Przetargi.pl
Przebudowa/remont budynku Miejsko-Gminnej Biblioteki w Kunowie

Urząd Miasta i Gminy w Kunowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-415 Kunów, ul. Warszawska 45B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2611356, 2613174, 2611358 , fax. 041 2611356, 2613174, 2611358
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Kunowie
    ul. Warszawska 45B 45B
    27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2611356, 2613174, 2611358, fax. 041 2611356, 2613174, 2611358
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa/remont budynku Miejsko-Gminnej Biblioteki w Kunowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania będą wykonane roboty remontowe polegające na remoncie stropodachu , remoncie kominów, wymianie instalacji odgromowej, wymianie stolarki okienno- drzwiowej , dociepleniu budynku, odprowadzeniu wód opadowych, wykonaniu opaski Zakres rzeczowy : wykonanie ocieplenia budynku - 805 m2, wymiana stolarki okienno- drzwiowej : PCV- 88,28 m2; aluminium-60,4 m2; remont dachu - 500 m2,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 15.000,00 zł w terminie do dnia przetargu tj. 15 lipca 2009 r - godz.1000.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy ; 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. wniosą wadium Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona na zasadzie /spełnia /nie spełnia/w oparciu o analizę dokumentów w pkt. 6 SIWZ. Na podstawie art. 87 ust 1 Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści składanych ofert. Zamawiający uzna za ważne tylko te oferty które zawierać będą wszystkie wymagane dokumenty i zostaną sporządzone zgodnie z wymogami SWIZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 SWIZ Wykonawca dołączy niżej wymienione dokumenty i oświadczenia : - kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót - dokument rejestracji Wykonawcy z określeniem podmiotu działalności (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ) potwierdzającej , że Wykonawca jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym-oryginał lub potwierdzona kserokopia. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę. - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - wykaz wykonanych robót budowlanych ( termomodernizacyjnych- co najmniej 2 szt.) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( o wartości zamówienia co najmniej 600.000,00 zł ) z podaniem ich wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie, - aktualne zaświadczenie z: (oryginał lub potwierdzona kserokopia) ZUS / KRUS , Naczelnika Urzędu Skarbowego (potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert; (Dla wykonawców którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu należy dostarczyć dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r ) - oświadczenie, że oferent spełnia wymagania określone w art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - podpisany projekt umowy, - dowód wniesienia wadium - Informacja o podwykonawcach (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kunów.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach