Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Opolu w ramach POIG 2007-2013 System Informacyjny Statystyki Publicznej-2

Urząd Statystyczny w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-064 Opole, ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 453 14 52 , fax. 77 423 01 25
  • Data zamieszczenia: 2014-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Statystyczny w Opolu
    ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B 5B
    45-064 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 453 14 52, fax. 77 423 01 25
    REGON: 00033166500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://opole.stat.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Statystyka publiczna GUS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Opolu w ramach POIG 2007-2013 System Informacyjny Statystyki Publicznej-2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Opolu, przy ul. ks. Hugona Kołłątaja 14 w celu ich przystosowania do pełnienia funkcji dwujęzycznego systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS. Zakres robót budowlanych: a) Remont instalacji informatycznych w tym: - przeniesienie głównego punktu dystrybucyjnego informatyki z urządzeniami aktywnymi i łączem światłowodowym, wykonanie pomiarów kontrolnych oraz przeniesienie i podłączenie centrali telefonicznej, - sieci okablowania strukturalnego, b) Remont pomieszczeń, instalacji wewnętrznych i montaż urządzeń w tym: - wymiana ścianek, drzwi i przeszkleń, - wymiana tynków i okładzin, - remont inst. wod.-kan., - remont i wymiana inst. elektrycznej, - wykonanie tablic elektrycznych i linii WLZ, - montaż reklamy wizualnej, c) Przebudowa części pomieszczeń i schodów, d) Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji. Wyszczególnione zakresy robót mogą stanowić odrębne przedmioty fakturowania. 2) dostawa i instalacja mebli wyposażenia biurowego. 3) wymiana klimatyzatorów w serwerowni, w lokalizacji Opole, ul. ks. Hugona Kołłątaja 5B, 4) oznakowanie montowanych urządzeń i dostarczanych mebli wyposażenia biurowego oraz wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej i pamiątkowej. Wymienione elementy mogą stanowić odrębne przedmioty fakturowania. 2. Wykonawca ma obowiązek przygotować dokumentację powykonawczą, która ma zawierać: projekty z naniesionymi zmianami, jeżeli takie będą, atesty, certyfikaty, aprobaty zgodności, oświadczenie kierownika budowy, dziennik budowy. Komplet dokumentacji powykonawczej należy wykonać w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej pdf/dwg. 3. Szczegółowy zakres robót określają dokumenty załączone do SIWZ: - dokumentacja projektowa wykonawcza z projektem architektury wnętrz, - specyfikacja wykonania i odbioru robót, - opis wymiany klimatyzatorów, - wzory oznakowań. 4. Jeżeli załączniki do SIWZ tzn. dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót itd. wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, stosownie do treści art. 30 ust. 5 ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Bedą one podlegały ocenie autorów dokumentacji projektowych, którzy sporządzą stosowne opinie. Opinie te będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 2 ustawy, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123401
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy i 00/100 PLN). b. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Statystycznego w Opolu: 04 1010 1401 0014 3013 9120 0000 w NBP, z dopiskiem - wadium - numer sprawy: WA - 2900 - 2/2014/SISP2. c. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620, Nr 240, poz. 1603, Nr 257, poz. 1726). d.Wadium wnoszone w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli wskazany rachunek bankowy zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. e.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej będzie wniesione skutecznie jeżeli oryginalny dokument wadialny zostanie złożony z ofertą. f.Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu nie może zawierać żadnych klauzuli warunkujących zapłatę przez gwaranta należnej kwoty oraz musi być płatne niezwłocznie po złożeniu żądania zapłaty. g.Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. h.Wraz z ofertą należy złożyć stosowne dokumenty: 1) oryginały - w przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, 2) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wskazane jest złożenie kserokopii dowodu jego wniesienia. i.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. j.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni Zamawiającemu, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://opole.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach