Przetargi.pl
PRZEBUDOWA PRZEPUSTU NA POTOKU KALEMBIANKA W RAMACH ZADANIA PRZEBUDOWA UL. FRYSZTACKIEJ W CIESZYNIE OD KM 1 + 609 ( WIADUKT W/C UL. GRANICZNEJ ) DO KM 2 + 431, nr sprawy 16/2009

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4777309 , fax. 033 8530511
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie
    ul. Bobrecka 29 29
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 4777309, fax. 033 8530511
    REGON: 07225340000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdp.powiat.cieszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA PRZEPUSTU NA POTOKU KALEMBIANKA W RAMACH ZADANIA PRZEBUDOWA UL. FRYSZTACKIEJ W CIESZYNIE OD KM 1 + 609 ( WIADUKT W/C UL. GRANICZNEJ ) DO KM 2 + 431, nr sprawy 16/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEBUDOWA PRZEPUSTU NA POTOKU KALEMBIANKA W RAMACH ZADANIA PRZEBUDOWA UL. FRYSZTACKIEJ W CIESZYNIE OD KM 1 + 609 ( WIADUKT W/C UL. GRANICZNEJ ) DO KM 2 + 431
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452220009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: kwota wadium: 4.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Pzp. tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp e) za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zawodowego - zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: - budowa minimum 2 przepustów o powierzchni przekroju min. 4 m2 o łącznej wartości minimum 350 tys. zł, lub - remont, budowa lub przebudowa minimum jednego obiektu mostowego (mostu, wiaduktu lub przepustu) o wartości minimum 350 tys. zł. oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, f) dysponuje co najmniej osobami : Kierownik budowy: Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w specjalności mostowej, Zaświadczenie Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót w rozumieniu ustawy Prawo budowlane minimum 3 lata, w tym kierował remontem, budową lub przebudową minimum 1 przepustu o powierzchni przekroju min. 4 m2 lub innego obiektu mostowego o wartości min. 350 tys. zł. Kierownik robót teletechnicznych: Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej. Doświadczenie zawodowe w zakresie robót związanych z teletechniką min. 3 lata g) za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowanej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający uzna wykazanie przez wykonawcę posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200.000,00 zł h) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją, załączonymi do niej uzgodnieniami i decyzjami oraz terenem budowy i oświadcza, że na tej podstawie wykona zamówienie w terminie do 30.11.2009r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty winny być załączone dokumenty dotyczące wykonawcy: załącznik nr 1 - oświadczenie w trybie art. 22 i art. 24 ustawy PZP, załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 3 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, załącznik nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; załącznik nr 5 - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa minimum 2 przepustów o powierzchni przekroju min. 4 m2 o łącznej wartości minimum 350 tys. zł, lub - remont, budowa lub przebudowa minimum jednego obiektu mostowego (mostu, wiaduktu lub przepustu ) o wartości minimum 350 tys. zł. oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, załącznik nr 6 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, załącznik nr 7 - wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w tym co najmniej Kierownik budowy: Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w specjalności mostowej, Zaświadczenie Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót w rozumieniu ustawy Prawo budowlane minimum 3 lata, w tym kierował remontem, budową lub przebudową minimum 1 przepustu o powierzchni przekroju min. 4 m2 lub innego obiektu mostowego o wartości min. 350 tys. zł. oraz Kierownik robót teletechnicznych: Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej. Doświadczenie zawodowe w zakresie robót związanych z teletechniką min. 3 lata - zał. nr 7 załącznik nr 8 - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy minimum 200.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik nr 9 - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej załącznik nr 10 - kosztorys ofertowy, załącznik nr 11 - podpisany wzór Umowy ( ostatnia strona ) załącznik nr 12 - dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdp.powiat.cieszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach