Przetargi.pl
Przebudowa, remont holu, korytarzy, klatek schodowych oraz pomieszczeń biurowych GCOP i portierni wraz z aranżacją. Etap II: Adaptacja pomieszczeń oraz korytarzy budynku głównego filii GCOP przy ul. Barlickiego 3. (2)

Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 238 24 55 , fax. 0-32 231 19 56
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych
    Zwycięstwa 1
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 238 24 55, fax. 0-32 231 19 56
    REGON: 27769154100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gcop.gliwice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, remont holu, korytarzy, klatek schodowych oraz pomieszczeń biurowych GCOP i portierni wraz z aranżacją. Etap II: Adaptacja pomieszczeń oraz korytarzy budynku głównego filii GCOP przy ul. Barlickiego 3. (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dot. adaptacji korytarzy na piętrach oraz klatek schodowych od parteru wzwyż w budynku filii Gliwickiego Centrum Organizacji Pozarządowych przy ul. Barlickiego 3 w Gliwicach. Zakres prac obejmuje: 1. 1 PIĘTRO: 1) wymiana drzwi wewnętrznych prowadzących z pomieszczeń na komunikacje, w nawiązaniu do drzwi, które już zostały wymienione w latach 2015 - 2016 (drzwi wymienione bez zmian), 2) wymiana drzwi do kabin w.c., czyszczenie i malowanie ościeżnic, 3) demontaż drzwi drewnianych wahadłowych dzielących komunikację, 4) skucie glazury ze ścian, 5) schowanie pionów instalacyjnych prowadzonych w listwach pcv pod tynk, 6) demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu, czujników PIR, 7) prace naprawcze ścian, gipsowanie, malowanie ścian farbami lateksowymi, zmywalnymi o podwyższonej odporności na zabrudzenia, 8) zachowanie /odtworzenie/ cokolików przypodłogowych; 9) czyszczenie istniejącej glazury, impregnacja /posadzka korytarz/, 10) utworzenie stref odpoczynku /siedziska składane/, 11) ulokowanie szafek skrytkowych dla uczniów na korytarzu, 12) oznakowanie sal zgodnie z estetyką znajdującą się na parterze, 2. 2 PIĘTRO: 1) wymiana drzwi wewnętrznych prowadzących z pomieszczeń na komunikacje, w nawiązaniu do drzwi, które już zostały wymienione w latach 2015 - 2016 (drzwi wymienione bez zmian), 2) wymiana drzwi do kabin w.c., czyszczenie i malowanie ościeżnic, 3) skucie glazury ze ścian, 4) schowanie pionów instalacyjnych prowadzonych w listwach pcv pod tynk, 5) demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu, czujników PIR, 6) prace naprawcze ścian, gipsowanie, malowanie ścian farbami lateksowymi, zmywalnymi o podwyższonej odporności na zabrudzenia, 7) zachowanie /odtworzenie/ cokolików przypodłogowych (korytarz); 8) czyszczenie istniejącej glazury, impregnacja /posadzka/ (korytarz), 9) przeniesienie centrali oraz głowicy /internet/ do pomieszczenia portierni na parterze (według odrębnego opracowania), 10) stworzenie strefy wystawowej /przestrzeń ścienna wystawowa, meble ekspozycyjne z ruchomym oświetleniem np. na szynach/ na korytarzu, 11) oznakowanie sal zgodnie z estetyką znajdującą się na parterze, 3. 3 PIĘTRO: 1) wymiana drzwi wewnętrznych prowadzących z pomieszczeń na komunikacje, w nawiązaniu do drzwi, które już zostały wymienione w latach 2015 - 2016 (drzwi wymienione bez zmian), 2) skucie glazury ze ścian, 3) schowanie pionów instalacyjnych prowadzonych w listwach pcv pod tynk, 4) demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu, czujników PIR, 5) prace naprawcze ścian, gipsowanie, malowanie ścian farbami lateksowymi, zmywalnymi o podwyższonej odporności na zabrudzenia, 6) zachowanie /odtworzenie/ cokolików przypodłogowych (korytarz); 7) czyszczenie istniejącej glazury, impregnacja /posadzka/ (korytarz), 8) renowacja kraty zamykającej pomieszczenie nr 49, 9) zabudowa rury kanalizacyjnej zlokalizowanej w korytarzu przy posadzce obok tylnego wejścia do auli, 10) oznakowanie sal zgodnie z estetyką znajdującą się na parterze, 4. KLATKI SCHODOWE: 1) naprawa stopni lastryko schodów, wymiana aluminiowych kątowników na stalowe /istniejące kątowniki stalowe biegu schodów pomiędzy II i III piętrem z uwagi na dobry stan techniczny należy zachować/, 2) demontaż glazury ściennej, montaż nowej tożsamej z istniejącą, 3) schowanie pionów instalacyjnych prowadzonych w listwach pcv pod tynk, 4) demontaż i ponowny montaż kamer monitoringu, czujników PIR, 5) prace naprawcze ścian, gipsowanie, malowanie ścian farbami lateksowymi, zmywalnymi o podwyższonej odporności na zabrudzenia, 6) wymiana parapetów okiennych na drewniane, 7) zamurowanie dwóch wnęk na ostatnim spoczniku w lewej klatce schodowej, materiałem tożsamym z istniejącym, 8) usunięcie starych warstw farby z balustrady stalowej, oczyszczenie i malowanie farbą antykorozyjną, 9) wymiana drewnianego pochwytu na nowy, 10) wstawienie na spocznikach pomiędzy piętrami gablot informacyjnych zamykanych, 11) zachowanie /naprawa, odtworzenie/ cokolików przypodłogowych, 5. OZNACZENIE DLA OSÓB NIEDOWIDZĄCYCH: 1) oznaczenie pochwytu na spocznikach piętrowych alfabetem Braille'a, 2) oznaczenie pierwszego i ostatniego stopnia biegu schodów, 3) kontrastowe oznaczenie pomieszczeń umieszczone na linii wzroku, 4) oznaczenie windy, 5) ścieżki dotykowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ w zakresie obejmującym 1-3 piętro oraz klatek schodowych od parteru wzwyż. Zakres prac nie obejmuje wygłuszenia sali nr 23. UWAGA: Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Zamawiający wymaga wykonania prac w sposób i w czasie nie zakłócającym jego funkcjonowanie, przy zachowaniu bezpieczeństwa korzystania z budynku przez pracowników Zamawiającego i użytkowników obiektu. Wykonawca ma obowiązek zapewnić bieżące utrzymanie czystości na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materiałów oraz na terenie prowadzenia prac i wokół niego. Wykonawca będzie wykonywał prace zgodnie z harmonogramem robót uzgodnionym przez Strony po wyborze najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 12000,00, 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 42 1050 1298 1000 0022 9461 7705, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w Sekretariacie GCOP, ul. Zwycięstwa 1, 44-100 Gliwice
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, 3. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3)-III.6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach