Przetargi.pl
Przebudowa rynku Starego Miasta w Nowem w ramach Lokalnego Programu Rewitalizacji rynku i kamienic - miasto Nowe

Urząd Gminy Nowe ogłasza przetarg

  • Adres: 86-170 Nowe, Plac Świętego Rocha 5
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3337210 , fax. 052 3328466
  • Data zamieszczenia: 2012-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nowe
    Plac Świętego Rocha 5 5
    86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3337210, fax. 052 3328466
    REGON: 00052747000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminanowe.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa rynku Starego Miasta w Nowem w ramach Lokalnego Programu Rewitalizacji rynku i kamienic - miasto Nowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiotem zamówienia jest 3.1Przebudowa rynku Starego Miasta w Nowem w ramach Lokalnego Programu Rewitalizacji rynku i kamienic - miasto Nowe 3.2Zamawiający wskazuje , iż wykonawcy winni wziąć pod uwagę iż : 1) wydana została co do robót opinia konserwatorska nr 924-2011 Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy, pismo WUOZ.DB.WZN.5183.7.15.11.TZ.ASZ.ZWF z 07.12.2011r. W związku z powyższym wykonawca zobowiązany jest przewidzieć, iż mogą wystąpić w trakcie wykonywania robót konieczności wykonania prac zleconych przez Konserwatora zabytków, który w wypadku odkrycia nawarstwień ma prawo zlecić wykonanie przeprowadzenia badań ratowniczych wraz z eksploracją, rejestracją i dokumentowaniem elementów osadniczych zgodnie z obowiązującymi zasadami i uwzględnić to w cenie ryczałtowej za wykonanie zamówienia. 2) Wydana została Uchwała nr XXXVIII-256-2002 Rady Miejskiej w Nowem z dnia 22 luty 2002 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w południowo - wschodniej części miasta Nowe. 3.2.1 Zamówienie opisane jest poprzez nazwę i kod CPV, projekt wykonawczy, projekty wykonawcze branż : - Opis Techniczny do projektu budowlanego Przebudowa rynku Starego Miasta w Nowem w ramach Lokalnego Programu Rewitalizacji rynku i kamienic - miasto Nowe - przedmiar robót - projekt branży budowlanej wraz opisem technicznym i rysunkami - projekt branży elektrycznej wraz z opisem technicznym i rysunkami -- projekt fontanny wraz z jej opisem i rysunkami - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru w zakresie : wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych rozbiórki regulacja urządzeń podziemnych roboty ziemne kanalizacja profilowanie i zagęszczanie podłoża warstwa odcinająca podbudowa betonowa nawierzchnia z kostki kamiennej krawężniki kamienne wymagania ogólne usunięcie drzew i krzewów kablowe linie energetyczne zieleń drogowa, trawniki, kwietniki , drzewa, krzewy 3.2.2. Zakres robót obejmuje wykonanie: - Wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych - Wykonanie robót izolacyjnych przy budynkach - Wykonanie podbudów i warstw odsączających - Wykonanie robót przy wymianie nawierzchni - Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych - Wykonanie zieleni i elementów małej architektury - Wykonanie robót regulacyjnych i przebudowy instalacji kanalizacji deszczowej - Wykonanie robót w zakresie wymiany i umieszczenia znaków drogowych - Wykonanie robót w zakresie wykonania fontanny wraz z przyłączem wodno kanalizacyjnym dla jej potrzeb 3.3. Wykonawca zobowiązany jest do: 3.3.1. zapewnienia bezpiecznych warunków pracy, w tym ze względu na fakt, iż prace budowlane prowadzone będą na terenie szkoły zaleca się zastosowanie szczególnych środków ostrożności, uniemożliwiających dostęp osób postronnych bezpośrednio do terenu robót. Zastosować należy stałe zabezpieczenia odgradzające osoby postronne od miejsca robót oraz miejsc składowania materiałów budowlanych. Wykopy należy bezwzględnie zabezpieczyć sposób uniemożliwiający dostęp i wpadnięcie niepowołanym osobom. W zakresie branży drogowej, w zakresie ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami - zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu. 3.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w skróconej dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym wykonawcom a zawartym w opisie zamówienia - skróconej dokumentacji projektowej. W wypadku wskazania w dokumentacji projektowej konkretnych nazw producentów określonych materiałów lub technologii, wykonawca ma obowiązek zapewnić materiały równoważne, o właściwościach co najmniej takiej samej jakości jak materiały wskazane w dokumentacji projektowej. 3.5. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy. Rodzaj materiałów oraz ich ilości nie nadające się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru. Materiały, które nadają się do powtórnego wbudowania zgodnie z decyzją inspektora nadzoru są własnością Zamawiającego. 3.6. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają : projekt wykonawczy, projekty wykonawcze branż, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru oraz przedmiary robót będące integralną częścią dokumentacji projektowej. Wszelkie roboty mają być wykonane z zachowaniem warunków i uzgodnień ze stronami i warunków wynikających z norm technicznych oraz wymogów sztuki budowlanej. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z prawomocnymi decyzjami właściwych organów, będących do dyspozycji w siedzibie Zamawiającego oraz z dokumentacją projektową opracowaną przez Zakład Usługowo Handlowy -PROJEKT, 86-300 Grudziądz, ul.Piłsudskiego 91 Wszelkie ewentualne zmiany muszą być zaakceptowane przez inspektora nadzoru w porozumieniu z projektantem. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, nie później niż 3 dni przed planowanym przejęciem placu budowy. Harmonogram wymaga akceptacji zamawiającego w formie pisemnej, w szczególności w części dotyczącej daty rozpoczęcia robót. Zamawiający jest uprawniony do wskazania Wykonawcy minimalnego i maksymalnego zakresu robót do wykonania w poszczególnych okresach wykonywania zamówienia, czyli w latach 2012-2013, z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z przyjętej technologii wykonywania prac, zasad sztuki budowlanej i norm technicznych. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić terminy i godziny wykonywania prac związanych z wysokim hałasem, zapyleniem i zanieczyszczeniem powietrza z inspektorem nadzoru przed przystąpieniem do ich wykonania. 3.9. Do Wykonawcy należy zapewnienie niezbędnych mediów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, z wyjątkiem wody, na zasadach wskazanych w istotnych postanowieniach umowy o wykonanie robót budowlanych. 4. Zamawiający wskazuje, iż w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania Wykonawca może dokonać wizji lokalnej n terenie realizacji przedmiotu zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest obligatoryjne. 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych i dostaw został zrealizowany w terminie od dnia określonego w harmonogramie rzeczowo -finansowym do dnia 30.08.2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni wadium w wysokości: 50 000,00 zł Termin ważności wadium określa się na 30 dni. Termin liczony jest od terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu wpłacone przelewem do Banku Spółdzielczego w Nowem , ul. Bydgoska 12, 86 - 170 Nowe 87 8173 0005 2001 0000 0303 0003 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych -bezwarunkowo-, - gwarancjach ubezpieczeniowych -bezwarunkowo-, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tekst jednolity z 2007r Dz U.Nr 42 poz. 275 ze zm. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. - w przypadku przelewu na rachunek zamawiającego, ksero dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. - w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach należy dokument załączyć do oferty w formie oryginału. 3. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie po: - wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wówczas Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - unieważnieniu postępowania, - na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminanowe.pl w zakładce przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach