Przetargi.pl
Przebudowa przepustu w Domasławicach na drodze powiatowej nr 1490 D

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 52c
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2015-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego 52c 52c
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa przepustu w Domasławicach na drodze powiatowej nr 1490 D
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n. Przebudowa przepustu w Domasławicach na drodze powiatowej nr 1490 D. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.11.10-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów 2. Przewidywany zakres robót: 1) Przepust średnica D600 - Domasławice; 2) Odtworzenie nawierzchni dróg. 3. Przedmiot inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie przebudowy przepustu w Domasławicach na drodze powiatowej nr 1490 D. 4. Zakres inwestycji. Zadanie obejmuje: przebudowę istniejącego przepustu z rur betonowych D600 na przepust z rur karbowanych PEHD klasy SN8 KN/m D600 Warunki gruntowo-wodne Przepust do przebudowy zlokalizowany jest w pasie drogi powiatowej nr 1490 D w m. Domasławice. Droga przebiega przez mało zabudowane tereny na skłonie terenowym od strony Lasu Goszcz. Podłoże gruntowe stanowią piaski drobne podścielone gruntami wysadzinowymi reprezentowanymi przez iły i gliny piaszczyste z przewarstwieniami żwirowo piaskowymi do głębokości 1,5 m. Opis stanu istniejącego Istniejący przepust jest przepustem o konstrukcji z rur betonowych i murkami czołowymi które są w bardzo złym stanie technicznym. Lewostronne rowy są zamulone zwłaszcza w miejscu wylotu z istniejącego przepustu rurowego działki nr 51. Prawostronne rowy nie dość że są zamulone to również istniejący rów odprowadzający, z racji zamulenia, nie posiada odpływu. Obciążenia nawierzchni drogi powiatowej w miejscu przepustu Przyjęto kategorię obciążenia ruchem KR2 o 13-70 osi obliczeniowych 100KN/pas/dobę. Parametry techniczne projektowanej drogi powiatowej Istniejące parametry techniczne: Droga powiatowa nr 1490 D Szerokość jezdni - 2 x 2,50 m z jednostronnym poszerzeniem do środka łuku - 0.75 Pochylenie jednostronne do rowu - 2% - 4% Promienie łuków poziomych - 150 m Poszerzenia na łukach poziomych - 1 x p x 0,75 m Promienie łuków pionowych - nie zastosowano Szerokość prawo i lewostronnego pobocza - szer. 1,30 pochyl 8% Zjazd indywidualny do działki nr 51 szer.3,5 m - nawierzchnia nieulepszona z przepustem betonowym D400 Istniejąca konstrukcja jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12.8 o stabilności min. 5.5 kN - 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/25 o stabilności min. 8 kN - 4 cm podbudowa z kruszywa kamiennego stab. mechanicznie - 20cm Projektowane parametry techniczne: Kilometraż przyjęto w oparciu o skrzyżowanie osi przepustu z osią trasy i przyjęto, że jest to km 0+29,80. Droga powiatowa nr 1490 D Szerokość jezdni - 2 x 2,50m z jednostronnym poszerzeniem do środka łuku Pochylenie jednostronne do rowu - 2% - 4% Promienie łuków poziomych - 452 m Poszerzenia na łukach poziomych - 1 x p x 0,75 m Promienie łuków pionowych - nie zastosowano Szerokość prawo i lewostronnego pobocza - szer. 1,50 pochyl. 8% na całym odcinku pobocza zostaną umocnione destruktem przy grubości warstwy 12 cm Zjazd indywidualny szer. 3,5m do posesji nr 4 - nie ujęto Projektowana konstrukcja nawierzchnia jezdni warstwa ścieralna z betonu asfaltowegoAC11S 50/70 - 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 25/55-60 - 7cm podbudowa z kruszywa kamiennego stab. mechanicznie 12 +8cm - 20cm podłoże wzmocnione z gruntu stab. cementem o Rm = 2,5 MPa - 10cm Razem: 42cm Konstrukcja przepustu 1. Wielkość obciążenia ruchem nawierzchni określono jako KR2. 2.Obciążenie ruchome I kl. dla T - 80 Prace przygotowawcze Prace będą prowadzone metodą połówkową 1. Ustawienie oznakowania pionowego znaki A14, A12B i C, B25, B33 - 30 km/h, B42 2. Wygrodzenia dla czasowego zajęcia połowy jezdni U20B, U3D Prace rozbiórkowe Przy zamkniętym ruchu kołowego połową jezdni wykonane zostaną: rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej wykopy o pochyleniu 1 : 1,5 dla odkrycia rur betonowych rozbiórka rur i murków czołowych wybranie istniejących podsypek i podbudów rur Elementy przelotowe Zaprojektowano część przelotową przepustu z rur PEHD F 600 SN 8 karbowanych Fundamentowanie górna warstwa - grunt stabilizowany, cement 2,5MPa grub. 25 cm warstwa pospółki grubości 55 cm /do spodu przemarzania/ Umocnienia wlotu / wylotu Wybrukowanie powierzchni z kostki kamiennej nieregularnej 18/20 posadowionej na 5 cm podsypce cement.-piasek 1:3 dotyczy to również ściany przepustu na wjeździe. Wytyczne wykonania zasypki. Zasypka powinna być układana równomiernie z obu stron przepustu warstwami grubości około 25 cm, bardzo starannie ubijanymi. Zasypka zagęszczona do wskaźnika zagęszczenia Is=0,98 Proctora a w strefie bezpośrednio przylegającej dopuszcza się Is=0,95. Grunt zasypki powinien być możliwie jednorodny, o grubości ziaren nie przekraczających ? 50 mm. Frakcje grubsze w postaci oddzielnych kamieni znajdujących się w gruncie, dopuszczalne są w ilości nie większej niż 20% przy zachowaniu warunku oddalenia ich od zewnętrznej powierzchni przepustu o 50cm. Umocnienia dna skarp wlotu i wylotu. dno na długości obrukowania wylotu i 2,5 m za wylotem umocniono kostką kamienną 18/20 dno na długości obrukowania wlotu umocniono kostką kamienną 18/20 murek czołowy istniejąca przepustu pod zjazdem odbudowano z kostki 18/20 na istniejącym fundamencie Roboty ziemne: Roboty ziemne obejmują: regulację rowów przemieszczenie mas ziemnych wywóz nadmiaru gruntu na odkład pozyskanie piasku i żwiru dla zasypania przekopów konstrukcyjnych oraz wykonania podsypek. Sposób prowadzenia robót mechaniczny i ręczny z zachowaniem koniecznych środków ostrożności. W bezpośrednim sąsiedztwie urządzeń podziemnych zachować szczególna ostrożność i roboty wykonywać ręcznie. Roboty ziemne wykonywać z zachowaniem wymogów stosownych norm: PN-B-10736 dla kanalizacji, BN 72/8132-01 Budowle drogowe i kolejowe, Roboty ziemne; PN 68/B-06050 Roboty ziemne Instrukcja DP-T14 o dokonywaniu odbiorów robót drogowych i mostowych realizowanych na drogach zamiejskich i wojewódzkich (z aktualizacjami) opracowana przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych. Instrukcja oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym (Załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych z dnia 6 czerwca 1990 r.). Kolizje Krzyżujące się przewody telekomunikacyjne oznaczone na planie t i tt3 należy ująć w rury osłonowe / kolor czerwony na planie /na długościach gdzie przekraczają one projektowane odtworzenia rowów. 5. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. 6. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru oraz minimum 36 miesięcy rękojmi od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Załatwienie wszystkich formalności i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy robót. 8. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu możliwość kontroli materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności w zakresie ich jakości, posiadanych certyfikatów, itp. 9. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia. 10. UWAGA: 10.1. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie odpowiedników równoważnych o właściwościach nie gorszych i gwarantujących osiągnięcie parametrów nie niższych od wymaganych przez Zamawiającego. 10.2. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego. 11. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 1A do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach