Górnej
Dodano: 2016-06-30 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek LO w PZS w Obornikach Śląskich - etap II
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa budynku podstacji Pogotowia Ratunkowego ze zmianą zagospodarowania terenu oraz budową przyłącza wodociągowego przy ul. Jantarowej we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-22 - BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ - ARCHIWUM - w miejscowości Dziadowa Kłoda
Dodano: 2016-06-14 - Przebudowa pomieszczeń klas w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Jelczu-Laskowicach, ul. Świętochowskiego 1
Dodano: 2016-06-14