Przetargi.pl
Przebudowa (remont) muru ochronnego. Wykonanie wewnętrznego wygrodzenia pasa ochronnego oraz wymiana opraw oświetleniowych, systemów ochrony obwodowej i kontroli dostępu w Zakładzie Karnym w Chełmie.

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Kolejowa 112
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5653485 , fax. 082 5653557
  • Data zamieszczenia: 2013-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Kolejowa 112 112
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5653485, fax. 082 5653557
    REGON: 00032004100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa (remont) muru ochronnego. Wykonanie wewnętrznego wygrodzenia pasa ochronnego oraz wymiana opraw oświetleniowych, systemów ochrony obwodowej i kontroli dostępu w Zakładzie Karnym w Chełmie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa (remont) muru ochronnego. Wykonanie wewnętrznego wygrodzenia pasa ochronnego oraz wymiana opraw oświetleniowych, systemów ochrony obwodowej i kontroli dostępu w Zakładzie Karnym w Chełmie. Przedmiotowe roboty obejmują: - wykonanie nowego muru ochronnego w części południowe jednostki, - wykonanie remontu wschodniej części muru prefabrykowanego jednostki, - wykonanie wewnętrznego wygrodzenia pasa ochronnego, - wymianę opraw oświetleniowych, - wykonanie systemów ochrony obwodowej i kontroli dostępu, - rozbudowę kanalizacji kablowej, - wyburzenie 2 -ch wieżyczek posterunków ochronnych, - utylizację odpadów, 1.2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz projekt umowy, przedstawione w załącznikach do SIWZ. 1.3). Wymagania BHP Wykonawca we własnym zakresie przeprowadzi szkolenie stanowiskowe dla wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia. Wszyscy pracownicy muszą posiadać aktualne badania uprawniające do pracy na wysokości. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać obowiązujących przepisów dotyczących BHP - Uznaje się, że wszelkie koszty związane z BHP nie podlegają odrębnej zapłacie. 1.4). Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w niniejszej specyfikacji, projekcie budowlanym i przedmiarach robót służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych. Dopuszcza się zamieszczenie w ofercie rozwiązań w oparciu o produkty (wyroby) i urządzenia innych producentów pod warunkiem: - spełniania tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, aprobaty dopuszczenia do stosowania, uzyskania akceptacji koordynatora inwestora). Wszystkie materiały, urządzenia lub inne wyroby użyte do wykonania robót powinny spełniać wymagania odpowiednich norm i posiadać aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania, deklaracje zgodności wymagane lub dobrowolnie stosowane przez producentów. Wyroby niepodlegające obowiązkowi zgłoszenia do certyfikacji powinny mieć udokumentowaną dobrą jakość i być właściwe z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. Materiały, które w sposób trwały są szkodliwe dla otoczenia nie będą dopuszczone do użycia. Materiały użyte do wykonania robót muszą spełniać wymagania niniejszej specyfikacji i projektu budowlanego. Dopuszcza się stosowanie materiałów równorzędnych lub wyższej jakości. Zmiany te muszą być uzgodnione z Inwestorem. 1.5). Wykonawca zobowiązany jest wywozić śmieci, odpady materiałowe i pozostałości po robotach rozbiórkowych we własnym zakresie na wysypisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi wykonawca. Ponadto w przypadku podlegających utylizacji odpadów wykonawca powinien na własny koszt zapewnić ich utylizację, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 z późn. zm.). 1.6). Ochrona ppoż. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ochrony ppoż. Wykonawca będzie utrzymywać sprawny sprzęt ppoż, wymagany przepisami. Materiały łatwopalne będą składowane zgodnie z przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszystkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót. 1.7). Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie, gdzie planuje się realizację zamówienia oraz zdobyli wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizji lokalnej można dokonać jedynie po uprzednim uzgodnieniu terminu z Dyrektorem Zakładu Karnego w Chełmie, tel. (082) 565-34-85 (centrala telefoniczna). W przypadku nie skorzystania z tej możliwości Zamawiający potraktuje, że wizja została przeprowadzona i Wykonawca szczegółowo zapoznał się z zakresem przedmiotu zamówienia. 1.8). Zamawiający powoła inspektora nadzoru inwestorskiego na czas realizacji przedmiotu zamówienia. 1.9). Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45216113-9; 454100000-8; 45100000-1; 45223000-6; 45111220-6; 45421110-5; 45442100-8; 45310000-3; 45314300-4; 45314200-3; 45315700-5; 45311100-1; 45311000-0; 45314320-0; 45317000-2; 45223110-0; 45314310-7; 45314000-1; 45315100-9; 45312000-7; 4531200-7; 45312200-9; 45315100-9; 45216113-19; 45312000-7; 45314200-3; 45315700-5; 45316100-6; 4y5315100-9; 45315700-5; 45316100-6. 2. Oferty wariantowe i częściowe 2.1). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej w rozumieniu art. 83 ustawy. 2.2). Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej 2.3). Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 3. Wykonawca dostarcza dwa egzemplarze dokumentacji powykonawczej zamawiającemu. 4. Wykonawca ponosi koszty obsługi geodezyjnej budowy oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej badań prób i pomiarów instalacji. 5. Wykonawca przed podpisaniem umowy: winien przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę związaną z przedmiotem zamówienia. 6. Wykonawca przed podpisaniem umowy winien dostarczyć Zamawiającemu po uprzednim uzgodnieniu szczegółowy harmonogram zakresu przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161139
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium na całość zamówienia w wysokości 42 000,00 zł słownie złotych: /trzy tysiące sześćset pięćdziesiąt 00/100 / 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy prawo zamówień publicznych. 3.Wadium w postaci poręczeń bankowych, poręczeń SKOK, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 (Dz. U. Nr 109 poz. 1158) lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości można wnieść w oryginale jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. 4.Wadium w postaci pieniądza należy wnieść dokonując wpłaty (przelewu) na konto Zamawiającego : Nr 34 1010 1339 0023 5213 9120 1000 NBP O /Okręgowy Lublin Za termin skuteczny wniesienia wadium uznaje się termin wpłynięcia pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w postaci pieniądza należy dokonać z takim wyprzedzeniem, żeby wpłynęły na rachunek Zamawiającego w wymaganym terminie. UWAGA! Zamawiający nie wyraża zgody na przyjmowanie do kasy wadium w postaci pieniądza. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Ponadto koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 6. Nie wniesienie wadium, wniesienie wadium po terminie lub w innej postaci czy formie niż wskazane w art. 24 ust. 2 pkt 2ustawy będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy. Termin ważności wadium nie może być krótszy od terminu związania ofertą 7.Zamawiający zatrzyma wadium wniesione w postępowaniu, w sytuacji zaistnienia przesłanek art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp tj, jeżeli wykonawca: - na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów, pełnomocnictw lub oświadczeń, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, - którego oferta została wybrana odmawia podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z unormowaniem art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach