Przetargi.pl
Przebudowa ronda Mikołowskiego na skrzyżowaniu ulic Wyzwolenia - Mikołowska oraz ulicy Mikołowskiej na odcinku od ul. Przemysłowej do ul. Wielkopolskiej.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ronda Mikołowskiego na skrzyżowaniu ulic Wyzwolenia - Mikołowska oraz ulicy Mikołowskiej na odcinku od ul. Przemysłowej do ul. Wielkopolskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ronda Mikołowskiego na skrzyżowaniu ulic Wyzwolenia - Mikołowska oraz ulicy Mikołowskiej na odcinku od ul. Przemysłowej do ul. Wielopolskiej. Zakres zamówienia obejmuje: Rondo Mikołowskie: 1. W-wa podbudowy min. bitumicznej o gr. 10 cm - 5029,50 m2 2. W-wa wiążąca z masy min.bitumicznej o gr. 8 cm - 5029,50 m2 3. W-wa ścieralna typu SMA o gr. 4cm - 5029,50 m2 4. Krawężnik kamienny wystający o wym. 20x35 cm - 1348,50 mb 5. Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm - 948,00 mb 6. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - 1260,00 m2 Ulica Mikołowska: 1. W-wa podbudowy min. bitumicznej o gr. 12 cm - 5195,00 m2 2. W-wa wiążąca z masy min.bitumicznej o gr. 8 cm - 5195,00 m2 3. W-wa ścieralna typu SMA o gr. 4cm - 5195,00 m2 4. Krawężnik betonowy wystający (najazdowy) - 208 mb 5. Krawężnik betonowy wystający o wym. 15x30 - 888,50 mb 6. Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm - 824,00 mb 7. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 6cm - 1370,00 m2 8. Nawierzchnia z kostki kamiennej w wys. 10 cm - 79,50 m2 Szczegółowy zakres prac precyzuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 55.000 zł (pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty w zakresie remontu, budowy, rozbudowy ulic lub dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości minimum 2.000.000,00 zł brutto każda. b) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy, oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania w okresie ostatnich pięciu lat minimum jedną budową zgodną z wymaganymi uprawnieniami, o wartości minimum 2.000.000,00 zł brutto. c) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. d) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500.000,00 zł. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3) - załącznik nr 2, 3) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4) - załącznik nr 3, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót - załącznik nr 4, 5) dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością, 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 5, 7) uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (dokument należy dołączyć w sytuacji gdy w załączniku nr 5 Wykonawca wskaże osobę, którą nie dysponuje lecz będzie dysponował), 9) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach