Przetargi.pl
Przebudowa przejścia przez m. Połczyn Zdrój w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 163

Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3427831 , fax. 094 3424328
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Szczecińska 31 31
    75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3427831, fax. 094 3424328
    REGON: 33096113200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa przejścia przez m. Połczyn Zdrój w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 163
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie polega na przebudowie drogi wojewódzkiej Nr 163 w miejscowości Połczyn Zdrój o długości około 1,3 km. W ramach zamówienia wykonana zostanie przebudowa drogi w terenie zabudowanym o nawierzchni bitumicznej, przebudowa 2 skrzyżowań na ronda, przebudowa i budowa chodników, usunięcie kolizji z istniejącymi urządzeniami obcymi. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale V SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 80 000,00zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: Bank PKO Bank Polski S.A. IO Koszalin 58 1020 2791 0000 7602 0093 1428 na adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31. 2) Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 3) Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31. 4) Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz winno być wniesione w imieniu konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki Formalne 1.1. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ustawy. 1.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Warunki techniczne 2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub musi przedłożyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia nw. osób: - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, należący do Okręgowej Izby Inzynierów Budownictwa oraz posiadający minimalne doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane) po uzyskaniu uprawnień - min. 36 m-cy przy realizacji robót drogowych. - kierownik robót dla branzy instalacyjnej - kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna, sieć wodociągowa - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, należący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadający minimalne doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane) po uzyskaniu uprawnień - min. 24 m-cy przy realizacji robót w branży instalacyjnej. 2.2. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia lub musi przedłożyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia nw. sprzętu, tj. - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 100Mg/h - min. 1 szt., - rozściełacz mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem - min. 1 szt. - walec stalowy statyczny - min. 1 szt., - walec ogumiony - min. 1 szt., - walec wibracyjny - min. 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą łącznie spełniać ten warunek. 2.3. Doświadczenie Wykonawcy. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie dróg w terenie zabudowanym o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 4,5 mln złotych brutto. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z załącznikiem nr I.1 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych (technicznych), Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1 Informacje o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu p.n.: Potencjał kadrowy przewidziany do realizacji zamówienia - załącznik nr I.2 do Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku wskazania w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. Potencjał kadrowy. Do informacji winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dla specjalności, dla których jest ono wymagane). 2.2. Informacja o sprzęcie, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, niezbędnym do wykonania zamówienia na formularzu p.n.: Potencjał techniczny - załącznik nr I.3 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.2. p.n.: Potencjał techniczny. W przypadku wskazania w wykazie sprzętu, którym Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. 2.3. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu p.n.: Doświadczenie Wykonawcy - załącznik nr I.4 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.3 p.n.: Doświadczenie Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane należycie (np.: zaświadczenia określające zakres wykonanych robót i stwierdzające, że roboty budowlane wykonane zostały należycie, referencje itp.). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 3.1. W pkt 1.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3. Dokumenty, o których mowa w ppkt 3.1. i 3.2. winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.2. 4. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1. Dokument wymieniony w pkt. 1.1. musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia bądź pełnomocnik występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2. Dokument wymieniony w pkt. 1.2. albo odpowiadający mu dokument określony w pkt 3.1, winien być przedłożony przez każdego Wykonawcę. 5.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, dokumenty wymienione w pkt. 2.1.; 2.2. Opisu warunków udziału w postępowaniu winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców, którzy łącznie wykazują spełnienie warunku. 5.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, dokumenty wymienione w pkt. 2.3. Opisu warunków udziału w postępowaniu winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten spośród Wykonawców, który wykazuje spełnienie warunku. Pozostałe dokumenty: Formularz oferty; Wyceniony przedmiar robót; Wykaz stawek i narzutów; Dowód wniesienia wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach