Przetargi.pl
Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 3428W od miejscowości Ślubowo do Kałęczyna oraz drogi powiatowej nr 3044W od skrzyżowania z DP 2421W do granicy powiatu

Powiatowy Zarząd Dróg w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, Mazowiecka 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Ciechanowie
    Mazowiecka 7
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    REGON: 130382297
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzdciechanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 3428W od miejscowości Ślubowo do Kałęczyna oraz drogi powiatowej nr 3044W od skrzyżowania z DP 2421W do granicy powiatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych obejmujących zadanie pn.: „Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 3428W od miejscowości Ślubowo do Kałęczyna oraz drogi powiatowej nr 3044W od skrzyżowania z DP 2421W do granicy powiatu”. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się w formule „zaprojektuj i wybuduj”.3. Szczegółowy zakres robót określa Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.4. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (marka, znak towarowy, producent, dostawca) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze sztuką budowlaną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zapewnił ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości odpowiadającej co najmniej cenie złożonej oferty.6. Materiały pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; wszelkie koszty związane z rozbiórką, transportem, przygotowaniem materiałów rozbiórkowych do transportu (w tym paletowaniem) ponosi Wykonawca;7. Nadmiar warstwy urodzajnej (humus) nadający się do wykorzystania, po uprzednim oczyszczeniu, Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; wszelkie koszty związane z transportem ponosi Wykonawca;8. Ewentualne zanieczyszczenia i odpady muszą zostać zutylizowane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa na koszt Wykonawcy. Wszelkie koszty związane z rozbiórką, transportem, składowaniem i utylizacją materiałów rozbiórkowych ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego stosownych dokumentów potwierdzających utylizację;9. Nadmiar gruntu zostanie zagospodarowany na terenie inwestycji lub usunięty poza Teren budowy na koszt Wykonawcy; 10. Drewno z wycinki/przycinki drzew stanowi własność Zamawiającego i należy je załadować, przewieźć i składować na terenie miasta Ciechanów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego rozliczenia się z ilości wyciętego i przekazanego Zamawiającemu drewna (jeżeli dotyczy);Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy (za wyjątkiem pracowników samozatrudnionych i właścicieli firm) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu pracy - osób wykonujących następujący rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia – w zakresie robót bitumicznych.11. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy;12. Powyższe wymagania określają w szczególności:a) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;c) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.13. Jeżeli Wykonawca ma wątpliwości dotyczące uwarunkowań geologicznych – Zamawiający zaleca wykonanie własnych badań w tym zakresie, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia, uzyskania informacji co do trudności i innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy. Rezygnacja z wykonania badań oznacza, że Wykonawca zdobył na podstawie dokumentacji przetargowej wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.14. Wykonawca najpóźniej na 3 dni przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji projektu szczegółowego harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji przedmiotu umowy w podziale na etapy robót i terminy ich realizacji wraz z uproszczonym kosztorysem w podziale na roboty budowlane na podstawie, którego skalkulował cenę oferty.15. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zatwierdzi przedłożony projekt harmonogramu lub wniesie do niego uwagi.16. Wykonawca w terminie 2 dni dokona korekty harmonogramu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego i przedłoży do ostatecznego zatwierdzenia.17. Zamawiający w terminie 2 dni roboczych zatwierdzi harmonogram lub w razie potrzeby czynności określone w pkt 1-3 zostaną powtórzone;18. Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram będzie stanowić integralną część umowy w sprawie zamówienia publicznego.19. Uchylanie się Wykonawcy od obowiązków określonych w ust. 14 i 16 Zamawiający uzna za uchylanie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wynikającymi z tego konsekwencjami przewidzianymi przez ustawę Pzp.20. Zamawiający nie przewiduje podzielenia zamówienia na części, ponieważ jego podział groziłby zwiększonymi kosztami realizacji zamówienia, co mogłoby spowodować nieprawidłowości w wykonaniu zamówienia. Zamówienie jest dostosowane do możliwości potencjalnych Wykonawców tj. małych i średnich przedsiębiorstw. Brak podziału na części, nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszych podmiotów tj. małych i średnich przedsiębiorstw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski 75 1020 1592 0000 2302 0255 1521 z dopiskiem na przelewie: wadium w przetargu nieograniczonym na zadanie pn.: „Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 3428W od miejscowości Ślubowo do Kałęczyna oraz drogi powiatowej nr 3044W od skrzyżowania z DP 2421W do granicy powiatu”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium musi być na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) posiada odpowiednie doświadczenie, tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane realizowane w formule „zaprojektuj-wybuduj” - każda o wartości brutto co najmniej 1 000.000,00 złotych polegające na budowie/ przebudowie/ rozbudowie/ remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej wraz z towarzyszącą infrastrukturą.b) dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym - co najmniej jedną osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. jedną osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej posiadającego minimum 3 - letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach