Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku oraz wykonanie projektu budowlanego, wykonawczego - ZP27/PN/2018

Szpital Miejski w Miastku Sp. z.o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 77200 Miastko, ul. Wybickiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 570 902 , fax. 598 570 901
  • Data zamieszczenia: 2018-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Miastku Sp. z.o.o.
    ul. Wybickiego 30
    77200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 598 570 902, fax. 598 570 901
    REGON: 22200769700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiastko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku oraz wykonanie projektu budowlanego, wykonawczego - ZP27/PN/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj” oraz dostawa wyposażenia. Zakres inwestycji obejmuje: Przebudowę, rozbudowę i nadbudowę obiektu szpitalnego w Miastku w działających i leczących pacjentów budynkach. Wykonanie projektów budowlanego, wykonawczego oraz określenie kosztów realizacji zakładać powinno możliwość kontynuowania działalności leczniczej starych obiektów szpitala. Przewiduje się następujące etapy realizacyjne: Etap I – przebudowa oddziału wewnętrznego zadanie 1: opracowanie projektu budowlanego, uzgodnienie go z właściwymi służbami oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę – w okresie zgodnym z umową; zadanie 2: zrealizowanie przebudowy oddziału wewnętrznego Etap II - przebudowa łącznika i remont części pomieszczeń po starej aptece szpitala na potrzeby pododdziału rehabilitacji kardiologicznej (zgodnie z aneksem do PFU) zadanie 1: opracowanie projektu budowlanego, uzgodnienie go z właściwymi służbami oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę – w okresie zgodnym z umową; zadanie 2: zrealizowanie przebudowy pododdziału rehabilitacji kardiologicznej Etap III - remont oddziału reumatologii i pomieszczeń oddziału chirurgii przeznaczonych dla chorych ortopedycznych zadanie 1: opracowanie dokumentacji remontu niezbędnej do dokonania zgłoszenia, uzgodnienie jej z właściwymi służbami oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego dokumentu o prawidłowości dokonanego zgłoszenia i możliwości prowadzenia prac remontowych – w okresie zgodnym z umową; • Zakres prac w oddziale reumatologii ma dotyczyć tylko odnowienia ścian i sufitów oraz wymiany wykładzin podłogowych w pokojach łóżkowych (dotyczy powierzchni 419,85m2) • W przypadku rozbudowy oddziału chirurgicznego o sale łóżkowe ortopedyczne to zakres prac powinien przewidywać dostosowanie przejścia z oddziału chirurgicznego do łącznika (aby zapewnić transport chorego na wózku). Zakłada się przebudowanie wskazanego fragmentu oddziału, aby z czterech sal istniejących powstały dwie sale chorych po cztery łóżka w każdej sali (minimum),pomieszczenie łazienki miałoby być podzielone docelowo na dwie łazienki z których jedna byłaby dostępna z Sali łóżkowej obok a druga z korytarza, aneks w korytarzu miałby pełnić rolę dyżurki dla sal łóżkowych do niego przyległych(oczywiście powinien być zapewniony kontakt wzrokowy, więc muszą być otwory okienne w ściankach działowych),oczywiście odnowienie ścian sufitów ,wymiana wykładzin podłogowych, remont łazienek. Należy zlikwidować śluzy do sal. W pomieszczeniach jest instalacja gazów medycznych , ale z pewnością będzie wymagała korekty. (dotyczy powierzchni 419,85m2) zadanie 2: zrealizowanie remontu wyżej wymienionego oddziału i pomieszczeń Etap IV – przebudowa i rozbudowa bloku operacyjnego zadanie 1: uzyskanie decyzji o warunkach lokalizacji inwestycji celu publicznego, opracowanie projektu budowlanego, uzgodnienie go z właściwymi służbami oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę – w okresie zgodnym z umową; zadanie 2: likwidacja bunkra opałowego oraz likwidacja wszelkich kolizji instalacyjnych występujących w rejonie rozbudowy, likwidacja kotłowni węglowej pod istniejącym blokiem operacyjnym zadanie 3: przebudowa i rozbudowa (przeprowadzenie i rozbudowa urządzeń grzewczych przewidziane zostało w programie termomodernizacji szpitala) pomieszczeń bloku operacyjnego na I piętrze i centralnej sterylizatorni na parterze zadanie 4: realizacja przebudowy pomieszczeń istniejącego bloku operacyjnego oraz realizacja obiektów i elementów oraz urządzeń infrastruktury technicznej niezbędnych do użytkowania tego budynku w połączeniu z wcześniej oddanymi do użytkowania, w tym wyposażenie w aparaty i urządzenia oraz rozruch i regulacja w wymaganym zakresie oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie – w okresie zgodnym z umową; zakończenie zagospodarowania terenu w pozostałym zakresie – w okresie zgodnym z umową. oraz dostawę urządzeń medycznych, których szczegółowa specyfikacja znajduje się w Załączniku nr 8 do IDW. Wykonawca ma obowiązek wykonać prace projektowe polegające na opracowaniu projektu budowlanego, dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, wykonaniu obmiar robót, uzyskaniu prawomocnych decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji udzielającej pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa będzie miał obowiązek uzyskania, w oparciu o sporządzony w projekt budowalny, prawomocnego pozwolenia na budowę. W obowiązkach Wykonawcy jest opracowanie „Harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych” i przedłożenie go Zamawiającemu do akceptacji w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę będzie przedstawiać: - układ chronologiczny wykonania robót, realizacji dostaw oraz usług w tym projektowania, w zakresie czasu ich rozpoczęcia i zakończenia oraz przedmiotu i zakresu wszystkich etapów robót objętych zobowiązaniem Wykonawcy, procentowy układ wykonania robót poszczególnych etapów w realizacji całego przedmiotu zamówienia uwzgledniający możliwość nieprzerwanego świadczenia usług zdrowotnych przez Zamawiającego, - kwotowe zestawienie poszczególnych części wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z zakończeniem i odbiorem wszystkich faz poszczególnych etapów zamówienia oraz elementów etapu robót, przygotowane w sposób zapewniający Wykonawcy terminową realizację robót, a Zamawiającemu umożliwiające bieżącą weryfikację postępu robót. Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania Harmonogramu rzeczowo-finansowego nie zgłosi do niego uwag, przedłożony harmonogram uważa się za zatwierdzony. Jeżeli Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu rzeczowo-finansowego, w szczególności dotyczące jego niezgodności z postanowieniami umowy, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego, nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia ich otrzymania, przedłożenia Zamawiającemu poprawionego Harmonogramu rzeczowo-finansowego, uwzględniającego uwagi Zamawiającego. Harmonogram rzeczowo-finansowy, po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego, stanowić będzie integralną część umowy. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w TOM III SIWZ – PFU oraz załączniku nr 8 do SIWZ. 4. Niniejsze zamówienie składa się z 2 części. Część nr I - przebudowa oddziału wewnętrznego oraz remont oddziału reumatologii i pomieszczeń oddziału chirurgii przeznaczonych dla chorych ortopedycznych (realizacja etapu I i III zgodnie z PFU) Część nr II - przebudowa łącznika i remont części pomieszczeń po starej aptece szpitala na potrzeby pododdziału rehabilitacji kardiologicznej oraz przebudowa i rozbudowa bloku operacyjnego. (realizacja etapu II i IV zgodnie z PFU))
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Dla części nr I – 30 000, 00 PLN Dla części nr II – 100 000, 00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW6. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 6.2. a) składa dokumenty wg § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia(Dz. U. 2016 poz. 1126) czyli: a) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 (z wyłączeniem przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d) i 21 ustawy; b) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6.4.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:  reprezentowanie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego;  zaciąganie zobowiązań w imieniu Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego;  złożenie oferty wspólnie;  prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach