Przetargi.pl
„Przebudowa, rozbudowa budynku szkoły wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń szkolnych w segmencie „A” z przeznaczeniem na oddziały przedszkolne oraz przeniesieniem pracowni chemicznej do segmentu „D” - w Wojniczu ul. Szkolna 10”

Szkoła Podstawowa im. Jana Kantego w Wojniczu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, Szkolna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 790 019 , fax. 146 790 100
  • Data zamieszczenia: 2019-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Jana Kantego w Wojniczu
    Szkolna 10
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    tel. 146 790 019, fax. 146 790 100
    REGON: 71846000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://jkanty.wixsite.com/spwojnicz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa, rozbudowa budynku szkoły wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń szkolnych w segmencie „A” z przeznaczeniem na oddziały przedszkolne oraz przeniesieniem pracowni chemicznej do segmentu „D” - w Wojniczu ul. Szkolna 10”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest przebudowa, rozbudowa budynku szkoły wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń szkolnych w segmencie „A” z przeznaczeniem na oddziały przedszkolne oraz przeniesieniem pracowni chemicznej do segmentu „D” - w Wojniczu ul. Szkolna 10. 3.3. Charakterystyka przedsięwzięcia. W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się następujące zadania: • demontaż umywalek i zlewozmywaków w salach lekcyjnych oraz likwidacja przy tych punktach tzw. fartuchów ochronnych z płytek ceramicznych, • demontaż i całkowita wymiana stolarki okiennej zewnętrznej w części objętej zakresem opracowania na nową PCV wyposażoną w nawiewniki wg części graficznej, • montaż parapetów zewnętrznych z uwzględnieniem ocieplenia budynku, • wykonanie otworów drzwiowych w istniejących otworach okiennych w murze zewnętrznym i montaż drzwi zewnętrznych, • wykonanie dwóch tarasów zewnętrznych wraz ze schodami zejściowymi. Tarasy o konstrukcji stalowej, • demontaż istniejących drzwi wewnętrznych wg części graficznej, • demontaż pisuarów, misek ustępowych w istniejących łazienkach (wg opracowania) oraz ścianek działowych wydzielających toalety wraz z drzwiami wewnętrznymi. • przebicie ścian wewnętrznych pomiędzy istniejącymi salami dydaktycznymi (według opracowania graficznego), • wykonanie otworu drzwiowego pomiędzy projektowaną salą zabaw i pomieszczeniem sanitarnym (według opracowania graficznego), montaż drzwi do łazienki, • wykonanie nowych otworów drzwiowych wg opracowania graficznego, • doprowadzenie nowych punktów wodnych tj. umywalki, brodziki, zlewozmywaki, miski ustępowe, • zamurowanie istniejących otworów drzwiowych (według opracowania graficznego). Zamurowania wykonać z płyt g-k na ruszcie aluminiowym z wypełnieniem z wełny mineralnej, • postawienie nowej ściany działowej w klasie odporności ogniowej EI 30 z płyty g-kf w systemie np. RIGIPS, wydzielającej szatnię z istniejącego holu oraz montaż nowych drzwi wejściowych w klasie odporności ogniowej EI 30, • postawienie nowych ścianek działowych z płyty g-k na ruszcie aluminiowym z wypełnieniem z wełny mineralnej gr. 12 cm wydzielającej pomieszczenie zmywalni i rozdzielni, toalety ogólnodostępnej, sali oraz łazienki. W ścianie pomiędzy rozdzielnia a zmywalnią wykonać otwór o wymiarach 80 x 180 cm dla kredensu przelotowego. W ścianach tych projektuje się osadzenie drzwi wewnętrznych wg części graficznej. • wykonanie prac związanych z wykonaniem instalacji elektrycznych i sanitarnej, • doprowadzenie wentylacji mechanicznej do toalety ogólnodostępnej i łazienki przy Sali zabaw za pomocą rury spiro wg części graficznej, Wykonanie częściowe sufitu podwieszanego w sali zabaw ( pom. nr A 1.8 ) z g- k na profilach aluminiowych. W przedmiotowym suficie należy ukryć rurę spiro, którą należy wprowadzić do istniejącej kratki wentylacyjnej, a w pomieszczeniu toalety i łazienki zakończyć okrągłą kratką wentylacyjną Ø 14cm w kolorze białym. • montaż urządzeń sanitarnych, szpachlowanie , malowanie, • demontaż istniejących grzejników kolidujących z projektowanymi drzwiami ewakuacyjnymi zewnętrznymi. • montaż nowych osłon na grzejniki w salach zabawowych , bezpiecznych i zmywalnych z płyty mdf lakierowanej. Wymiary osłon dostosować na miejscu do istniejących grzejników. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna – załączniki nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 gr.). 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 8.3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej powinno zawierać następujące elementy: 8.3.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą; 8.3.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; 8.3.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; 8.3.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; 8.3.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, 8.3.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 8.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. św. Jana Kantego w Wojniczu Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie oddział w Wojniczu: 32 858900060010085090870001 powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 8.5. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego). 8.6. Oryginalne dokumenty wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w tym samym miejscu w którym składana jest oferta lub wniosek. Potwierdzone „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów należy dołączyć do oferty (nie dotyczy polecenia przelewu). 8.7. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Dokumenty ofertowe: 6.1.2.1. formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ – wypełniony i podpisany; 6.1.2.2. uproszczony Kosztorys ofertowy – dla celów informacyjnych (obowiązująca jest bowiem wysokość wynagrodzenia ryczałtowego). 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ. 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. SIWZ stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: 6.1.5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 6.1.5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy o którym mowa w pkt 6.1.3. 6.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. 6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej. 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.1.1. a) SIWZ. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.1.2. a) i b), c) SIWZ. 6.3.3. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.2. składane są dla tego lub tych Wykonawców, którzy spełniają określone warunki (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach