Przetargi.pl
PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA ZABYTKOWEGO BUDYNKU BYŁEJ SYNAGOGI NA POTRZEBY KULTURALNO – SPOŁECZNE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZYLEGŁEGO, BUDOWA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ ORAZ PRZEBUDOWA SZALETÓW MIEJSKICH

Miasto i Gmina Buk ogłasza przetarg

  • Adres: 64320 Buk, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 140 671, , fax. 618 140 101
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Buk
    ul. Ratuszowa 1
    64320 Buk, woj. wielkopolskie
    tel. 618 140 671, , fax. 618 140 101
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA ZABYTKOWEGO BUDYNKU BYŁEJ SYNAGOGI NA POTRZEBY KULTURALNO – SPOŁECZNE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZYLEGŁEGO, BUDOWA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI GAZOWEJ ORAZ PRZEBUDOWA SZALETÓW MIEJSKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania zabytkowego budynku byłej synagogi na potrzeby kulturalno – społeczne wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu przyległego, budowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz przebudowa szaletów miejskich. Przedmiotem inwestycji jest: – remont budynku byłej synagogi dla właściwego wykorzystania jej dla potrzeb galerii i sali konferencyjnej, oraz dostosowanie budynku do wymogów bhp, sanepid, warunków przeciwpożarowych oraz dostępność dla niepełnosprawnych, – remont budynku szaletów miejskich oraz dostosowanie budynku do wymogów bhp, sanepid, warunków przeciwpożarowych oraz dostępność dla niepełnosprawnych, Na terenie zaplanowano budowę niezbędnych dojść pieszych i plac przed budynkiem galerii. Działki, na których powstanie inwestycja, są własnością Urzędu Miasta Buk. Projekt przewiduje połączenie funkcjonalne galerii i toalet, poprzez wykonanie nowych dojść pieszych pomiędzy tymi budynkami. Główne dojście zakończone jest placem, który będzie służył do zewnętrznych, czasowych ekspozycji. Zarówno plac jak i chodnik należy wykonać z kostki granitowej. Pomiędzy toaletami a galerią projektuje się dodatkowe dojścia techniczne do obsługi kotłowni i magazynu znajdujących się w budynku toalet. W istniejącym murowanym ogrodzeniu pomiędzy działką 310/2 i 321/5 należy wykonać przekucia w miejscach projektowanych przejść. Dla potrzeb obu budynków zaprojektowano śmietnik, zlokalizowany przy toaletach. Na działce 310/2 w strefie pomiędzy galerią a toaletami jest wyraźne obniżenie terenu. Należy nawieźć dodatkową ilość ziemi dla wyrównania poziomu terenu. Budynek galerii posiada przyłącze wodociągowe i elektryczne. Dodatkowo projektuje się wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku włączonego w istniejącą kanalizację ogólnospławną. Budynek toalet posiada przyłącze wodociągowe i elektryczne oraz lokalne szambo. Dodatkowo projektuje się wykonanie przyłącza gazowego dla potrzeb kotłowni znajdującej się w budynku toalet. Pomiędzy budynkami toalet i galerii projektuje się kanał c.o. PRZYŁĄCZA SANITARNE Przyłącze wody pozostanie w obecnej lokalizacji z wodociągu w ul. Mury Przyłącze kanalizacyjne z toalet pozostanie w obecnej lokalizacji do zbiornika bezodpływowego. Projektuje się wykonanie drenażu opaskowego wokół budynku galerii włączonego do istniejącej kanalizacji ogólnospławnej znajdującej się na działce. PRZYŁĄCZE GAZOWE I C.O. Projektuje się wykonanie przyłącza gazowego z ul. Mury dla potrzeb kotłowni znajdującej się w budynku toalet. Pomiędzy budynkami toalet i galerią projektuje się kanał c.o. PRZYŁĄCZA ELEKTRYCZNE Całkowite zapotrzebowanie na energię elektryczną obiektu pozostanie bez zmian, dlatego lokalizacja przyłącza elektrycznego pozostanie bez zmian. Z budynku synagogi będzie zasilany budynek toalet. Z obiektu wyprowadzone zostaną kable dla zasilenia oświetlenia terenu i iluminacji galerii. Uzgodnienie natężenia światła iluminacji z Konserwatorem Zabytków leży po stronie Zamawiającego. 2. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlanym, wykonawczym opracowanym przez pracownię projektową PL+ sp. z o.o., z siedzibą na osiedlu W. Jagiełły 26/31, 60-694 Poznań pod nazwą: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania zabytkowego budynku byłej synagogi na potrzeby kulturalno – społeczne wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu przyległego. Przebudowa bud. szaletów miejskich oraz wewnętrznej instalacji gazu”, 2) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4) szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) decyzją pozwolenia na budowę nr 4606/16 z dnia 06.09.2016r. wydaną przez Starostę Poznańskiego, 6) pozwoleniem na prowadzenie prac budowlano – konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków nr 206/A/2015 wydanym przez Starostę Poznańskiego. 3. UWAGI DO PROJEKTU i SSTWiORB 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWiOR ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. 3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 5) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy tymczasowego projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas trwania robót oraz jego realizacji podczas budowy. 6) W przypadku kiedy z projektu budowlanego/wykonawczego nie wynika wprost zakres robót należy posiłkować się elementami zawartymi w przedmiarach robót. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: 1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2015r. poz. 1066 z późn. zm.): - wszystkie czynności składające się na roboty budowlane, za wyjątkiem osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie. 2. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób z wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca składa oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób, o których mowa powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r., poz. 359 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach