Zarząd Powiatu ogłasza przetarg
- Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Berka Joselewicza 5
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (014) 6422431 w.232
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu
ul. Berka Joselewicza 5 5
33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
tel. (014) 6422431 w.232 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdabrowskipl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń stajni cugowej w Brniu wraz z wewnętrznymi instalacjami i budową kotłowni gazowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja pomieszczeń budynku stajni cugowej w Zespole Dworsko-Parkowym w Brniu pod działalność Centrum Polonii - Ośrodek Kultury, Turystyki i Rekreacji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1)Roboty budowlane wewnętrzne, - roboty rozbiórkowe, - odbicie tynków, - odgrzybianie powierzchni murów, - renowacja murów fundamentowych, - naprawa starych murów, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych, - wykonanie izolacji przeciwdźwiękowych, - wykonanie posadzek cementowych, - wykonanie posadzek z płytek kamionkowych, - położenie posadzek i parkietu z desek klejonych typu deska barlinecka, - demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie licowania ścian, - wykonanie ścianek systemowych, - malowanie powierzchni, - wykonanie instalacji elektrycznej - kompletnej, - obsadzenie podokienników. 2)Roboty budowlane zewnętrzne, - roboty rozbiórkowe elementów niezbrojonych, - wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej, - wykonanie warstwy odcinającej, - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej. 3)Wykonanie kompletnej instalacji C.O., 4)Wykonanie kompletnej kotłowni gazowej, 5)Wykonanie kompletnej instalacji gazowej, 6)Wykonanie kompletnej instalacji wod-kan oraz sanitarnej, 7)wykonanie dwóch kompletnych instalacji alarmowych odrębnie dla budynku Dworku oraz odrębnie dla budynku Stajni Cugowej w Brniu, 8)Wykonanie kompletnej instalacji internetowej (komputerowej)/telefonicznej, oraz antenowej. 2.Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru. Z uwagi na to, że cena oferty będzie traktowana jako cena ryczałtowa, zaleca się aby oferent przed przystąpieniem do złożenia oferty obejrzał miejsce realizacji prac w terenie oraz z należytą starannością oszacował cenę oferty. Załączony przedmiar robót jest jedynie dokumentem pomocniczym do wyceny oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 240 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w kwocie 8.000,00zł słownie: osiem tysięcy złotych w formie dozwolonej przez ustawę. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej nr 74 9462 0003 2001 0000 3737 0003.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunki za spełnione gdy Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie remontu/przebudowy pomieszczeń budynku wraz z budową kotłowni gazowej kondensacyjnej o wartości zamówienia co najmniej 300.000,00 zł brutto (PLN). 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 2.W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale V. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: Wykonawca składa: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy (zał. Nr 2 do SIWZ ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru i zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć odrębne dokumenty dla każdego z tych podmiotów). 2.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty wymagane jest dołączenie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnioneupoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców, musi załączyć do oferty własne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że warunki w zakresie wymaganego doświadczenia wykonawcy mogą spełniać łącznie. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 1b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7. Zamawiający wykluczy wykonawców z postępowania w przypadkach i na zasadach określonych w art. 24 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatdabrowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania poddasza w budynku usługowym w Rudawie, z ociepleniem ścian zewnętrznych, instalacjami wewnętrznymi: wentylacja mechaniczna, elektryczna, oraz budowa części chodnika na działce nr 240, 241/5 w m. Rudawa , gmina Zabierzów, na cele sali wielofunkcyjnej dla administracji samorządowej
Dodano: 2015-11-17 - Modernizacja oraz remont sal i pomieszczeń kinowych zlokalizowanych w budynku Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
Dodano: 2015-06-29 - Modernizacja oraz remont sal i pomieszczeń kinowych zlokalizowanych w budynku Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
Dodano: 2015-06-09 - Modernizacja oraz remont sal i pomieszczeń kinowych zlokalizowanych w budynku Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
Dodano: 2015-05-21 - Prace budowlane i konserwatorskie w ramach projektu: Rewitalizacja - remont i przebudowa zabytkowego obiektu Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie przy ul. Radziwiłłowskiej 3 wraz z rozbudową części poddasza, budową instalacji wentylacji, rozbudową instalacji wewnętrznych: wod.-kan., c.o. i instalacji elektrycznych (CPV 45212300-9)
Dodano: 2014-10-16 - REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W DOMU KULTURY W KĘTACH W RAMACH ZADANIA NASZA KULTURA - REMONT POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY ORGANIZACJI LOKALNEJ TWÓRCZOŚCI KULTURALNEJ ORAZ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNO - EDUKACYJNEJ.
Dodano: 2014-09-02 - Folwark Przeciesyn - budowa funkcjonalnego zaplecza kulturalno - oświatowego w Przecieszynie - etap I
Dodano: 2014-07-10 - Folwark Przeciesyn - budowa funkcjonalnego zaplecza kulturalno - oświatowego w Przecieszynie - etap I
Dodano: 2014-06-06 - REMONT HOLU Z DOSTOSOWANIEM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU DOMU KULTURY W KĘTACH W RAMACH ZADANIA NOWA PRZESTRZEŃ KULTURY - MODERNIZACJA DOMU KULTURY W KĘTACH
Dodano: 2014-06-03 - Remont sali widowiskowej Oświęcimskiego Centrum Kultury, ul. Śniadeckiego 24, 32-602 Oświęcim
Dodano: 2013-11-28