Przetargi.pl
Przebudowa, remont i rekultywacja dróg gminnych

Gmina Tryńcza ogłasza przetarg

  • Adres: 37204 Tryńcza, Tryńcza
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 421 221 , fax. 166 421 221
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tryńcza
    Tryńcza 127
    37204 Tryńcza, woj. podkarpackie
    tel. 166 421 221, fax. 166 421 221
    REGON: 65090056500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tryncza.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, remont i rekultywacja dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa, remont i rekultywacja dróg gminnych”. W zakres zamówienia wchodzi: 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa, remont i rekultywacja dróg gminnych”. W zakres zamówienia wchodzi: 1) Rekultywacja dróg gminnych: 1. rekultywacja drogi nr ewid. 747 na dł. 3 780 mb w m. Głogowiec; 2. rekultywacja drogi nr ewid. 212 na dł. 620 mb w m. Głogowiec; 3. rekultywacja drogi nr ewid. 89 na dł. 1 075 mb w m. Głogowiec; 4. rekultywacja dróg nr ewid. 392-391-562 mb na dł. 1 175 w m. Głogowiec; 5. rekultywacja drogi nr ewid. 39 na dł. 1 480 mb w m. Głogowiec; 6. rekultywacja drogi nr ewid. 938 na dł. 280 mb w m. Tryńcza; 7. rekultywacja drogi nr ewid. 1188 na dł. 1605 mb w m. Tryńcza; 8. rekultywacja drogi nr ewid. 71 na dł. 1 357,5 mb w m. Tryńcza; 9. rekultywacja drogi nr ewid. 581 na dł. 430 mb w m. Tryńcza; 10. rekultywacja drogi nr ewid. 922 na dł. 320 mb w m. Tryńcza; 11. rekultywacja drogi nr ewid. 1216 na dł. 295 mb w m. Tryńcza; 12. rekultywacja drogi nr ewid. 580 na dł. 325 mb w m. Tryńcza; 13. rekultywacja drogi nr ewid. 1153 na dł. 465 mb w m. Tryńcza; 14. rekultywacja drogi nr ewid. 56 – 27 na dł. 555 mb w m. Tryńcza; 15. rekultywacja drogi nr ewid. 1154 – 1205 na dł. 620 w m. Tryńcza; 16. rekultywacja drogi nr ewid. 1168 – 1197 na dł. 580 mb w m. Tryńcza; 17. profilowanie nawierzchni drogi nr ewid. 931 – 969 na dł. 590 mb w m. Tryńcza; 18. rekultywacja drogi nr ewid. 16 na dł. 320 mb w m. Gorzyce; 19. rekultywacja drogi nr ewid. 241 – 222 na dł. 335 mb w m. Wólka Małkowa; 20. rekultywacja drogi nr ewid. 20 na dł. 660 mb w m. Wólka Małkowa; 21. rekultywacja drogi nr ewid. 282 na dł. 450 mb w m. Wólka Ogryzkowa; 22. rekultywacja drogi nr ewid. 253 na dł. 615 mb w m. Wólka Ogryzkowa; 23. rekultywacja drogi nr ewid. 17 na dł. 425 mb w m. Wólka Ogryzkowa; 24. rekultywacja drogi nr ewid. 1 na dł. 550 mb w m. Wólka Ogryzkowa; 25. rekultywacja drogi nr ewid. 2 na dł.280 mb w m. Wólka Ogryzkowa; 2) Przebudowa dróg gminnych: 1. przebudowa drogi nr ewid. 89 na dł. 300 mb w m. Głogowiec; 2. przebudowa dróg nr ewid. 732 – 733 na dł. 450 mb w m. Głogowiec; 3. przebudowa dróg nr ewid. 1887 – 1722 na dł. 309 mb w m. Gniewczyna Łańcucka; 4. przebudowa drogi nr ewid. 2895 na dł. 212 mb w m. Gniewczyna Łańcucka; 5. przebudowa drogi nr ewid. 2840 na dł. 184 mb w m. Gniewczyna Łańcucka; 6. przebudowa drogi nr ewid. 1694 na dł. 35 mb w m. Gniewczyna Łańcucka; 7. przebudowa drogi nr ewid. 1133 na dł. 95 mb w m. Jagiełła; 8. przebudowa drogi nr ewid. 1188 na dł. 265 mb w m. Tryńcza; 9. przebudowa drogi na ewid. 1240 na dł. 155 mb w m. Tryńcza; 10. przebudowa drogi nr ewid. 1110 na dł. 120 mb w m. Tryńcza; 11. przebudowa drogi nr ewid 185 na dł. 300 mb w m. Tryńcza; 12. przebudowa drogi nr ewid. 1133 na dł. 975 w m. Tryńcza; 13. przebudowa placu dz. nr ewid. 980/1 na dł. 125 mb w m. Tryńcza; 14. przebudowa dróg nr ewid. 321 – 426 – 741 -706 – 723 – 198 na dł. 2 120 mb w m. Wólka Małkowa – Wólka Ogryzkowa 3) Remont dróg gminnych: 1. remont cząstkowy drogi nr ewid. 486 w m. Tryńcza; 2. remont cząstkowy dróg nr ewid. 105 – 262 – 1048 w m. Wólka Małkowa – Tryńcza; Zakres robót obejmuje m.in.:  roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - wskazanie punktów granicznych pasa drogowego,  koryta wykonywane na całej szerokości jezdni,  roboty ziemne,  profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni  wykonywanie podbudowy z tłucznia kamiennego wraz z zamiałowaniem nawierzchni,  profilowanie nawierzchni, uzupełnianie materiałem kamiennym, żwirowanie nawierzchni,  powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów,  wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej,  uzupełnianie poboczy,  oznakowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji technicznej wykonania robót oraz przedmiarach robót które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj.: Załącznik Nr 8 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik Nr 9 Załącznik graficzny; Załącznik Nr 10 Przedmiar robót; 4. Jeżeli określono w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, nazwy producentów produktów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Jeżeli wskazano normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, podano je dla określenia wymaganego standardu technicznego, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy przysługuje prawo zastąpienia ich przez materiały, urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnia. Wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z póź. zm. ). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nr 29 9096 0004 2005 0021 2881 0001 z dopiskiem wadium na przetarg „Przebudowa, remont i rekultywacja dróg gminnych” – UIB.271.15.2017 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłaty wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej ,,Wadium – Przebudowa, remont i rekultywacja dróg gminnych” – UIB.271.15.2017” oraz włożyć do koperty zewnętrznej . 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać, co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty ( wzór stanowi załącznik Nr 1), 2) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (jeżeli dotyczy). 6) Potwierdzenie wniesienia wadium: a) wadium w formie pieniężnej - do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium jako odrębny załącznik wpięty do oferty; b) wadium w innej formie niż pieniądz - należy zamieścić w osobnej kopercie zgodnie z zapisami Rozdziału 10 SIWZ; 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach