Przetargi.pl
„Przebudowa/remont dróg gminnych na terenie gminy Ostrówek”

Gmina Ostrówek ogłasza przetarg

  • Adres: 21-102 Ostrówek, Ostrówek -Kolonia
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 856 20 02, , fax. 81 856 20 02
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrówek
    Ostrówek -Kolonia 32
    21-102 Ostrówek, woj. lubelskie
    tel. 81 856 20 02, , fax. 81 856 20 02
    REGON: 43101997400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugostrowek.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa/remont dróg gminnych na terenie gminy Ostrówek”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy/remontu dróg gminnych polegających na transporcie i ułożeniu destruktu asfaltowego, na drogach o nawierzchni z kruszywa łamanego i drogach gruntowych, na terenie gminy Ostrówek. Destrukt asfaltowy został zgromadzony przez Zamawiającego na placach w miejscowościach: 1) Ostrówek-Kolonia (targowisko gminne, działka geod. nr 190) - 1 272,464 m3; 2) Ostrówek (działka geod. nr 230) – 1 152,582 m3; 3) Leszkowice (działka geod. nr 677) – 473,504 m3. Przeznaczony do przebudowy/remontu dróg destrukt asfaltowy, stanowiący własność Zamawiającego, w ilości około 6 000 ton/2898,55m3, należy przetransportować ze wskazanych placów i ułożyć na wskazanych przez Zamawiającego drogach gminnych opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. Dokładna ilość otrzymanego destruktu asfaltowego jest niezależna Zamawiającego. Podział został dokonany przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego, a faktyczna ilość otrzymanego destruktu zostanie określona po zakończeniu dostarczenia destruktu dla Zamawiającego. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie od dnia podpisania umowy do ostatniej przewidywanej dostawy destruktu tj. czerwiec 2019 r. W zakres zamówienia wchodzi: transport destruktu asfaltowego z placów na wymienione drogi gminne, profilowanie równiarką drogi przed położeniem destruktu oraz uzupełnienie ubytków kruszywa łamanego destruktem asfaltowym, ułożenie destruktu asfaltowego rozściełaczem (rozkładarką mas bitumicznych), przy czym grubość warstwy destruktu po zagęszczeniu, winna wynosić 10 cm i 15 cm na drodze gminnej Nr 103338 L, zagęszczenie destruktu walcem drogowym, zgodnie z Załącznikiem Nr 6. Destrukt należy zastosować w miejscach dużych ubytków w istniejącej nawierzchni, których nie można zlikwidować poprzez samo profilowanie. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami oraz uporządkowania terenu po zakończeniu prac ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji oraz miejsc składowania destruktu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia oraz ewentualnych szkód poczynionych osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji robót oraz inne określone w ogólnych warunkach umowy. Zakres przedstawiony przebudowywanych/remontowanych dróg jest maksymalny. Zamawiającemu przysługuje prawo do jednostronnej rezygnacji z części prac obejmujących drogi gminne. Wykonawcy nie przysługują w związku z ograniczeniem prac żadne roszczenia wobec Zamawiającego, w szczególności roszczenia odszkodowawcze. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z Opisem Przedmiotu Zamówienia. Ewentualny brak w Opisie Przedmiotu Zamówienia robót koniecznych do wykonania nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania Wykonawca ma prawo skorygować ilość robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie Opisu Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 9.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310); 9.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim O/Ostrówek Nr konta: 74 8046 1038 2008 0700 0837 0006 z dopiskiem: „Przebudowa/remont dróg gminnych na terenie gminy Ostrówek” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 9.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 9.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych; 9.5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych; 9.6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy) – wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa wyżej lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wstępne składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach