Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa i remont istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Tryńcza

Gmina Tryńcza ogłasza przetarg

  • Adres: 37-204 Tryńcza, Tryńcza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 421 221 , fax. 166 421 221
  • Data zamieszczenia: 2019-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tryńcza
    Tryńcza 127
    37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie
    tel. 166 421 221, fax. 166 421 221
    REGON: 65090056500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tryncza.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa i remont istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Tryńcza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa, rozbudowa i remont istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Tryńcza. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków na działkach o nr ew. 59/2 oraz 60/4 w miejscowości Tryńcza gm. Tryńcza powiat przeworski. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) remont pompowni głównej polegający na wymianie urządzeń technologicznych oraz wykonaniu komory zasuw wraz z wyposażeniem, 2) budowę budynku stopnia mechanicznego w konstrukcji murowanej wraz z montażem urządzeń technologicznych (kratopiaskownik z prasopłuczką skratek), 3) remont i adaptacja reaktorów biologicznych do układu przepływowego wraz z montażem urządzeń technologicznych (ruszty napowietrzające, mieszadła, pompy zatapialne, dmuchawy), 4) budowę dwóch osadników wtórnych o przepływie pionowym wraz z wyposażeniem technologicznym oraz pompownią osadu nadmiernego i recyrkulowanego, 5) budowę zbiornika tlenowej stabilizacji osadu wraz z montażem urządzeń technologicznych (ruszt napowietrzający, dekanter pływający), 6) remont budynku techniczno-socjalnego wraz z wymianą urządzeń odwadniania osadu ze zmianą na prasę filtracyjno-taśmową. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy: Roboty konstrukcyjno-budowlane: 1) pompownia ścieków, 2) komora zasuw, 3) punkt zlewny ścieków, 4) budynek sita (roboty ziemne, fundamenty, ściany, posadzka, pomosty i schody, konstrukcja dachu, elewacja), 5) reaktor wielofunkcyjny, 6) budynek dmuchaw, 7) osadniki wtórne i pompownia osadu (przygotowanie terenu pod budowę, roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej, roboty izolacyjne, roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych), 8) komora wody technologicznej, 9) komora stabilizacji osadu (reaktor), 10) budynek wielofunkcyjny (ściany, stolarka okienna i drzwiowa, posadzki, dach konstrukcja i pokrycie, podpory, elewacja), 11) magazyn koagulanta PIX, 12) komora pomiarowa; Roboty technologiczne: 13) przepompownia ścieków surowych (pompownia – roboty demontażowe, pompownia – roboty montażowe, komora zasuw-roboty montażowe), 14) budynek stopnia mechanicznego (instalacja kratopiaskownika, instalacje wodno-kanalizacyjne, wentylacja mechaniczna i grawitacyjna), 15) reaktor biologiczny (komory biologiczne – roboty demontażowe, komory biologiczne – roboty montażowe), 16) stacja dmuchaw (roboty demontażowe, roboty montażowe), 17) osadniki wtórne i pompownie osadu (osadnik wtórny pionowy, pompownia, osadu, komora zasuw+pomiarowa, rurociągi technologiczne), 18) pompownia wody technologicznej, 19) komora stabilizacji osadu, 20) budynek wielofunkcyjny – istniejący (roboty demontażowe, roboty instalacyjno-technologiczne, wentylacja mechaniczna i grawitacyjna), 21) stacja dozowania koagulanta –PIX (roboty demontażowe, roboty montażowe), 22) komora pomiarowa ścieków oczyszczonych (roboty demontażowe, roboty montażowe), 23) przewody międzyobiektowe (roboty ziemne, przyłącz wody, rurociąg tłoczny ścieków surowych, rurociąg tłoczny wody technologicznej, rurociągi tłoczne osadu, kanalizacja grawitacyjna), 24) studnia wodomierzowa (roboty montażowe), 25) roboty, obiekty pomocnicze i towarzyszące (roboty tymczasowe, wyposażenie oczyszczalni, rozruch technologiczny), Instalacje elektryczne i AKPIA: 26) roboty ziemne dla zasilania urządzeń zewnętrznych, 27) układanie kabli międzyobiektowych, 28) rozdzielnica główna i rozdzielnice obiektowe, 29) instalacja wewnętrzna – budynek wielofunkcyjny, 30) instalacja wewnętrzna – budynek stopnia mechanicznego, 31) monitoring i AKPiA, Zagospodarowanie terenu 32) roboty ziemne, korytowanie, punkt zlewny, ciągi piesze, zieleń. 5. Uwaga: Zamawiający informuje, że projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych obejmuje szerszy zakres niż objęty zamówieniem, tj. zakres robót nie obejmuje wykonania, m.in.: silosu na wapno, wiaty na osad i wiaty na skratki i piasek, kontenerowego punktu zlewnego, stacji dezodoryzacji, biofiltru, stacji higienizacji i osadu, przykrycia reaktora - wykonanie tych elementów nie jest objęte niniejszym postępowaniem. 6. Obecnie pracująca oczyszczalnia ścieków mechaniczno-biologiczna działa w oparciu o reaktor wielofunkcyjny „Hydrocentrum” o przepustowości Q=480m3/d. 7. Wszelkie prace w ramach realizowanej inwestycji będą prowadzone podczas ciągłej pracy obiektów oczyszczalni ścieków. Wykonawca zapewni prowadzenie wszelkich prac w sposób pozwalający na ciągłą i prawidłową eksploatację działających obiektów oczyszczalni ścieków. W przypadku, w którym wymagana będzie jakakolwiek przerwa w pracy obiektów i urządzeń oczyszczalni ścieków Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób przeprowadzenia prac i zapewni ich prowadzenie bez naruszenia stabilności procesów technologicznych. 8. Zamawiający posiada prawomocną decyzję zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę przedmiotu zamówienia wydaną przez Starostę Przeworskiego Nr AB.6740.306.2017- decyzja nr 380/2017 z dnia 06.09.2017 r. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Załącznik Nr 8 do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 2) Załącznik Nr 9 do SIWZ Dokumentacja projektowa (w tym: projekt budowlany), 3) Załącznik Nr 10 do SIWZ Przedmiar robót, 4) Załącznik Nr 6 do SIWZ Istotne postanowienia umowy – wzór umowy. 10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia odniesiono się do nazw producentów produktów, typów urządzeń, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, podano je dla określenia wymaganego standardu technicznego, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Jeżeli wskazano normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, podano je dla określenia wymaganego standardu technicznego, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy przysługuje prawo zastąpienia ich przez materiały, urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, składając z ofertą odpowiednie dokumenty, z których jednoznacznie będzie wynikać spełnianie minimalnych parametrów technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Udowodnienie równoważności leży po stronie wykonawcy. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność materiałów, urządzeń, rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, w okresie gwarancji zapewni wykonywanie czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji technicznej, dokumentacji rozruchowej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych, itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. Czynności te będą dokonywane nieodpłatnie, w tym nieodpłatnie będą zapewnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub producentów urządzeń wszelkie materiały eksploatacyjne lub urządzenia, które zgodnie z ich specyfikacją muszą zostać wymienione w okresie gwarancji. 12. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. 13. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zatrudnienia przez wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania wszelkich czynności bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. czynności ogólnobudowlane, montażowe i instalacyjne. Wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z póź. zm.). (Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby prowadzące działalność gospodarczą na podstawie tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy).Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z poź. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: BS Jarosław Nr 29 9096 0004 2005 0021 2881 0001 z dopiskiem „wadium - znak sprawy UIB.271.10.2019”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłaty wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej ,,Wadium „Przebudowa, rozbudowa i remont istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Tryńcza” – znak sprawy UIB.271.10.2019 oraz włożyć do koperty zewnętrznej . 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać, co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Rozdział 11. Termin związania ofertą 1. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, licząc od dnia składania ofert włącznie. 2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwie, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wniesienie środków ochrony prawnej po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ich rozstrzygnięcia (art. 182 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty ( wzór stanowi załącznik Nr 1), 2) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału 6 ust. 1 SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy uproszczony, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (jeżeli dotyczy). 6) Potwierdzenie wniesienia wadium: -wadium w formie pieniężnej - do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium jako odrębny załącznik wpięty do oferty; -wadium w innej formie niż pieniądz - należy zamieścić w osobnej kopercie zgodnie z zapisami Rozdziału 10 SIWZ; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach