Przetargi.pl
Przebudowa Sali audytoryjnej nr 3 w ryzalicie na I piętrze budynku W-3 (10-21) Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej, wraz z wydzieleniem pożarowym i oddymianiem głównej klatki schodowej budynku, ul. Warszawska 24, Kraków.

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 628 26 56; 628 22 20 , fax. 12 6282072
  • Data zamieszczenia: 2019-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 628 26 56; 628 22 20, fax. 12 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Sali audytoryjnej nr 3 w ryzalicie na I piętrze budynku W-3 (10-21) Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej, wraz z wydzieleniem pożarowym i oddymianiem głównej klatki schodowej budynku, ul. Warszawska 24, Kraków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie części budowlanej przewiduje się: -rozbiórka istniejących warstw posadzkowych ok. 10cm, w części frontowej Sali -demontaż pokrycia stopni audytoryjnych -demontaż istniejącego sufitu podwieszanego -demontaż istniejących siedzisk i ławek -demontaż podestu pod tablicą, katedry, oraz tablic -demontaż istniejącej stolarki drzwiowej -demontaż żaluzji pionowych oraz karniszy stalowych wykonanie nowych warstw posadzkowych według projektu -wykonanie wycięcia fragmentu konstrukcji pod stopnie audytoryjne (wg proj. konstrukcji), -wykonanie nowego wykończenia stopni audytoryjnych wraz z zabezpieczeniem przeciwkorozyjnym oraz p.poż. istniejącej konstrukcji stalowej pod stopnie audytoryjne -zabezpieczenie p. poż. wykończenia stopni, wykonanie uzupełnienia konstrukcji pierwszych stopni audytoryjnych oraz ułożenie wykładziny podłogowej. -powiększenie otworów wentylacyjnych w ścianie pomiędzy salą a korytarzem -wykonanie przebicia dla czerpni went. mech. w ścianie zewnętrznej wg proj. Konstrukcji -wykonanie konstrukcji wsporczej pod agregaty went. mech. wg proj. Konstrukcji -wykonanie przebić i nadproży w pomieszczeniu technicznym poddasza -wykonanie przebić i nadproży w ścianie, oraz przebicia stropu klatki schodowej K1 -wykonanie demontażu okna w pomieszczeniu piwnicznym oraz montaż czerpni napowietrzania klatki schodowej K1 -wykonanie konstrukcji wsporczej pod agregat wody lodowej wg proj. Konstrukcji -demontaż istniejącej ścianki działowej pomiędzy audytorium, a pomieszczeniem pomocniczym i wykonanie nowej ściany działowej -powiększenie istniejących otworów drzwi wejściowych do audytorium i wykonanie nowych nadproży -montaż izolacji akustycznej oraz okładziny systemowej z paneli akustycznych na ścianach sali audytoryjnej i w pomieszczeniu pomocniczym -montaż drzwi wejściowych do sali audytoryjnej oraz drzwi do pomieszczenia pomocniczego -montaż zestawów ślusarki aluminiowej obudowy p.poż głównej klatki schodowej na wszystkich kondygnacjach budynku -montaż instalacji oddymiania głównej klatki schodowej -wykonanie okładziny z płytek ceramicznych nad szafką umywalkową -montaż siedzisk oraz pozostałego i wyposażenia pomocniczego -wykonanie sufitu podwieszonego i obudowy kanałów wentylacji mechanicznej -uzupełnienie ubytków w tynkach ściennych oraz malowanie -wykonanie podestów oraz katedr -montaż rolet (kasety i prowadnice) -montaż balustrad -montaż projektora multimedialnego do stropu na konstrukcji systemowej wg proj. Elektrycznego -montaż tablic -montaż szafki umywalkowej -wykonanie nowych parapetów z płyt laminowanych W zakresie części elektrycznej przewiduje się: -wykonanie tablicy rozdzielczej oznaczonej symbolem TE-S3 -wymianę instalacji elektrycznej oświetlenia sali audytoryjnej oraz montaż nowych opraw oświetleniowych -wymianę instalacji elektrycznej oświetlenia pomieszczenia technicznego oraz montaż nowych opraw oświetleniowych -wykonanie sterowania roletami -wykonanie sterowania ekranem -instalacja ochrony od porażeń W zakresie części teletechnicznej, technologii informacyjnej przewiduje się: -podłączenie do sieci IT w obiekcie -rozprowadzenie sieci IT w sali audytoryjnej -podłączenie do sieci telefonicznej obiektu -wykonanie instalacji dla projektora multimedialnego -wykonanie instalacji dla pętli indukcyjnej -wykonanie instalacji dla podłączenia głośników -wykonanie instalacji mikrofonowej -wykonanie systemu ostrzegania o pożarze i oddymiająca W zakresie części instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji przewiduje się: -instalację wentylacji mechanicznej, -instalację klimatyzacji wraz z instalacją wody lodowej. -instalację oddymiania klatki schodowej wraz z instalacją doprowadzania powietrza kompensacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym dokumentację, przedmiar robót oraz STWiORB zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (plik zip). Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40 000.00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych ). Wadium należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 3 do SIWZ, dla każdego z tych podmiotów oraz składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, na zasobach którego polega, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg załącznika nr 6 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie , o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 3 do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. 4. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ 5. Kosztorys ofertowy – wydruk w wersji uproszczonej zawierający: opis pozycji, jednostkę miary, ilość, cenę jednostkową pozycji, cenę razem dla pozycji. Kosztorys ofertowy powinien zawierać: stawkę robocizny, narzuty (Ko, Zysk), podstawy nakładów, ilości i ceny jednostkowe robót wraz z podsumowaniem oraz zestawienia (R, M, S) 6.Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach