Przetargi.pl
Przebudowa rynku wiejskiego stanowiącego centrum miejscowości Popowo Kościelne

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele 16 B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7418790 , fax. 029 7418714
  • Data zamieszczenia: 2014-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Somianka - Parcele 16 B 16 B
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7418790, fax. 029 7418714
    REGON: 55066809000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.somianka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa rynku wiejskiego stanowiącego centrum miejscowości Popowo Kościelne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie części działek o nr 537, 510/1, 510/3, 514/5, 538 zlokalizowanych w miejscowości Popowo Kościelne, gm. Somianka w celu utworzenia rynku wiejskiego. Planowane przedsięwzięcie obejmuje zagospodarowanie części w/w działek poprzez ich utwardzenie kostką brukową betonową typu Nostalid o gr. 8cm. oraz placu przed kościołem z kostki kamiennej granitowej, o nieregularnej wysokości 7/9 cm. W ramach przedsięwzięcia planuje się wykonanie elementów małej architektury poprzez ustawienie ławek parkowych, koszy na śmieci jak również ustawienia masztu flagowego i nasadzenie zieleni. Zakres zamówienia dla zadania obejmuje: - roboty rozbiórkowe i ziemne polegające na przygotowaniu placu do zagospodarowania powiązane z usunięciem warstwy ziemi gruntowej, wykonaniem koryta pod wykonywaną nawierzchnię, rozebraniem nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej oraz kostki betonowej - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej grafitowej z paskami pojedynczymi na zewnątrz koloru żółtego typu Nastalid gr 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm, mieszanka o uziarnieniu 0/31,5 mm uzyskanego z przekruszenia surowca skalnego, w ilości 3.156,93 m2 - wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej, nieregulowanej o wysokości 7/9 cm na podsypce żwirowej z wypełnieniem grysem granitowym i podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm, mieszanka o uziarnieniu 0/31,5 mm uzyskanego z przekruszenia surowca skalnego, w ilości 127,68 m2 - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie batonowej z oporem z betonu C12/15 w ilości 131,40 mb - ustawienie krawężników o wymiarach 12x25 cm i krawężników 15x30 cm na ławie batonowej z oporem z betonu C12/15 o łącznej ilości 718,10 mb - humusowanie z obsianiem trawą - nasadzenie drzew i krzewów liściastych w ilości 53 szt. - ustawienie ławek parkowych z oparciem stalowym, obudowana drewnem o wymiarach min. 60x177 cm w ilości 6 szt - ustawienie koszy na śmieci stalowych na słupku z daszkiem o poj. min. 35 litra w ilości 4 szt. - ustawienie potrójnego masztu flagowego o wysokości do 10 m - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, gazowych i studzienek telefonicznych - wykonanie poręczy ochronnych łańcuchowych podwójnych z rur 60 mm i wysokości 1,5m w ilości 14 mb. 1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w: - Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ - Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ 1.3. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zadanie zgodnie z: 1) Projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ 2) Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ 3) Obowiązującymi przepisami, 4) Zasadami sztuki budowlanej. 1.4. Zamawiający zgłosił zamiar wykonywania robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, wobec którego to zgłoszenia w/w organ nie wniósł sprzeciwu. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru. Zamawiający sprawdzi zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionym kosztorysem ofertowym. 1.6. Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcy pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C. 1.7. Na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w Projekcie budowlanym i SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.9. Tam, gdzie w Projekcie budowlanym oraz opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w niniejszej Specyfikacji i Projekcie budowlanym. 1.10. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających będących następstwem wykonania zadania podstawowego Zamawiający zastosuje się do art. 67 ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy PZP. Wyliczenie cen jednostkowych zamówienia dodatkowego i uzupełniającego zostanie wyliczone z zaoferowanych cen jednostkowych przez Wykonawcę z zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia podstawowego. 1.11. Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonaniu robót musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników budynków oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP. 1.11. Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody wobec Zamawiającego oraz za szkody wobec osób trzecich, spowodowane istnieniem wad ukrytych materiałów, lub innych urządzeń wykorzystanych lub zamontowanych w ramach realizacji roboty budowlanej, jak też szkody powstałe przy usuwaniu tych wad. 1.12. Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest do wykonania minimum 30% robót stanowiących przedmiot zamówienia do 20.12.2014r. 1.13. Rozliczenie z wykonawcą nastąpi w momencie zakończenia całości zadania i podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót. 1.14. Wykonawca, na etapie końcowego odbioru robót lub w trakcie robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu odpowiednich aktualnych dokumentów (np. świadectw, certyfikatów, atestów, badań) dopuszczających do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń. 1.15. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 60 miesięcy gwarancji jakości na całość wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych ) 2. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008r. Nr. 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620) 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Somianka, nr konta: 28 892310760600082420060006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie ze zwrotem wadium na przetarg i należy załączyć go do oferty. 4. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 3 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 11, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 8. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy PZP. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugsomianka.bip.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach