Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń w budynku kuchni i remont w budynku Przedszkola w Sulejowie przy ul. Koneckiej 29 - II postępowanie

Gmina Sulejów ogłasza przetarg

  • Adres: 97330 Sulejów, ul. Konecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 102 500 , fax. 446 162 551
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulejów
    ul. Konecka 42
    97330 Sulejów, woj. łódzkie
    tel. 446 102 500, fax. 446 162 551
    REGON: 59064832700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń w budynku kuchni i remont w budynku Przedszkola w Sulejowie przy ul. Koneckiej 29 - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń w budynku kuchni i remont w budynku Przedszkola w Sulejowie przy ul. Koneckiej 29, na działce nr ewid. 81, obręb 17, gmina Sulejów. Niniejsze postępowanie jest realizowane w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa kuchni i pomieszczeń w przedszkolu w Sulejowie”. 2. Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie nie obejmuje technologii kuchni. 3. Budynki przedszkola i kuchni pełnią różne funkcje i są ze sobą bezpośrednio połączone. Wykonane są w konstrukcji tradycyjnej murowanej z cegły pełnej, przykryte dachem w konstrukcji drewnianej, stropy między kondygnacjami w konstrukcji gęstożebrowej. Budynek kuchni jest budynkiem parterowym z podpiwniczeniem. Budynek przedszkola dwukondygnacyjny o przeznaczeniu użyteczności publicznej. 4. W budynku przedszkola należy wykonać na modernizację instalacji elektrycznej oraz remont pomieszczeń w szczególności dotyczy on ścian i podłóg. W budynku kuchni należy wykonać przebudowę pomieszczeń z dostosowaniem ich do aktualnie obowiązujących przepisów BHP i Sanepid. Szczegółowy zakres prac rozbiórkowych i budowlanych został opisany w projekcie budowlanym oraz przedstawiony na rysunkach. 5. Ogólny zakres prac modernizacyjnych instalacji elektrycznej w budynku kuchni i przedszkola :  przebudowa istniejącego przyłącza, celem zwiększenia jego mocy – Wykonawca wykona projekt przebudowy przyłącza i uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia i decyzje celem jego wykonania;  wykonanie rozdzielnicy głównej, rozdzielnicy piętrowej, rozdzielnicy kuchni;  wykonanie instalacji gniazd wtykowych oraz zasilania urządzeń 1 oraz 3 fazowych;  wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego;  wykonanie instalacji zasilania urządzeń klimatyzacji i wentylacji. Szczegółowy zakres prac budowlanych został opisany w projekcie budowlanym branży elektrycznej oraz przedstawiony na rysunkach. 6. Ogólny zakres prac budowlanych instalacji sanitarnych oraz kotłowni gazowej w budynku Przedszkola:  modernizacja instalacji wody zimnej, ciepłej z cyrkulacją w części kuchni i zaplecza oraz w pom. socjalnym;  modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w części kuchni i zaplecza;  wykonanie instalacji ciepła technologicznego dla wentylacji nawiewnej kuchni;  modernizacja kanalizacji sanitarnej w części kuchni i zaplecza oraz w pom. socjalnym;  wykonanie instalacji kanalizacji technologicznej w części kuchni i zaplecza;  modernizacja instalacji gazu w kotłowni i kuchni;  wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej dla części kuchni ii zaplecza;  wykonanie – modernizacja wentylacji grawitacyjnej. Szczegółowy zakres prac budowlanych został opisany w projekcie budowlanym branży sanitarnej oraz przedstawiony na rysunkach. Podstawą do wyceny jest projekt budowlany branży architektoniczno – konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej: „Przebudowa pomieszczeń w budynku kuchni i remont Przedszkola w Sulejowie przy ul. Koneckiej 29”. Przedmiary robót są opracowaniami pomocniczymi. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji inwestycji tj. od 03.09.2018 r. budynek Przedszkola nie będzie wyłączony z użytkowania z racji swojego przeznaczenia, dlatego Wykonawcy składający swoją ofertę muszą mieć ten fakt na uwadze, a następnie w przypadku wyboru oferty prowadzić tak prace, aby nie kolidowały one z funkcjonowaniem obiektu. UWAGI:  materiały z rozbiórki nadającej się do ponownego wykorzystania Wykonawca przygotuje (zdemontuje, posegreguje) i przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Pozostałe materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania, nadmiar gruntu, gruz Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie;  wszelkie materiały i wyroby budowlane zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać świadectwa dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej. W przypadku, gdy w projektach, przedmiarach lub w STWiORB opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów technicznych lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Jeżeli zajdzie powyższa sytuacja Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, które potwierdzą zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 7. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu: a) w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy:  kosztorys ofertowy – uproszczony;  harmonogram rzeczowo – finansowo – terminowy. b) po zakończeniu inwestycji:  wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób, pomiarów i sprawdzeń wymagane obowiązującymi przepisami i normami;  instrukcji eksploatacji obiektu wraz ze szczegółowym wykazem elementów obiektu, wyposażenia oraz terminów wykonywania robót konserwacyjnych lub wykonywania przeglądów tych elementów;  kosztorys powykonawczy – uproszczony;  certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne materiałów;  instrukcję przeciwpożarową wykonaną przez uprawnioną osobę;  oryginałów dzienników budowy z potwierdzeniem Inspektora nadzoru i kierownika budowy o zakończeniu robót;  kompletu kart gwarancyjnych na dostarczone i zamontowane urządzenia;  oświadczenie Kierownika Budowy, inspektora nadzoru o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową pozwoleniami na budowę, przepisami i obowiązującymi normami;  Wykonawca zobowiązany jest ponadto wyposażyć obiekt w osprzęt przeciwpożarowy (gaśnie, tabliczki informacyjne itp.) zgodnie z wykonaną instrukcją przeciwpożarową.  świadectwa na materiały i wyroby budowlane dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej,  dokonać skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych do PINB, Powyższe dokumenty powykonawcze należy opracować w 2 egzemplarzach. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 4 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: a. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, b. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit. a zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców, c. na wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić umowę/y zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami w trybie ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi również potwierdzenie zgłoszenia zatrudnionych pracowników do ubezpieczenia społecznego; d. sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 11.07.2018 r. do godz. 13.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1). 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). 4. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach