Przetargi.pl
Przebudowa sal wiejskich na terenie Gminy Dobrzyca narzędziem do poprawy warunków życia mieszkańców wsi

Gmina Dobrzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 63330 Dobrzyca, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 413 013 , fax. 627 413 013
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyca
    Rynek 14
    63330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie
    tel. 627 413 013, fax. 627 413 013
    REGON: 53861000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyca.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sal wiejskich na terenie Gminy Dobrzyca narzędziem do poprawy warunków życia mieszkańców wsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1 - ZADANIE 1 – Przebudowa sali wiejskiej w Izbicznie Zakres zadania obejmuje 1. Prace rozbiórkowe – rozbiórka schodów wewnętrznych prowadzących do pomieszczeń technicznych, demontaż skrzydeł drzwiowych z ościeżnicami; 2. Odnowienie drewnianej konstrukcji dachowej; 3. Wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stanowym, 4. Gładzie, malowanie, montaż sufitu podwieszanego – wyrównanie tynków na istniejących ścianach, położenie gładzi gipsowych po oczyszczeniu tynków ze startej farby, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stanowym, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian i sufitów; 5. Cyklinowanie i lakierowanie podłogi drewnianej – cyklinowanie parkietu po uprzednim uzupełnieniu ewentualnych ubytków. Część nr 2 - ZADANIE 2 – Przebudowa sali wiejskiej w Fabianowie Zakres zadania obejmuje: 1. Prace rozbórkowe – likwidacja andresoli/balkonu pomieszczeniu sali oraz zamurowanie otworu drzwiowego przy scenie, rozbiórka schodów wewnętrznych prowadzących na antresolę, słupów oraz posadzki w poziomie balkonu; 2. Gładzie, malowanie, montaż sufitu podwieszanego – wyrównanie tynków na istniejących ścianach, położenie gładzi gipsowych po oczyszczeniu tynków ze startej farby, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stanowym, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian i sufitów; 3. Cyklinowanie i lakierowanie parkietu drewnianego po uprzednim uzupełnieniu ewentualnych ubytków, podłoga PVC, pomieszczenia techniczne. Część nr 3 - ZADANIE 3 - Przebudowa sali wiejskiej w Polskich Olędrach Zakres zamówienia obejmuje: 1. Roboty budowlane, rozbiórkowe, przebudowa pomieszczenia salki na kotłownię oraz toaletę; 2. Wykonanie posadzek w dwóch pomieszczeniach z płytek ceramicznych na warstwie wyrównawczej samopoziomującej; 3. Montaż instalacji centralnego ogrzewania zasilane kotłem na paliwo stałe w całym budynku sali wiejskiej. Wyposażenie wszystkich pomieszczeń budynku w grzejniki konwektorowe stalowe, wyposażenie sali w nagrzewnice wodne; 4. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej w pomieszczeniu kotłowni i toalety; 5. Wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stanowym; 6. Tynkowanie, gładzie gipsowe, malowanie – wyrównanie gładzią gipsową tynków na istniejących ścianach we wszystkich pomieszczeniach sali, wykonanie robót malarskich w budynku. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale 4 SIWZ - w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, szczegółowy opis robót zawarty jest w projektach budowlanych w formie osobnych dokumentów dla każdej z 3 części przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ – osobno dla każdej części przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się stosowania rozwiązań prototypowych. Na każde zadanie zostanie podpisana odrębna umowa. UWAGA: Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót: -Wykonawca winien bezwzględnie zapoznać się ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, gdyż część czynności stanowiących przedmiot zamówienia została opisana jedynie w tejże Specyfikacji, -Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z dokumentacją projektową dostarczoną przez Zamawiającego, -Zamówieniem objęte są również wszelkie czynności związane z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, oraz inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. Wymagany okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę na roboty budowlane musi wynosić minimum 24 miesięcy od odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wymóg zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy) osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Dla udokumentowania tego faktu w terminie 7 dni od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu i inspektorowi nadzoru dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę, np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą tych osób musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Bez przedstawienia powyższego dokumentu osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę nie będą wpuszczane na plac budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez inspektora nadzoru, zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie musiała opuścić plac budowy a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umownej 1.000,00 zł za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na każe zadanie odrębnie w wysokości: 1) Część nr 1 - ZADANIE 1 – Przebudowa sali wiejskiej w Izbicznie: 1 000,00zł, (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 2) Część nr 2 - ZADANIE 2 – Przebudowa sali wiejskiej w Fabianowie: 1 500,00zł, (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) 3) Część nr 3 - ZADANIE 3 - Przebudowa sali wiejskiej w Polskich Olędrach: 1 500,00zł, (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS Dobrzyca 10 8409 0001 2001 0000 0101 0001 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu: ZPI.271.1.12.2017 z dopiskiem WADIUM – Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3 – w zależności od tego na które zadanie Wykonawca składa ofertę. b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089) 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wymagany okres związania z ofertą wynosi 30 dni Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Gminę Dobrzyca z siedzibą ul. Rynek 14, 63-330 Dobrzyca. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jego działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach