Przetargi.pl
Przebudowa Ronda PCK

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2012-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Ronda PCK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Ronda PCK w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) i uzgodnienia stanowiące załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 3. Wyszczególnienie prac do wykonania zawierają kosztorysy ofertowe stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w pkt 3.2. SIWZ. 4. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzi w szczególności wykonanie: 4.1. roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejących nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników, miejsc postojowych oraz krawężników i obrzeży, rozbiórka toru kolejowego, rozbiórka fundamentów pod bilbordy reklamowe), 4.2. usunięcie drzew i krzewów, 4.3. roboty ziemne, 4.4. przebudowa geometrii skrzyżowania, 4.5. budowa ścieżki rowerowej, 4.6. budowa chodnika, 4.7. budowa zatok autobusowych, 4.8. przebudowa i budowa zjazdów publicznych oraz indywidualnych, 4.9. budowa kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym, 4.10. budowa oświetlania drogowego, 4.11. przebudowa sytemu monitoringu Straży Miejskiej, 4.12. przebudowa sygnalizacji świetlnej, 4.13. przebudowa kablowych linii telekomunikacyjnych TP S.A., Telefonii DIALOG S.A. oraz UPC, 4.14. przebudowa kanalizacji kablowej systemu monitoringu, 4.15. przebudowa sieci ciepłowniczej (odcinek A1-A2 oraz odcinek A3-A4 i A4-A5), 4.16. przebudowa sieci elektroenergetycznych SN i nn, 4.17. wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego jezdni, 4.18. wykonanie trawników z rolki, 4.19. nasadzenia drzew i krzewów. 5. Elementem koniecznym do przeprowadzenia odbioru końcowego branży sanitarnej (kanalizacja deszczowa) jest pozytywny wynik przeglądu kamerą TV wybudowanego kanału deszczowego wraz z przykanalikami. W wycenie oferty należy ująć kamerowanie kanału deszczowego wraz z przykanalikami. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 7. Wszelkie nazwy materiałów należy rozumieć jako przykładowe o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności (w tym kosztów utrzymania) oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 10. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na nw. okresy: 10.1. okres gwarancyjny dla robót i materiałów objętych umową wynosi od daty odbioru końcowego robót 5 lat i rękojmi za wady na okres przekraczający o 6 miesięcy; 10.2. okres gwarancyjny dla zieleni (trawników) wynosi od daty odbioru końcowego robót 12 miesięcy; 10.3. okres gwarancyjny dla drzew wynosi od daty odbioru końcowego robót 36 miesięcy; 10.4. okres gwarancyjny dla krzewów wynosi od daty odbioru końcowego robót 18 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 250.000,00 złotych (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach