Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Nr 2 przy ul. Goetla 2 w Katowicach na potrzeby Filii Nr 26 MBP”

Miejska Biblioteka Publiczna w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 546 098 , fax. 032 2546098 w. 113
  • Data zamieszczenia: 2019-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna w Katowicach
    ul. Kossutha 11
    40-844 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 546 098, fax. 032 2546098 w. 113
    REGON: 12622000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Nr 2 przy ul. Goetla 2 w Katowicach na potrzeby Filii Nr 26 MBP”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) przebudowa pomieszczeń sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Nr 2 przy ul. Goetla 2 w Katowicach na potrzeby Filii nr 26 MBP; 2) wykonanie wejścia głównego do biblioteki z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych z poziomu terenu od ulicy Goetla; 3) wykonanie i montaż furtki wraz z przęsłami ogrodzeniowymi dwiema tabliczkami z napisem Miejska Biblioteka Publiczna w Katowicach w ogrodzeniu przy ul. Goetla; 4) wykonanie ścieżki z płyt betonowych do chodnika przy ul. Goetla; 5) wykonanie wejścia ewakuacyjnego i schodów zewnętrznych z kostki brukowej oraz utwardzenie fragmentu terenu z płyt betonowych od zachodniej strony budynku; 6) wykonanie wejścia z korytarza szkoły. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następującego zakresu robót: 1) roboty rozbiórkowe: wykucie w ścianie wejścia głównego i ewakuacyjnego, rozbiórka ściany działowej, wykonanie przekuć w ścianie nośnej, rozebranie posadzek, odbicie tynków demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, demontaż instalacji elektrycznej i tablicy; 2) roboty budowlane i wykończenia: wykonanie nadproży i podciągów stalowych wraz obudową p.poż, wykonanie ścianek aluminiowych z drzwiami, ocieplenie ścian i sufitu w strefie wejścia, wykonanie okładziny na elewacji, uzupełnienie tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowej ścian i sufitów, malowania ścian i sufitu zgodnie z podaną w projekcie kolorystyką, licowanie ścian płytkami w pomieszczeniu socjalno-biurowym nad blatem kuchennym, wykonanie sufitu podwieszonego nad ladą, wyrównanie i przygotowanie posadzek, ułożenie płytek z gresu pomieszczeniach, osadzenie nowych ościeżnicy drzwiowej, wymiana drzwi wewnętrznych, wymiana kratek wentylacyjnych; 3) instalacje sanitarne: wykonanie instalacji wod.-kan., montaż urządzenia rozdrabniająco-pompującego, montaż wodomierza, umywalki, zlewozmywaka, baterii, wykonanie hydrantu wewnętrznego, malowanie grzejników; 4) instalacje elektryczne: wykonanie instalacji elektro-energetycznej z okablowaniem, montaż rozdzielnicy podtynkowe, modernizacja istniejącej rozdzielnicy, montaż opraw oświetleniowych i awaryjnych, instalacja okablowania strukturalnego, pomiary elektryczne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dokumentacja projektowa – załącznik nr 1a do SIWZ; 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zwana dalej STWiORB – załącznik nr 1b do SIWZ; 3) decyzja o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę – załącznik nr 1c do SIWZ; 4) wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wszystkie opisy materiałów i urządzeń oraz przyjęte technologie użyte w Dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do SIWZ należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie oraz wycenę materiałów, technologii i urządzeń równoważnych materiałom, technologiom i urządzeniom szczegółowo opisanym w przedstawionej przez Zamawiającego Dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do SIWZ. Urządzenia, materiały i technologie te muszą posiadać co najmniej parametry techniczne i eksploatacyjne materiałów, technologii i urządzeń szczegółowo opisanych w ww. dokumentacji, a także spełniać ich funkcje użytkowe. Wykazanie, że materiały równoważne spełniają standardy wskazane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. 5. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone prace, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wiążących odpowiedzi na pytania Wykonawcy. Wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ należy składać w trybie określonym w ustawie Pzp i niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający przewiduje możliwość wizji lokalnej w dniach: 22 lipca 2019 r. w godzinach od 11:00 do 13:00 oraz 23 lipca 2019 r. w godzinach od 11:00 do 13:00. 7. Roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie czynnym, Zespole Szkół nr 2, w związku z czym Wykonawca ma obowiązek: 1) zorganizować wszystkie prace remontowe w sposób nie narażający uczniów oraz pracowników pracujących w budynku na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności m.in. takich jak wydzielenie i oznakowanie miejsc niebezpiecznych; 2) zapewnić swobodne i bezpieczne dojścia dla uczniów i pracowników przebywających w budynku; 3) zapewnić swobodny dostęp do instalacji i urządzeń podlegających konserwacji i wymagających regulacji parametrów; 4) prowadzić realizację w sposób zapewniający ciągłą możliwość użytkowania obiektu bez względu na porę dnia oraz zabezpieczy plac budowy w sposób uniemożliwiający rozprzestrzenianie i roznoszenie pyłów, kurzu i resztek materiałów budowlanych oraz każdorazowo po zakończonym dniu pracy posprząta teren wokół budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212330-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto bankowe Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. 25 1050 1214 1000 0022 0470 8875 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku, ewentualnego ponownego wniesienia oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w Oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu wskazane w rozdziale V SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału oraz zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert: 1) Ofertę na formularzu oferty sporządzoną z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie reprezentowanego (pełnomocnictwo) jeżeli ofertę składa pełnomocnik; Załączenie pełnomocnictwa jest wymagane, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. Pełnomocnictwo należy dostarczyć w oryginale lub czytelnym odpisie poświadczonym za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja) – winni oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – stosowny dokumentnależy dołączyć do oferty; oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3) Kalkulację ceny ofertowej (przedmiar robót wraz z wyceną robót). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni, od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych poniżej: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia; 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1, 2, 4, 8 ustawy Pzp; 3) W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdziale III.4 pkt. 1.1)-3) niniejszego ogłoszenia; 8. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga od Wykonawcy, przedłożenia dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 9. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach