Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku stacji kolejowej w Targowiskach wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek usługowo-mieszkalny na działce nr ew. 102/10 w Targowiskach, gm. Miejsce Piastowe

Gmina Miejsce Piastowe ogłasza przetarg

  • Adres: 30-430 Miejsce Piastowe, ul. Dukielska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4353012 w. 122, , fax. 134 309 799
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejsce Piastowe
    ul. Dukielska 14
    30-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie
    tel. 13 4353012 w. 122, , fax. 134 309 799
    REGON: 37044058300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.miejscepistowe.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku stacji kolejowej w Targowiskach wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek usługowo-mieszkalny na działce nr ew. 102/10 w Targowiskach, gm. Miejsce Piastowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie obejmuje swoim zakresem Rewitalizację zabytkowego obiektu podworcowego wraz z jego otoczeniem w Targowiskach, Gmina Miejsce Piastowe. Zakres robót budowlanych obejmuje: • Przygotowanie miejsca prac budowlanych. • Prace ziemne na zewnątrz budynku: odkopanie ścian fundamentowych oraz wykonanie prac związanych z osuszeniem fundamentów oraz wykonaniem izolacji pionowej przeciwwilgociowej i izolacji termicznej, • Wykonanie w piwnicach warstw posadzki na gruncie z izolacją poziomą przeciwwilgociową i termiczną oraz posadzki betonowej. Wykonanie osuszenia ścian piwnic od wewnątrz, • Wykonanie projektowanych wyburzeń i zamurowań, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, demontaż sufitów i warstw podłogi na kondygnacjach, • Wykonanie żelbetowych słupów, belek i wieńców, • Rozebranie pokrycia i istniejącej więźby dachu, • Wykonanie nowych wieńców i wzmocnień w stropie pod konstrukcję dachu, • Wykonanie nowej drewnianej więźby dachu oraz wykonanie ścian szczytowych i podmurowanie kominów, • Wykonanie nowego pokrycia dachu oraz ozdobnego podbicia i ciesielki drewnianej, • Wykonanie projektowanej klatki schodowej i schodów żelbetowych wylewanych na miejscu, • Wykonanie projektowanych ścian murowanych i z płyty gipsowo- kartonowej, • Prace instalacyjne: wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej, instalacji c.o. i gazowej, wodno- kanalizacyjnej, wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej oraz klimatyzacji, instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru, • Prace wykończeniowe: wykonanie izolacji termicznych, akustycznych i przeciwwilgociowych posadzek parteru, piętra i strychu w budynku, • Wykonanie docieplenia budynku – docieplenie płytami wewnętrznymi, • Wykonanie tynków wewnętrznych, • Montaż projektowanej oraz istniejącej poddanej renowacji stolarki okiennej i drzwiowej, • Malowanie ścian, wykonanie sufitów i sufitów podwieszanych, • Wykonanie wykończenia ścian w postaci okładziny ceramicznej, • Wykonanie posadzek gresowych, ceramicznych oraz podłóg drewnianych z wykończeniem panelem drewnianym i parkietem drewnianym, • Wykonanie renowacji oraz wypełnienie ubytków tynków zewnętrznych, boniowania i gzymsów oraz podmurówki kamiennej, • Malowanie elewacji, • Wykonanie nowego orynnowania z rurami spustowymi i doprowadzenie do istniejącej kanalizacji deszczowej, • Wykonanie okładziny schodów zewnętrznych istniejących okładziną kamienna z piaskowca, • Wykonanie schodów zewnętrznych projektowanych przy projektowanej klatce schodowej z kostki brukowej lub systemowych stopnic i podestu kamiennego, • Wyłożenie kostką brukową chodnika odbojowego wokół budynku, • Uporządkowanie placu budowy. Szczegółowy zakres robót zawiera załącznik od Nr 8 SIWZ Dokumentacja techniczna.Zakres prac obejmuje również inne czynności konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy określonego wyżej tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami. 2. W zakresie przedmiotu zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zgodnie zobowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261320-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PBS nr konta: 26 8642 1041 2006 4100 1959 0026 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.2.7.2019” 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy gwarancji/poręczenia. 7. Wadium wnoszone w formie określonej w pkt. 12.6 powyżej nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu”. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 10. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Zasady wnoszenia wadium określone wyżej dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną