Gmina Knurów ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
- Data zamieszczenia: 2013-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
ul. dr. Floriana Ogana 5 5
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
REGON: 27625758700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń w piwnicy budynku UM przy ul. Ogana 5 w Knurowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nw. zakresu robót w piwnicy ( niski parter) budynku UM Knurów przy ul. dr. Floriana Ogana 5, w tym: 1)remont pomieszczenia nr -1,3 z przeznaczeniem na pomieszczenie biurowe, w tym: a)wykonanie sufitu podwieszanego b)malowanie ścian c)wymiana drzwi - 1 szt. 2)remont pomieszczenia nr -1,19 z przeznaczeniem na pomieszczenie biurowe, w tym: a)wykonanie ścianki działowej b)wymiana drzwi - 1 szt. c)wykonanie nowej posadzki d)wykonanie sufitu podwieszanego e)wymiana instalacji c.o f)malowanie ścian 3)remont korytarza przyległego do pomieszczenia nr -1,19, w tym: a)wykonanie nowej posadzki b)wykonanie sufitu podwieszanego c)malowanie ścian 4)wykonanie nowych instalacji elektrycznych (w tym oświetlenia) i telefonicznych pom. nr -1,3 i pom. nr -1,19, 5)wykonanie nowej instalacji okablowania strukturalnego w pom. nr -1,3, -1,19, 1,23, -1,22, -1,27, -1,28, -1,29, 6)roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, demontaż instalacji wewnętrznej) 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) w zakresie prac wymienionych w ust. 1 pkt 1 - 3: a)rzut piwnicy (niskiego parteru) z oznaczeniem pomieszczeń objętych remontem - Zał. Nr 9 do umowy, b)dokumentacja projektowa wyszczególniona w ust. 3 pkt 1 lit. a i b, 2)w zakresie prac wymienionych w ust. 1 pkt 4 - 5: a)dokumentacja projektowa wyszczególniona w ust. 3 pkt 1 lit. c i d, b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wyszczególniona w ust. 3 pkt 2 lit. a, oraz przedmiar robót i ustalenia wynikające z umowy. 3.Zamawiający przekaże bezpłatnie wybranemu Wykonawcy dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, na którą składają się następujące opracowania: 1)Dokumentacja projektowa, w tym: a)Wyciąg z projektu wykonawczego remontu pomieszczeń przyziemia budynku UM w Knurowie przy ul. Ogana 5 - IV Etap Modernizacji UM Knurów przy ul. Ogana 5 - Instalacje sanitarne - 1 egz. b)Wyciąg z projektu wykonawczego remontu pomieszczeń przyziemia budynku UM w Knurowie przy ul. Ogana 5 - IV Etap modernizacji UM Knurów przy ul. Ogana 5 - Branża ogólnobudowlana - 1 egz. c)Projekt wykonawczy Sieci okablowania strukturalnego, instalacji elektrycznej i telefonicznej w ramach zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń w piwnicy budynku UM przy ul. Ogana 5 w Knurowie - 1 egz. d)Informacje do planu BIOZ - Sieci okablowania strukturalnego, instalacji elektrycznej i telefonicznej w ramach zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń w piwnicy budynku UM przy ul. Ogana 5 w Knurowie - 1 egz. 2)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), w tym: a)Sieci okablowania strukturalnego, instalacji elektrycznej i telefonicznej w ramach zadania pn.: Modernizacja pomieszczeń w piwnicy budynku UM przy ul. Ogana 5 w Knurowie - STWiOR - 1 egz. 4.Przekazanie powyższych opracowań nastąpi w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy. 5.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) w odniesieniu do robót budowlanych na okres 60 miesięcy, z zastrzeżeniem ust. 6. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący Zał. Nr 4/1 do wzoru umowy. 6.Okres gwarancyjny na instalacje okablowania strukturalnego sieci komputerowej oraz elementy pasywne dostarczone i zainstalowane w ramach ww. instalacji, ustala się na 15 lat, natomiast okres gwarancyjny na elementy aktywne dostarczone w ramach ww. instalacji, ustala się na 3 lata. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący Zał. Nr 4/2 do wzoru umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 2.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4.Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6.Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7.Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8.Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1)z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2)z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Malowanie elewacji oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2
Dodano: 2016-07-27 - Prace remontowe w budynku Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja holu na Wydziale Górnictwa i Geologii Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/32/EK
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa zespołu sanitarnego oraz zabudowa windy w celu dostosowania strefy wejściowej i parteru budynku przy placu Warszawskim 10 w Zabrzu do potrzeb osób niepełnosprawnych, działka nr 827/82 - część 1, część 2
Dodano: 2016-07-22 - Rozbiórka oficyny przy al. NMP 36 w Częstochowie wraz z remontem ścian sąsiednich budynków
Dodano: 2016-07-18 - Ułożenie kostki brukowej na obiektach MORiS w Chorzowie
Dodano: 2016-07-12 - Remont pomieszczeń laboratoryjnych nr 501, 502, 507, pomieszczenia socjalnego nr 504 wraz z częścią korytarza na V piętrze Katedry i Zakładu Patomorfologii Zakładów Teorii Medycyny (segm. C-1) Wydziału Lekarskiego w Katowicach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 18 w Katowicach-Ligocie
Dodano: 2016-07-08 - Modernizacja holu na Wydziale Górnictwa i Geologii Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/21/EK
Dodano: 2016-07-07 - Modernizacja ul. Zakole (II etap)
Dodano: 2016-06-20 - ROZBIÓRKA BUDYNKU PO INSTYTUCIE MUZYKI AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. CHŁOPICKIEGO 3 - I ETAP ROZBIÓRKA BALKONÓW
Dodano: 2016-06-20