Przetargi.pl
Przebudowa przepustu na cieku bez nazwy pod drogą powiatową nr 2222W Dębe Wielkie - Ruda, w km 2+569,66, gmina Dębe Wielkie, powiat miński, województwo mazowieckie.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 219
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7582891 , fax. 025 7582891
  • Data zamieszczenia: 2009-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Warszawska 219 219
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7582891, fax. 025 7582891
    REGON: 71158670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa przepustu na cieku bez nazwy pod drogą powiatową nr 2222W Dębe Wielkie - Ruda, w km 2+569,66, gmina Dębe Wielkie, powiat miński, województwo mazowieckie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa przepustu na cieku bez nazwy pod drogą powiatową nr 2222W Dębe Wielkie - Ruda, w km 2+569,66, gmina Dębe Wielkie, powiat miński, województwo mazowieckie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452220009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert. 3. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: pieniądzu na konto Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim Nr 71 1050 1823 1000 0023 1503 5531, a kserokopia dołączona do oferty; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Przy wadium wpłacanym w formie przelewu - polecenie przelewu musi być dokonane przez wykonawcę odpowiednio wcześniej, aby do terminu składania ofert pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie, najpóźniej do dnia i godziny składania ofert, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. Dokument taki winien uwzględniać zapisy art. 46, ust. 4a ustawy. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Za zgodą Wykonawcy, którego ofertę wybrano, wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu Zamawiający zaliczy na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 148, ust. 4 ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie wymogów zawartych w art. 22, ust. 1 ustawy Pzp. 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3. Przedłożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dopuszczającego Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Przedłożenie aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Przedłożenie aktualnego zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Przedłożenie aktualnej informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 do 8 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Przedłożenie aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Przy realizacji przedmiotowego zamówienia dysponowanie osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym kierownikiem budowy posiadającym wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń i należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Przy realizacji przedmiotowego zamówienia posiadanie lub dysponowanie co najmniej po jednej jednostce w pełni sprawnym potencjałem sprzętu podstawowego, niezbędnego do wykonania poszczególnych asortymentów robót niniejszego zamówienia: układarka betonu asfaltowego o szer. płyty min. 3 m, walec samojezdny ogumiony 10 t, walec samojezdny statyczny ciężki, mały walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa, koparka, równiarka, dźwig, pompa zatapialna lub przeponowa, samochody skrzyniowe lub wywrotki o nacisku na oś do 8 ton, laboratorium drogowe. Uwaga! Zamawiający nie dopuszcza samochodów o nacisku na oś powyżej 8 ton. Ponadto w czasie budowy Wykonawca powinien, zgodnie z wymaganiami SST, prowadzić systematyczne badania kontrolne i dostarczać kopie raportów do Inspektora Nadzoru. Badania kontrolne Wykonawca powinien wykonywać z częstotliwością gwarantującą zachowanie wymagań jakości robót. 10. Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie przepustu, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania, popartych dokumentami od poprzednich Zamawiających, iż minimum dwa zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 11. Wskazanie na Formularzu oferty część zamówienia, której wykonanie powierzą Podwykonawcy. 12. Wniesienie wadium w wysokości 6.000,00 zł. 13. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14. Zakwalifikowane do udziału w postępowaniu zostaną oferty, które nie będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89, ust. 1 ustawy Pzp. 15. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Kosztorys (ślepy) ofertowy. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki/konsorcjum, należy dodatkowo dołączyć umowę spółki/ konsorcjum. 5. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 do 8 ustawy - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń i należy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie przepustu, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania, poparte dokumentami od poprzednich Zamawiających, iż minimum dwa zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 11. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej po jednej jednostce w pełni sprawnym potencjałem sprzętu podstawowego, zgodnie z wymaganiami SST oraz że w czasie budowy będzie, zgodnie z wymaganiami SST, prowadzić systematyczne badania kontrolne i dostarczać kopie raportów do Inspektora Nadzoru. Do wykazu sprzętu Wykonawca dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie sprzętu wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował (udostępniony). 12. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca do oferty załączy polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. 13. Dane dotyczące Konsorcjum (jeśli dotyczy). 14. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatminski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach