Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
- Data zamieszczenia: 2012-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Graniczna 21 21
41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
REGON: 00051575000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa przyszkolnych boisk sportowych w I Liceum Ogólnokształcącym w Dąbrowie Górniczej, ul. Kopernika 40 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 5.000.000,00 euro. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlano- wykonawczym p.n. Przebudowa przyszkolnych boisk sportowych w I Liceum Ogólnokształcącym w Dąbrowie Górniczej, ul. Kopernika 40, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami. W zakresie robót budowlanych jest wykonanie : -boiska do piłki ręcznej o wym. 44,0 x 22,0 m w nawierzchni z trawy sztucznej, -boiska wielofunkcyjnego (koszykówka i siatkówka) o nawierzchni poliuretanowej, -boiska do siatkówki plażowej o nawierzchni piaskowej, -rozbieżni i zeskoku w dal, -5 torowej bieżni o nawierzchni poliuretanowej, -ciągów pieszych i opasek chodnikowych z kostki brukowej, -odprowadzenia wód deszczowych, -oświetlenia parkowego, -wyposażenia boiska. Uwaga: Cały zakres robót do realizacji zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Rozwiązania równoważne 2.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2.2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ, w szczególności dokumentacji projektowej. 3. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy powinni zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 4. Gwarancja i rękojmia 4.1.Na przedmiot niniejszego zamówienia ustala się okres gwarancji jakości 3 lata od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych i 5 lat na sztuczną trawę od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 4.2.W okresie gwarancji Wykonawca wykona dwa razy w roku gruntowną konserwację nawierzchni z tworzyw sztucznych. 4.3.Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 581 par. 1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 4.4.Na przedmiot niniejszego zamówienia Wykonawca udziela rękojmi na okres 3 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 5.Zamawiający planuje zgłoszenie przedsięwzięcia do Programu Rozwoju Bazy Sportowej w związku z ubieganiem się o dofinansowanie inwestycji ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej. Teren budowy zostanie przekazany 01.06.2012r. w przypadku uzyskania dofinansowania, jeżeli dofinansowanie nie zostanie przyznane teren budowy zostanie przekazany do 01.06.2012 r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121409
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. - konto nr 74 1560 1010 0000 9480 0001 1847 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust.4 Ustawy. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną przez Wykonawcę. 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna pokój nr 320, III piętro. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. 6. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 Ustawy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3 Ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa siłowni na wolnym powietrzu przy ul. Kusocińskiego w Jastrzębiu-Zdroju - I etap
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa siłowni na wolnym powietrzu na os. 1000-lecia w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2016-06-16 - Zaprojektowanie i wybudowanie: Gniotek Sport Park w Mikołowie przy ul. Żniwnej
Dodano: 2016-06-15 - Budowa placu do street workout na osiedlu Przyjaźń w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2016-06-09 - Zaprojektowanie i wykonanie siłowni na świeżym powietrzu i karuzeli w Mikołowie, przy ul. Konopnickiej, na parceli 2153/64
Dodano: 2016-06-06 - Zaprojektowanie i wykonanie siłowni na świeżym powietrzu i karuzeli w Mikołowie przy ul. Konopnickiej na parceli 2153/64.
Dodano: 2016-05-12 - Zaprojektowanie i wykonanie siłowni zewnętrznej w Mikołowie na terenie Małych Plant, parcela 470/53
Dodano: 2016-04-15 - Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw i siłowni zewnętrznej w Mikołowie - Śmiłowicach przy ul. Kawalca, parcela 300/100
Dodano: 2016-04-15 - Zaprojektowanie i wykonanie siłowni zewnętrznej na działce nr 2157/14 w Mikołowie przy ul. T. Kościuszki
Dodano: 2016-04-14 - Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw w sąsiedztwie boiska ORLIK na działce nr 2009/21 w Mikołowie przy ul. Grażyńskiego/Słowackiego
Dodano: 2016-04-13