Przetargi.pl
Przebudowa Rynku Łazarskiego w Poznaniu

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Rynku Łazarskiego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa obszaru Rynku Łazarskiego w Poznaniu w zakresie obejmującym plac miejski ograniczony ulicą Rynek Łazarski oraz fragmenty ulic Kącik i Calliera. Celem projektu jest rewitalizacja centralnej przestrzeni publicznej osiedla Św. Łazarz z przebudową układu drogowego, sieci uzbrojenia terenu oraz budową targowiska miejskiego z zadaszeniem. Wykonanie prac budowanych zostało podzielone na IV etapy. Szczegółowy opis poszczególnych etapów znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie całości robót budowlanych w zakresie szczegółowo określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Roboty budowlane należy prowadzić w sposób umożliwiający funkcjonowanie tymczasowego targowiska – plan organizacji tymczasowego targowiska oraz wytyczne do czasowej organizacji ruchu stanowią część projektu wykonawczego; b) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Prawa budowlanego; c) uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, w tym w szczególności badań powykonawczych w zakresie zgodności z wymaganiami PN-EN-14877:2014- 02 lub IAAF; d) zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących; e) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wykonanych robót, inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu w dniu odbioru Etapu II i Etapu III oraz odbioru końcowego, f) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej i bezwarunkowej, prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Obiektu wybudowanego wskutek realizacji Zadania Inwestycyjnego do dnia 31 października 2019 r. dla Etapu II oraz 31 października 2020 r. dla Zadania Inwestycyjnego. g) doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót; h) przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, kanalizację; i) ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego i drogowego: wyciągów, rusztowań, pomostów, zadaszeń, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, kładek dla pieszych, znaków, tablic, osłon itp. j) udzielenie gwarancji i rękojmi na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane oraz świadczenie bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji, zgodnie z dalszymi postanowieniami Umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ (od 8 do 14) tj. umowa, opis przedmiotu zamówienia, projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiOR, pozwolenie konserwatorskie, COR, przedmiar robót. Zamawiający nie posiada decyzji o pozwoleniu na budowę. Uzyskanie pozwolenia przed podpisaniem umowy leży po stronie Zamawiającego. 2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizyty terenu przyszłej inwestycji i zapoznał się z istotnymi uwarunkowaniami terenu. Koszty dokonania wizyty na terenie przyszłej budowy poniesie Wykonawca. 3. Standardy jakościowe Standardy jakościowe zostały określone w treści specyfikacji technicznej wykonania (załącznik nr 12 do SIWZ) i odbioru robót oraz projekcie wykonawczym (załącznik nr 11 do SIWZ). 4. Gwarancja jakości na materiały budowlane i roboty budowlane Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały, zamontowane urządzenia i wykonane roboty budowlane min. 5 - letniej gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. (gwarancja może ulec zmianie zgodnie ze złożona ofertą w zależności od deklaracji w kryterium "okres gwarancji". 5. Rozwiązania równoważne Jeśli w załączniku nr 1a do SIWZ - Formularzu kosztorysowym wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. W przypadku oferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: karty techniczne produktów równoważnych, potwierdzające, że produkty spełniają wszystkie minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1a do SIWZ oraz tabelaryczne zestawienie wskazujące, który z produktów wskazany w dokumentacji przetargowej jest zastąpiony produktem równoważnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213140-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 490 000,00 zł 2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty , przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 3. W celu wniesienia wadium w formach niepieniężnych należy się zgłosić do Pani Jolanty Rybakowskiej nr tel. 61 878 54 02, pokój nr 227 w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 4. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - załącznik nr 1a do SIWZ 3) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną