Przetargi.pl
PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I REMONT SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO - BUDYNEK "A" SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W WIELUNIU w formule „zaprojektuj i wykonaj

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Szpitalna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 406 800, , fax. 438 406 801
  • Data zamieszczenia: 2020-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    Szpitalna 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 406 800, , fax. 438 406 801
    REGON: 31014300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzieilny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I REMONT SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO - BUDYNEK "A" SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W WIELUNIU w formule „zaprojektuj i wykonaj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wykonaj”. Planowane zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 poz. 1422), w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 03.169.1650 z późn. zm.) oraz w innych obowiązujących w tym zakresie przepisach, wielobranżowego projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla zadania pn. „PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I REMONT SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO - BUDYNEK "A" SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W WIELUNIU” wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganymi przepisami szczególnymi. Dokumentacja budowlana i wykonawcza będzie podstawą do zrealizowania robót budowlano-instalacyjnych w obszarze budynku. Planuje się, że inwestycja będzie współfinansowana ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działanie 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego, Infrastruktura i Środowisko. Generalny Wykonawca, na etapie prac projektowych, jest zobowiązany do wyodrębnienia Zamawiającemu ceny dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z działaniami budowlanymi wskazanymi w PFU. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1)wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych (z załączeniem dokumentacji zdjęciowej), 2) sporządzenie koncepcji wielobranżowej, 3) sporządzenie projektu budowlanego, 4) uzyskanie akceptacji niezbędnych rzeczoznawców, w tym p.poż. i do spraw sanitarno-higienicznych, 5) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę, 6) sporządzenie kosztorysów inwestorskich, 7) sporządzenie projektów wykonawczych wielobranżowych, 8) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 9) wykonanie robót budowlanych na podstawie ww. projektów, 10) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie, 11) sporządzenie harmonogramu finansowo-rzeczowego robót do wykonania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na poszczególne miesiące do końca 2020r. który będzie stanowił załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego i Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania wszystkich prac zgodnie z przygotowanym harmonogramem.Wszystkie opracowania każdorazowo wymagają zatwierdzenia przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnych zmian w koncepcji na etapie tworzenia projektu budowlanego. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w PFU stanowiącym załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać w trzech etapach: I ETAP: Analiza, raport dokumentacja projektowa oraz uzyskanie pozwolenia na budowę i innych niezbędnych dokumentów. Realizacja – do 30.06.2020r. II ETAP: Roboty budowlane – realizacja do 31.10. 2020 r. III ETAP: Roboty instalacyjne i wykończeniowe – realizacja 30.11.2020r. Jednocześnie Zamawiający informuje o następujących wymaganiach wobec Wykonawcy: 1.Z uwagi na fakt, że w czasie przebudowy oddziału w poszczególnych fazach, pozostała część oddziału będzie nadal funkcjonować, należy zabezpieczyć miejsce robót poprzez wykonanie na korytarzu komunikacyjnym szczelnej zabudowy, zapewniającej ochronę przed uciążliwościami związanymi z remontem i częściową ochronę przed hałasem. 2. Zamawiający proponuje, aby wykonawcy przed opracowaniem swojej oferty dokonali wizji lokalnej miejsca, w którym będą prowadzone roboty oraz uzyskali wszelkie niezbędne informacje mające wpływ na realizację zadania. Wizji można dokonać w dniach roboczych w godz. 8.00 – 14.00 po uprzednim umówieniu spotkania z Kierownikiem Działu Obsługi tel. 43 84 06 767. 3.Wykonawca nie może uchylać się od wykonania czynności, robót lub różnego rodzaju detali nieobjętych przedmiarami robót, jeśli są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania robót czy instalacji i celu jakiemu mają służyć, ani żądać dodatkowego wynagrodzenia za te prace. 4.Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia z miejsca wykonywanych robót wszystkich zbędnych odpadów budowlanych powstałych podczas remontu (gruz rozbiórkowy, zdemontowane części instalacji i osprzętu, itp.). 5.Wykonawca zobowiązany jest, by wszystkie materiały wbudowane i używane w trakcie remontu posiadały certyfikaty, atesty i aprobaty, które przewidują ich zastosowanie w placówkach służby zdrowia. 6.Roboty przeprowadzane będą w czynnym budynku szpitalnym i z uwagi na jego specyfikę, wykonawca zobowiązuje się do uzgadniania ich czasu i zakresu z użytkownikiem obiektu. Za uciążliwości z tego wynikające wykonawca nie może żądać dodatkowego wynagrodzenia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie również do skoordynowania rozmieszczenia oraz terminu wykonania instalacji elektrycznej oraz instalacji niskoprądowej z Wykonawcą realizującym Projekt pn. „Tryby Obsługi Pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR)”, który będzie realizowany również w 2020 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 13.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 13.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść najpóźniej do dnia 18.02.2020 r. na rachunek bankowy Zamawiającego: 15 1560 0013 2474 7608 8000 0003 z zaznaczeniem „Wadium – PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I REMONT SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO - BUDYNEK "A" SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W WIELUNIU”. Termin uznaje się za zachowany, jeśli środki pieniężne zostaną zaksięgowane na koncie Zamawiającego do 12.02.2020 r. do godziny 10.00. Niewniesienie wadium do upływu terminu składania ofert lub wniesienie w sposób nieprawidłowy, spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 13.4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację. Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołane i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13.5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego, wadium wniesione w formie gwarancji bankowej (lub innej) należy dołączyć do oferty przetargowej. 13.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 13.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 4) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach