Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń w budynku Ratusza na potrzeby Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Opola

Miasto Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 44 38 702 , fax. 77 44 58 326
  • Data zamieszczenia: 2020-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
    Rynek-Ratusz -
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 44 38 702, fax. 77 44 58 326
    REGON: 53141266800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń w budynku Ratusza na potrzeby Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Opola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa pomieszczeń w budynku Ratusza na potrzeby Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Opola, obejmująca swoim zakresem poniższe zadania: 1. Roboty rozbiórkowe: W poziomie parteru - rozbiórka drewnianej ścianki z drzwiami komunikacyjnymi między hallem a wejściem do dawnego lokalu, demontaż części ścianek działowych na zapleczu dawnego lokalu, demontaż istniejących posadzek gres i ceramicznych, demontaż okładzin ściennych, demontaż sufitów podwieszonych na zapleczu lokalu, demontaż niepotrzebnych elementów wyposażenia wod.-kan. z zaślepieniem podłączeń w ścianach i posadzce, demontaż dwóch szt. drzwi wejściowych do budynku, demontaż balustrady schodów na zapleczu kancelarii; W poziomie piwnic - demontaże posadzek gres i ceramicznych, okładzin ściennych gres i ceramicznych, niepotrzebnych elementów wyposażenia wod. – kan. z zaślepieniem podłączeń w ścianach i posadzce, rozbiórka niekonstrukcyjnych wydzieleń i ścianek, demontaż armatury sanitarnej w likwidowanym sanitariacie, rozbiórka posadzek obudów GKB ścian i sufitów, okładzin styropianowych na ścianach i suficie w pomieszczeniu dawnej chłodni, usuniecie nieczynnych przewodów instalacyjnych, demontaż jednego zbiornika ciepłej wody, demontaż stalowych drzwi schronowych i stalowych zamknięć studzienek piwnicznych wzdłuż południowej elewacji budynku; 2. Roboty budowlane: W poziomie parteru – montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych, wykonanie posadzki kamiennej z płytek marmurowych, wykonanie samorozlewnego mineralnego podkładu pod posadzki pcv, wykonanie posadzki pcv rolowanej, wykonanie posadzki z płytek gres, montaż całoszklonych ścianek działowych z drzwiami, naprawa tynków z wykonaniem gładzi gipsowej, malowanie ścian i słupów kancelarii, naprawa istniejącej stolarki okiennej, montaż drzwi komunikacyjnych, montaż balustrady schodowej, wymiana drzwi wejściowych do budynku; W poziomie piwnic – uzupełnienie istniejących posadzek gres, malowanie ścian, sufitów i podłóg, montaż drzwi kratowych, zamurowania otworów w ścianach, tynkowanie; 3. Roboty elektryczne: Rozbudowa rozdzielnic RP zasilania obwodów oświetlenia i gniazd wtykowych oraz rozdzielnic RK zasilania obwodów sieci dedykowanej, wykonanie instalacji siły obejmującej zasilanie projektowanej centrali wentylacyjnej z nagrzewnicami elektrycznymi, wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonanie instalacji komputerowej, w tym wykonanie instalacji LAN, instalacji dedykowanej, wykonanie instalacji okablowania strukturalnego, ochrona przeciwprzepięciowa, demontaż na czas robót i ponowny montaż osprzętu instalacji sygnalizacji pożarowej. Wykonanie pomiarów. 4. Roboty instalacyjne: Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej z odzyskiem ciepła, instalacja wentylacji wraz z automatyką i sterowaniem w pomieszczeniach kancelarii. Wykonanie pomiarów instalacji, uruchomienie instalacji i sprawdzenie poprawności działania, 5. Uporządkowanie terenu robót, wywóz i utylizacja gruzu, odpadów, opakowań itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 15 000 zł. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1160 2202 0000 0002 1515 3330 w Banku Millenium. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem. Zaleca się aby oryginał poręczenia lub gwarancji nie był trwale zszyty/zbindowany z ofertą. 5) Poręczenie lub gwarancja powinny zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 6) Beneficjentem gwarancji jest Miasto Opole, Rynek – Ratusz, 45-015 Opole. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie (pkt III.3) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału dotyczące tych podmiotów/zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału. W przypadku wykazania doświadczenia lub zdolności zawodowej, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do formularza „OFERTA PRZETARGOWA” załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia lub zdolności zawodowej wystawione przez podmiot udostępniający. 3. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika, pełnomocnictwo obowiązkowe w przypadku konsorcjum. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia załączono do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach