Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczenia w budynku 56 – hangar nr 97 wraz z montażem klimatyzacji

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, Dywizjonu 303
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 517 453 , fax. 261 517 452
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
    Dywizjonu 303 35
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 261 517 453, fax. 261 517 452
    REGON: 6005921600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczenia w budynku 56 – hangar nr 97 wraz z montażem klimatyzacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczenia w budynku 56 – hangar nr 97 wraz z montażem klimatyzacji. 2 Adres obiektu: Dęblin– obręb 1, powiat rycki, gmina Dęblin woj. lubelskie, działka ewidencyjna nr 4080/101. 3 Szczegółowy zakres robót określa program funkcjonalno-użytkowy zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym) oraz rysunek rzut i przekrój pomieszczenia (załącznik do SIWZ). 4 Projekt wykonany w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz elektronicznej (płyta CD - 1 szt.), należy złożyć do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie czas na zatwierdzenie projektu w terminie do 3 dni roboczych. 5 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 6 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga, żeby realizacja robót w zakresie branży budowlanej była świadczona przez cały okres trwania umowy przez co najmniej 2 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). 7 Ustala się minimalny okres gwarancji na 24 miesiące. 8 Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. 9 Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 9.1 - 20 sierpnia 2018 roku godz.10:00 oraz 9.2 – 22 sierpnia 2018 roku godz. 10:00. 10 Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. 11 Realizacja robót w godzinach i dniach pracy Zamawiającego (poniedziałek – piątek, godz.:7.30 - 15.30), a za zgodą Zamawiającego również w pozostałe godziny i dni tygodnia. 12 Przekazanie terenu budowy nastąpi w ciągu 4 dni od daty zawarcia umowy. 13 Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 14 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 15 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 17 Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000 – 7 roboty budowlane 45400000 – 1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45310000 – 3 roboty instalacyjne elektryczne 45331220 – 4 instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 71000000 – 8 usługi architektoniczne 71220000 – 6 usługi projektowania architektonicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach