Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczenia biurowego nr 18 w budynku nr 29 na terenie Wojskowego Instytutu Łączności w Zegrzu Południowym

Wojskowy Instytut Łączności ogłasza przetarg

  • Adres: 05-130 Zegrze Południowe, Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 885 543 , fax. 227 822 134
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Łączności
    Warszawska 22A
    05-130 Zegrze Południowe, woj. mazowieckie
    tel. 261 885 543, fax. 227 822 134
    REGON: 10099060000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wil.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczenia biurowego nr 18 w budynku nr 29 na terenie Wojskowego Instytutu Łączności w Zegrzu Południowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczenia biurowego nr 18 w budynku nr 29 na terenie Wojskowego Instytutu Łączności. W ramach prac objętych w niniejszym zamówieniem należy wykonać: a) roboty budowlane obejmujące: prace demontażowe; prace murowe; prace posadzkarskie; prace związane z montażem nowej stolarki drzwiowej; prace tynkarskie i malarskie; b) prace instalacyjne obejmujące: instalację oświetleniową; instalację gniazd wtyczkowych; instalację kontroli dostępu; instalację SSWiN (Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu); modernizację instalacji SSP (Systemu Sygnalizacji Przeciwpożarowej); modernizację rozdzielnicy elektrycznej; pomiary instalacji. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają Załączniki nr 4 do SIWZ - Przedmiar robót, Załącznik nr 7 do SIWZ – Projekt budowlano-wykonawczy, Załącznik nr 8 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia materiały muszą być nowe, nieużywane, niebędące elementami powystawowymi, muszą mieć atesty, aprobaty techniczne z terminami ważności lub inne dokumenty potwierdzające jakość, które Wykonawca będzie musiał przedstawić przed spisaniem protokołu odbioru robót (powyższe dokumenty stanowić będą załącznik do protokołu odbioru robót). Jeżeli Wykonawca zastosuje materiały złej jakości lub data przydatności materiałów zostanie przekroczona, wówczas Wykonawca zostanie obciążony kosztami związanymi z wymianą tych elementów. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta/produktów, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i ma wyłącznie charakter przykładowy. Wszystkie produkty zastosowane przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne, wymagane przez prawo deklaracje zgodności i jakości z europejskimi normami dotyczącymi określonej grupy produktów. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia min. należy dołączyć opis techniczny proponowanych rozwiązań oraz załączyć karty katalogowe. Będą one podlegały ocenie przez inspektora nadzoru budowlanego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania na bieżąco z Zamawiającym poszczególnych zadań związanych z realizacją przedmiotu umowy. Roboty budowlane będące przedmiotem umowy podlegają odbiorowi pogwarancyjnemu przed upływem okresu gwarancji zaproponowanego w ofercie przez Wykonawcę. Wizja lokalna (art. 9a ustawy Pzp): Zamawiający, zaprasza Wykonawców do wzięcia udziału w wizji lokalnej pomieszczenia nr 18 w budynku nr 29 znajdującego się na terenie Zamawiającego tj. Wojskowego Instytutu Łączności w Zegrzu Południowym. Dokonanie wizji lokalnej nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. Zamawiający wyznacza jeden termin wizji lokalnej, na dzień 06.11.2019r. o godzinie 10:00 Miejsce zbiórki: Biuro przepustek Wojskowego Instytutu Łączności przy ul. Warszawskiej 22A, 05-130 Zegrze Południowe. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej. Koszty uczestnictwa w wizji lokalnej Wykonawców ponoszą uczestnicy. Osoby biorące udział w wizji lokalnej powinni posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku polskiego obywatelstwa powinny posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca w trakcie przygotowania i realizacji zamówienia jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ustawy - Prawo budowlane. 2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.). 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej – zgodnie z zapisami § 4 ust. 1 projektu umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). Podwykonawcy: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom pod warunkiem, że posiadają oni kwalifikacje do ich wykonania. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania firm Podwykonawców (o ile są znani na tym etapie postępowania). 2) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ w pkt 1). Brak takiej informacji rozumiany będzie jako realizacja zamówienia przez Wykonawcę we własnym zakresie. 3) Wykonawca może wykonać przedmiot umowy przy udziale Podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej. 4) Wszelkie formalności należące do Wykonawcy, w przypadku zatrudnienia Podwykonawców zostały opisane w §6 projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wymóg zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których realizacja polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia bezpośrednio związane z wykonaniem robót budowlanych szczegółowo opisanych w Przedmiarze robót oraz Projekcie budowlano-wykonawczym i STWiOR – Załącznik nr 4, nr 7 oraz nr 8 do SIWZ, w szczególności: prace ogólnobudowlane, prace instalacyjne elektryczne, prace instalacyjne teletechniczne. Wymagania dotyczące gwarancji \ rękojmi: 1) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu umowy na okres wskazany w ofercie, nie krótszy jednak niż 36 miesięcy liczonych od daty odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru bez uwag. Zamawiający informuje, że okres gwarancji stanowi także jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z SIWZ. 2) Udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez Podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z Podwykonawcą. Wykonawca zawierając umowę z Podwykonawcą zobowiązany jest do ujęcia w umowie zapisu, iż Podwykonawca odpowiada solidarnie z Wykonawcą wobec Zamawiającego za przedmiot zamówienia, który Podwykonawca ma wykonać dla Zamawiającego. 3) Uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają po upływie 5 lat od terminu podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 4) Zamawiający jest uprawniony do wykonywania praw z tytułu udzielonej gwarancji niezależnie od uprawnień wynikających z rękojmi. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku polskiego obywatelstwa powinny one posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach