Zakład Budżetowy Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg
- Adres: 78-400 Szczecinek, 1 Maja 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3729920 , fax. 094 3729929
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Budżetowy Szkół i Przedszkoli
1 Maja 2 2
78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3729920, fax. 094 3729929
REGON: 33004393300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbsip.szczecinek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa-Remont kuchni z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 1 w Szczecinku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamowienia jest przebudowa - remont istniejącej kuchni wraz z zapleczem t.j jadalnia, magazyny, pom. sanitarne i pomocnicze znajdujące się w niskim parterze budynku szkoły. Zakras prac obejmuje roboty branży:budowlanej, sanitarnej, (instalacja wod-kan. centralne ogrzewanie, gazowa,wentylacja) elektrycznej. Z przedmiotu zamówienia wyłączony jest zakup wposazenia technologicznego wg zestawienia w projekcie technologicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakras zawarty jest w projekcie budowlanym, przedmiarze robót i można sie z nim zapoznać w siedzibie zamawiającego a także dokonać wizji lokalnej przeznaczonej do przebudowy kuchni z zapleczem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3000 złotych. Słownie: trzy tysiące 00/100 Wadium może być wniesione w jednej z form wykazanych w art. 45 ust. 6 ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie O/ Szczecinek nr 94856610420001257920000002 przed terminem składania ofert. Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. Pozostałe formy wniesienia wadium dołączyć w postaci oryginalnych dokumentów.3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy jeżeli:1) upłynął termin związania ofertą. 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed terminem składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona.5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania w wyznaczonym terminie umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) uniemożliwia zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego ( przyczyny nie zawarcia umowy leżą po stronie Wykonawcy)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, tzn:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z postepowania o udzielenie zamówienia. 2) Wykażą się odpowiednim doświadczeniemtj. w ostatnich 3 latach a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie zrealizowali co najmniej 2 zadania w zakresie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia budowlane i przynależność do Izby Inżynierów budownictwa, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niz 50000 złotych, 5) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oswiadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ wg formuły spełnia-niespełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty:1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i art.24 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków z Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 5. Wykazu wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat lub krótszym jeżeli wynika to z okresu prowadzenia działalności z podaniem ich miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ( referencje) że roboty zostały wykonane należycie.6. Wykazu osób, które będą pełnić obowiązki Kierownika budowy/robót, posiadanie przez nich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50000 złotch.8. Pozostałe oświadczenia lub dokumenty, jakie mają być w ofercie wykonawcy: a) Spis treści. b) Wypełniony formularz ofertowy. c) Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, jeżeli takie jest konieczne. d) Oświadczenie o wyrażeniu zgody, że przyjmuje i akceptuje bez zastrzeżeń warunki określone w nieniejszej SIWZ i wzorze umowy. e) Kosztorys ofertowy szczegółowy z przedmiarem robót i tabelą eloementów scalonych. f) podpisany wzór umowy.Uwaga: Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbsip.szczecinek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowę budynku w Ośrodku Kolonijno-Szkoleniowym w Lubinie (k, Międzyzdrojów) ul. Główna 7, stary hotel, polegającą na dobudowie ewakuacyjnej klatki schodowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa lokali mieszkalnych położonych w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont segmentu środkowego Przedszkola nr 1 w Dębnie
Dodano: 2016-07-27 - Remont tarasów wraz z wykonaniem nowej izolacji pionowej ścian piwnic oraz ociepleniem ścian zewnętrznych w części budynku Przedszkola Publicznego Nr 72 przy ul. Felczaka 14 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-26 - Remont pomieszczeń internatu na I piętrze oraz przebudowa sanitariatów etap I w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 4 im. Armii Krajowej przy ul. Kusocińskiego 3, 70-237 Szczecin
Dodano: 2016-07-19 - Remont węzłów sanitarnych, wymiana okładzin ściennych, wykonanie instalacji elektrycznej - oświetlenie ewakuacyjne, wymiana drzwi ewakuacyjnych, likwidacja łatwopalnej obudowy ścian na holu głównym, remont pomieszczeń Oddziału Wczesnego Wspomagania Dzieci z Autyzmem, wykonanie dodatkowego hydrantu w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Arciszewskiego 20 w Kołobrzegu
Dodano: 2016-07-18 - Remont klatki schodowej w budynku Urzędu Gminy Postomino
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja pomieszczeń placówek miejskich: Zadanie nr 1 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Ratusza, Zadanie nr 2 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Straży Miejskiej, Zadanie nr 3 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Orzekania o Niepełnosprawności
Dodano: 2016-07-15 - Remont budynku nr 16 zlokalizowanego przy al. Żołnierza 37, 73-110 Stargard
Dodano: 2016-07-13 - Remont dachu budynku Oddziału Zamiejscowego ZCDN przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22 w Świnoujściu
Dodano: 2016-07-12