Przetargi.pl
Przebudowa-Remont kuchni z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 1 w Szczecinku

Zakład Budżetowy Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, 1 Maja 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3729920 , fax. 094 3729929
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budżetowy Szkół i Przedszkoli
    1 Maja 2 2
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3729920, fax. 094 3729929
    REGON: 33004393300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbsip.szczecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa-Remont kuchni z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 1 w Szczecinku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamowienia jest przebudowa - remont istniejącej kuchni wraz z zapleczem t.j jadalnia, magazyny, pom. sanitarne i pomocnicze znajdujące się w niskim parterze budynku szkoły. Zakras prac obejmuje roboty branży:budowlanej, sanitarnej, (instalacja wod-kan. centralne ogrzewanie, gazowa,wentylacja) elektrycznej. Z przedmiotu zamówienia wyłączony jest zakup wposazenia technologicznego wg zestawienia w projekcie technologicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakras zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i można sie z nim zapoznać w siedzibie zamawiającego a także dokonać wizji lokalnej przeznaczonej do przebudowy kuchni z zapleczem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3000 złotych. Słownie: trzy tysiące 00/100 Wadium może być wniesione w jednej z form wykazanych w art. 45 ust. 6 ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie O/ Szczecinek nr 94856610420001257920000002 przed terminem składania ofert. Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. Pozostałe formy wniesienia wadium dołączyć w postaci oryginalnych dokumentów.3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy jeżeli:1) upłynął termin związania ofertą. 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed terminem składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona.5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania w wyznaczonym terminie umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) uniemożliwia zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego ( przyczyny nie zawarcia umowy leżą po stronie Wykonawcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, tzn:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z postepowania o udzielenie zamówienia. 2) Wykażą się odpowiednim doświadczeniemtj. w ostatnich 3 latach a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie zrealizowali co najmniej 2 zadania w zakresie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia budowlane i przynależność do Izby Inżynierów budownictwa, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niz 50000 złotych, 5) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oswiadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ wg formuły spełnia-niespełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty:1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i art.24 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków z Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 5. Wykazu wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat lub krótszym jeżeli wynika to z okresu prowadzenia działalności z podaniem ich miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ( referencje) że roboty zostały wykonane należycie.6. Wykazu osób, które będą pełnić obowiązki Kierownika budowy/robót, posiadanie przez nich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50000 złotch.8. Pozostałe oświadczenia lub dokumenty, jakie mają być w ofercie wykonawcy: a) Spis treści. b) Wypełniony formularz ofertowy. c) Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, jeżeli takie jest konieczne. d) Oświadczenie o wyrażeniu zgody, że przyjmuje i akceptuje bez zastrzeżeń warunki określone w nieniejszej SIWZ i wzorze umowy. e) Kosztorys ofertowy szczegółowy z przedmiarem robót i tabelą eloementów scalonych. f) podpisany wzór umowy.Uwaga: Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbsip.szczecinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach