Przetargi.pl
Przebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach – dostawa wyposażenia

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 341 42 01 , fax. 48 312 11 02
  • Data zamieszczenia: 2018-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 341 42 01, fax. 48 312 11 02
    REGON: 67022346800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pionki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach – dostawa wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do przebudowywanego istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach. Celem przedmiotowej inwestycji jest poprawa warunków oraz funkcjonowania istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK). 2. W ramach inwestycji zostaną zamontowane (dostarczone) następujące elementy : 1) kontenery - pojemniki na odpady; 2) belownica do odpadów; 3) samochodowa waga mobilna. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: 1) zadanie 1 – dostawa kontenerów – pojemników na odpady i ich ustawienie w wyznaczonych miejscach na terenie PSZOK; 2) zadanie 2 – dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie samochodowej wagi mobilnej przy budynku socjalnym na terenie PSZOK – 1 szt. 3) zadanie 3 – dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie belownicy do odpadów przy budynku socjalnym na terenie PSZOK – 1 szt. Każdy z wykonawców będzie mógł złożyć ofertę na dowolną ilość wybranych przez siebie zadań (minimum 1 zadanie, maksimum 3 zadania). Zadanie Nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 4. Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 1 jest dostawa i ustawienie w wyznaczonych miejscach nw. kontenerów i pojemników na składowane odpady, stanowiących wyposażenie przebudowywanego istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach: 1) kontener na odpady umożliwiające zbiórkę oraz przewóz różnego typu odpadów komunalnych ciężkich, przeznaczony do odbioru hakowego, o pojemności 36m3 – 1 szt., 2) kontener na odpady umożliwiające zbiórkę oraz przewóz różnego typu odpadów komunalnych ciężkich, przeznaczony do odbioru hakowego, o pojemności 19m3 – 2 szt., 3) kontener na odpady umożliwiające zbiórkę oraz przewóz różnego typu odpadów komunalnych ciężkich, przeznaczony do odbioru hakowego, o pojemności 7m3 (3400 x 1700 x 1200 mm) – 4 szt., 4) kontener na odpady umożliwiające zbiórkę oraz przewóz różnego typu odpadów komunalnych ciężkich z pokrywą 6-cio klapową, przeznaczony do odbioru hakowego, o pojemności 7m3 (3400 x 1700 x 1200 mm) – 4 szt., 5) pojemniki mobilne do segregacji odpadów o pojemności 1100l ocynkowane ogniowo, wyposażone w kółka i pokrywę – 10 szt., 6) paleta koszowa EURO z klapą do zbiórki odpadów – 10 szt., 7) pojemniki mobilne na odpady niebezpieczne i medyczne o pojemności 120l, wyposażone w kółka i pokrywę – 4 szt., 8) paleta na odpady – zużyte akumulatory – 1 szt., 5. Wymagania minimalne dla dostarczanych standardowych kontenerów KP36 i KP19: 1) umożliwiający zbiórkę oraz przewóz odpadów różnego rodzaju 2) boki z blachy min. 3 mm 3) podłoga z blachy min. 4 mm 4) rolki jezdne 5) haczyki do zamocowania plandek 6) zamknięcie centralne zabezpieczające przed samoczynnym otwarciem 7) wieniec wzmacniający 8) kontener zabezpieczony antykorozyjnie, malowany farbą nawierzchniową /wg palety RAL wskazany przez Zamawiającego/. 6. Wymagania minimalne dla dostarczanych standardowych kontenerów KP7 (zamkniętych lub otwartych): 1) umożliwiający zbiórkę oraz przewóz odpadów różnego rodzaju 2) wersja uniwersalna hakowo-bramowa 3) boki z blachy min. 2 mm 4) podłoga z blachy min. 3 mm 5) pokrywa z blachy min. 2 mm 6) kontener zabezpieczony antykorozyjnie, malowany farbą nawierzchniową /wg palety RAL wskazany przez Zamawiającego/. Zadanie Nr 2 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 7. Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 2 jest dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie samochodowej wagi mobilnej przy budynku socjalnym na terenie PSZOK wg Projektu zagospodarowania działki PSZOK, stanowiącej wyposażenie przebudowywanego istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach. Przedmiotem zamówienia jest również wykonanie koniecznego podłoża (np. betonowego) do montażu samochodowej wagi mobilnej. Prace związane z przebudową PSZOK jeszcze się nie rozpoczęły, podłoże można będzie wykonać przed wykonaniem utwardzenia drogi kostką brukową gr. 8 cm lub na wykonanej nawierzchni z kostki betonowej brukowej. 8. Wymagania minimalne dla dostarczanej wagi mobilnej: 1) samochodowa waga mobilna, o długości pomostu 6 metrów, przeznaczona do ważenia małych samochodów ciężarowych, samochodów osobowych, ciągników oraz innych pojazdów o maksymalnej masie 30 ton; 2) konstrukcja stalowa wagi gwarantująca jej odpowiednią sztywność, trwałość i wytrzymałość, pokrycie ryflowaną blachą; 3) waga wyposażona w dwa najazdy do wagi o długości 2,5 m i szerokości samej wagi; 4) waga wyposażona w miernik odczytowy, znajdujący się w budynku dozoru obok wagi; 5) obudowa wyświetlacza nierdzewna IP-67, wyświetlacz LCD, ważenie, zerowanie, tarowanie, blokada tary, podgląd masy brutto, automatyczne zerowanie masy pustego pomostu, funkcja wyłączania podświetlania wyświetlacza, interfejs do komputera, interfejs do zdalnego wyświetlacza, współpraca z drukarką, zasilanie sieciowe lub zewnętrzny akumulator 12VDC; 6) montaż wagi bez fundamentów, bezpośrednio na równej powierzchni utwardzonej o odpowiedniej nośności; 7) po montażu wagi należy przeprowadzić jej legalizację (waga po zmianie miejsca lokalizacji nie wymaga ponownej legalizacji). Zadanie Nr 3 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 9. Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 3 jest dostawa, ustawienie, montaż i uruchomienie belownicy do odpadów przy budynku socjalnym na terenie PSZOK, stanowiącej wyposażenie przebudowywanego istniejącego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach. 10. Opis i wymagania dla belownicy do odpadów komunalnych: ilość komór - jedna, otwór załadowczy - min. 1080x570mm, nacisk maksymalny - 27 ton, załadunek - frontalny, wiązanie beli - ręczne, waga - max 1600kg, moc silnika do 4 kW. 11. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań: Pionki, ul. Zakładowa 7 (Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach). 12.Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na okres min. 1 roku na cały przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – według wzoru określonego w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach