Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej przy Placu Słowiańskim 6 w Malborku, na dz.nr 11/6 i 12/2, obr.ew.11 jednostki ewidencyjnej Malbork

Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 82200 Malbork, Plac Słowiański
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 556 460 400
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
    Plac Słowiański 17
    82200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 556 460 400
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej przy Placu Słowiańskim 6 w Malborku, na dz.nr 11/6 i 12/2, obr.ew.11 jednostki ewidencyjnej Malbork
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy zespołu dwóch budynków użyteczności publicznej przy ul. Plac Słowiański 6 w Malborku na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.: 1.Szczegółowy zakres zamówienia Przebudowa obejmować będzie parter budynku A – budynku Prokuratury (dz. nr 12/2) oraz budynek B – obiekt dobudowany do strony Nogatu (dz. nr 11/6) wraz z łącznikiem. Przebudowa ma na celu przystosowanie pomieszczeń: -do potrzeb Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie - do wymagań przepisów bezpieczeństwa pożarowego - dostępu dla osób niepełnosprawnych - do obecnie obowiązujących przepisów technicznych, BHP, higieniczno-sanitarnych, pracy oraz innych przepisów odrębnych Dane powierzchniowo kubaturowe: - Powierzchnia zabudowy: 449,24 m2 - Powierzchnia użytkowa parteru : 342,52 m2 - Powierzchnia użytkowa piętra: 149,11 m2 - Kubatura brutto: 2879,00 m3 - Wysokość średnia użytkowa netto: 4,56 m / 2,90 m 2.Zakres robót: W ramach przebudowy planuje się następujące roboty Roboty budowlane: - wyburzenie ścianek murowanych i wzniesienie nowych ścianek działowych w technologii lekkiej - obudowanie klatki schodowej w części B – wydzielenie drogi ewakuacyjnej - przystosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych ( stworzenie pochylni w łączniku - WC dla niepełnosprawnych) - projektuje się nowe schody zewnętrzne do części B - zmiana umiejscowienia kilku otworów drzwiowych - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku - prace remontowe pomieszczeń ( wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, malowanie pomieszczeń okładziny ścienne glazurą w pomieszczeniach sanitarnych, wykonanie okładzin podłogowych płytką gres i wykładziną homogeniczną, -ułożenie papy termozgrzewalnej trudno zapalnej i nierozprzestrzeniającej ogień wraz z wymianą obróbek blacharskich i orynnowania. -wyposażenie wc dla niepełnosprawnych w armaturę i pochwyty dla osób niepełnosprawnych Instalacja elektryczna i elektroenergetyczna: Wykonanie pod-rozdzielnic: R-1, R-2, R-3, RK, R-UPS - wymiana wewnętrznych linii zasilających - wymiana instalacji oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego - Wymiana instalacji gniazd wtyczkowych, połączeń wyrównawczych - Wykonanie instalacji logicznej - Wykonanie instalacji odgromowej - Wykonanie badań i pomiarów wykonanych instalacji Instalacja sanitarna: - przebudowa instalacji wodno – kanalizacyjnej w obrębie nowo zaprojektowanych urządzeń sanitarnych - wymiana i zwiększenie ilości hydrantów wewnętrznych p.poż - wymiana ogrzewaczy wody - wymiana grzejników żeliwnych żeberkowych na grzejniki stalowe płytowe w wyznaczonych pomieszczeniach - wykonanie wentylacji mechanicznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót zawarte są w: - Dokumentacji projektowej, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, - Pomocniczo przedmiary robót, UWAGA. Zamawiający wprowadza następujące elementy robót nie ujętych w dokumentacji projektowej A niezbędnych do wykonania: 1.W pomieszczeniu nr 0.14 Pom. biurowe należy wymienić grzejnik żeliwny na stalowy płytowy o mocy grzewczej 22K/600/1200 – 1 szt 2.Należy wymienić istniejący wyłaz na dach na systemowy z kopułą termiczną będący jednocześnie świetlikiem o wymiarze 80 x80 cm, zamykany na klucz z dopasowaniem istniejącego otworu- 1 kpl 3.Wykonać nowe obróbki oraz wymienić papę termozgrzewalną na daszku nad wjazdem do garażu (blacha oc. Powlekana koloru brązowego) – 1kpl 4. Wymienić wszystkie obróbki blacharskie na dachu budynku B oraz łączniku(blacha oc. powlekana koloru brązowego) 5.Wymianie podlegają wszystkie rynny i rury spustowe ( blacha oc. powlekana koloru brązowego) 6. Należy wykonać tynkowanie i wyprawę z tynku żywicznego wszystkich kominów na dachu wraz z montażem kratek wentylacyjnych z możliwością ich zdjęcia do przeprowadzenia przeglądów okresowych oraz wykonania nakładek z blachy oc. powlekanej koloru brązowego na czapy kominowe. 7.Wykonanie instalacji elektrycznej do zaprojektowanego wentylatora kanałowego instalacji wentylacyjnej Wraz z zabezpieczeniem w rozdzielni RI (rodzaj przewodu oraz zabezpieczenia będzie zależało Od zaoferowanego przez oferenta wentylatora- zaprojektowana moc 400 m3/h) Zamawiający informuje, iż jednocześnie z wykonywanym zakresem robót będą wykonywane roboty przez Prokuraturę Okręgową w Gdańsku, która przeprowadzi wymianę pionów instalacji centralnego ogrzewania w zaprojektowanych pomieszczeniach: 0.06, 0.07, 0.08, Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 Ust. z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane Wykonawca robót zobowiązany jest każdorazowo przedstawić propozycję materiału do Wbudowania poprzez przedłożenie atestów higienicznych, deklaracji zgodności, aprobat Technicznych itp. I uzyskać akceptację Zamawiającego zezwalającego na jego zastosowanie Ponadto Wykonawca przedłoży próbki kluczowych materiałów wykończeniowych tj. Glazury ściennej, płytek podłogowych gress, wykładziny homogenicznej PCV, przeznaczonej do obiektów użyteczności publicznej o dużym natężeniu ruchu, tynku żywicznego stolarki drzwiowej drewnianej w celu wyboru jakościowego i kolorystycznego materiału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium. 8.2 Zamawiający wymaga aby oferta zabezpieczona była wadium w wysokości: 6000 zł (słownie: sześć tysięcy zł ) 8.3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 8.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Millennium S.A. Nr 15 11602202 000000 0258585462 z dopiskiem: wadium Przebudowa pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej przy Placu Słowiańskim 6 w Malborku, na dz.nr 11/6 i 12/2, obr.ew.11 jednostki ewidencyjnej Malbork Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 8.5. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 15.03.2017r. do godz. 1O:00 8.6. Wadium wnoszone w formie: pieniężnej (dowód wpłaty), poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (oryginał) należy dołączyć w zamkniętej kopercie, przytwierdzonej do koperty zawierającej ofertę, oznakowanej następująco: Przetarg nieograniczony na Przebudowa pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej przy Placu Słowiańskim 6 w Malborku, na dz.nr 11/6 i 12/2, obr.ew.11 jednostki ewidencyjnej Malbork

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach