Gmina Wilkołaz ogłasza przetarg
- Adres: 23-212 Wilkołaz Pierwszy,
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8212001, 8212035 , fax. 818 212 695
- Data zamieszczenia: 2019-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkołaz 9
23-212 Wilkołaz Pierwszy, woj. lubelskie
tel. 081 8212001, 8212035, fax. 818 212 695
REGON: 43102020400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń w budynku Ośrodka Zdrowia w Wilkołazie – piwnice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót ujętych w zamówieniu obejmuje: Roboty budowlane w budynku Ośrodka Zdrowia w Wilkołazie Pierwszym którego zakres obejmuje w szczególności: - roboty rozbiórkowe - montaż ślusarki otworowej - roboty ogólnobudowlane - okładziny podłóg - izolacja termiczna i przeciwwilgociowa ścian fundamentowych - opaska kapilarna z kostki betonowej gr. 6 cm. - wykonanie stopni i podestu schodów betonowych - demontaż starej instalacji - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - dokumentacja budowlana, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót mające charakter pomocniczy, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez umocowanych przedstawicieli, składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 i 2, 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i ust. 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 6) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych Zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię, B. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369, z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynku do zaleceń związanych z bezpieczeństwem pożarowym.
Dodano: 2024-07-02 - Rozbudowa przedszkola przy Zespole Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych jako drugi etap zadania komplementarnego pn. „Rozbudowa wielofunkcyjnego budynku oświatowego w Bystrzejowicach Pierwszych"
Dodano: 2024-06-18 - RDW w Hrubieszowie. Budowa budynku garażowego i ogrodzenia w Obwodzie Drogowym w Hrubieszowie. Zad. nr 1: Budowa budynku garażowego Zad. nr 2: Budowa ogrodzenia.
Dodano: 2024-06-14 - Remont korytarza na parterze budynku oraz modernizacja sali biologicznej wraz z jej wyposażeniem w I Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Lublinie.
Dodano: 2024-06-13 - Roboty budowlane polegające na przebudowie węzła cieplnego w Domu Studenta przy ul. Niecałej 8 w Lublinie
Dodano: 2024-05-28 - „ Modernizacja budynków użyteczności publicznej”
Dodano: 2024-05-06 - Remont pomieszczeń zaplecza kuchennego
Dodano: 2023-11-29 - Remont, docieplenie stropodachu z wymianą pokrycia wraz z zabezpieczeniami przeciwwodnymi ścian fundamentowych budynku Archiwum - realizacja zadania : „Modernizacja budynku Archiwum Szpitalnego”
Dodano: 2023-11-15 - Przebudowa i remont budynku internatu segment A część II przy ZSCKR w Różańcu
Dodano: 2023-10-10 - Prace konserwatorskie i remontowe magazynu zbiorów etnograficznych (pom. 210-218 Zamek Lubelski)
Dodano: 2023-09-21