Przetargi.pl
Przebudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kołaczycach

Gmina Kołaczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 38213 Kołaczyce, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 460 258 , fax. 134 460 258
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołaczyce
    Rynek 1
    38213 Kołaczyce, woj. podkarpackie
    tel. 134 460 258, fax. 134 460 258
    REGON: 37044032400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www:bip.kolaczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kołaczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje wykonanie zadania w następującym zakresie: 1) Roboty przygotowawcze – 1 kpl - wytyczenie geodezyjne – 1 kpl 2) Dojazd/dojście – 1 kpl - korytowanie gł. 80 cm wraz z wywiezieniem ziemi do 1 km – 130,24 m3 - krawężniki betonowe 15x30, 15x22 cm – 52,30 m - podbudowa z pospółki gr. 37 cm – 162,80 m2 - podbudowa z tłucznia zaklinowanego klińcem gr. 30 cm – 162,80 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm (kolor grafitowy) – 162,80 m2 3) Miejsca postojowe – 1 kpl - korytowanie gł. 80 cm wraz z wywiezieniem ziemi do 1 km – 106,50 m3 - krawężniki betonowe 15x30 cm – 30,50 m - podbudowa z pospółki gr. 37 cm – 106,50 m2 - podbudowa z tłucznia zaklinowanego klińcem gr. 30 cm – 106,50 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm (kolor czerwony i grafitowy) – 106,50 m2 4) Utwardzony plac – 1 kpl - korytowanie gł. 80 cm wraz z wywiezieniem ziemi do 1 km – 2080,0 m3 - krawężniki betonowe 15x30, 15x22, 12x25 cm – 277,25 m - podbudowa z pospółki gr. 37 cm – 1798,07 m2 - podbudowa z pospółki gr. 30 cm – 281,93 m2 - podbudowa z tłucznia zaklinowanego klińcem gr. 30 cm – 2080,0 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm (kolor szary) – 726,48 m2 - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm (kolor grafitowy, czerwony) – 1071,59 m2 - nawierzchnia z płyt drogowych gr. 15 cm – 281,93 m2 5) Kanalizacja deszczowa – 1 kpl - wykopy oraz zasypanie wykopów – 147,68 m3 - kanał z rur PVC fi 400 mm – 39,0 m - kanał z rur PVC fi 250 mm – 43,70 m - studnie rewizyjne betonowe fi 1000 mm z pierścieniem odciążającym, płytą i krata lub włazem żeliwnym – 6 szt - separator substancji ropopochodnych ze zintegrowanym osadnikiem i kanałem odciążającym o przepustowości 6-60 l/s – 1 szt - próby szczelności kanałów fi 400, fi 250 mm – 82,70 m - zabezpieczenie wylotu kanału płytami ażurowymi – 5,0 m2 6) Ogrodzenie – 1 kpl - rozebranie starego ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych – 154,31 m2 - roboty pomiarowe (wyznaczenie trasy ogrodzenia) – 0,20 km - ogrodzenie z siatki ocynkowanej wys. 1,50 m na słupkach stalowych malowanych osadzonych w stopach fundamentowych, słupki z profila zamkniętego 80x80x3 mm i 60x60x3 mm, cokół betonowy 20x40 cm – 182,41 m - brama ogrodzeniowa przesuwna w ramie stalowej z wypełnieniem z profila zamkniętego, malowana szerokość 4,0 m, wysokość 1,50 m – 3 kpl 7) Zieleń – 1 kpl - sadzenie krzewów iglastych (tuje) – 50 szt - rozścielenie ziemi urodzajnej gr. 10 cm i wykonanie trawników – 691,30 m2 2. Szczegółowy zakres robót określa załączona dokumentacja techniczna wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz przedmiar robót, stanowiące załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 30 ust. 5 ustawy /np. materiały, urządzenia/ tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót do dnia odbioru końcowego, osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej u Wykonawcy lub Podwykonawcy, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 1) Rodzaj czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2) Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań, jak również określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zwarte są w projekcie umowy – załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Kołaczycach Nr 09 8626 0002 2001 0000 1515 0005. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Dlatego też należy dochować należytej staranności aby nie dopuścić do uchybienia wskazanego terminu. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Miejskiego. 5. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis „WADIUM - przetarg na Przebudowę PSZOK w Kołaczycach. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do Oferty kopię dokonania przelewu. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz np.: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego biuro Nr 17 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP: Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Dowód wniesienia wadium: 1) jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dokument pozwalający jednoznacznie zidentyfikować z jakiego numeru rachunku oraz kto dokonał przelewu środków finansowych; 2) jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach