Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń przy ul. Traugutta 31/33 na potrzeby Klubu Seniora

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 620 471
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 620 471
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń przy ul. Traugutta 31/33 na potrzeby Klubu Seniora
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń w budynku przy ul. Traugutta 31/33 w Radomiu na cele administracyjno-użytkowe. Przebudową objęte są pomieszczenia zlokalizowane na parterze w pięciokondygnacyjnym, podpiwniczonym budynku. Powierzchnia użytkowa objęta przebudową – ok. 186,12 m2. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: - docieplenie stropodachu wełną mineralną nad wysuniętą parterową częścią budynku – ok. 130 m2, - wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej dwuwarstwowo – ok. 130 m2 wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem, - wymianę stolarki okiennej zewnętrznej na nową stolarkę aluminiową (fasada) o pow. ok. 65 m2, - przebudowę pomieszczeń sanitarnych, - przebudowę instalacji wodno-kanalizacyjnej, - przebudowę instalacji centralnego ogrzewania, - przebudowę instalacji elektrycznej i teletechnicznej, - wykonanie instalacji klimatyzacji, - wykonanie nowych okładzin ściennych, - wykonanie nowych podłóg i posadzek (parkiet dębowy, płytki gresowe), - wykonanie nowych sufitów podwieszanych, 2.1.1. Zamawiający informuje, że w wycenie oferty należy uwzględnić poniższe zmiany do załączonej dokumentacji projektowej, które zostały zaktualizowane w załączonym przedmiarze robót: 1) Rezygnuje się z wykonania ścianek działowych szklanych oznaczonych na rysunkach nr ZS1, ZS2, ZS3 i ZS4, 2) Rezygnuje się z wykonania ścianki działowej z płyt g-k na podkonstrukcji aluminiowej zlokalizowanej pomiędzy pomieszczeniami oznaczonymi P0.05 i P0.06. 3) Okładzinę ścienną z mchu zastępuje się okładziną ścienną z płyt HPL – pow. 11,92 m2. 4) Posadzkę z wykładziny tekstylnej - 143,73 m2, zamienia się na posadzkę z parkietu dębowego gat. I lakierowanego 3-krotnie, 5) Listwy przyścienne z tworzyw sztucznych zamienia się na listwy drewniane dębowe wys. 10 cm, lakierowane. 6) Na ścianie przy wejściu głównym do lokalu należy dodatkowo zamontować listwy wieszakowe naścienne dwurzędowe (ilość wieszaków 50) – sztuk 2. 7) Na grzejnikach zlokalizowanych wzdłuż szklanej fasady zewnętrznej należy dodatkowo zamontować osłony grzejnikowe o konstrukcji drewnianej z drewna klejonego, ażurowe z siedziskami drewnianymi ażurowymi, lakierowane w kolorze parkietu . 8) W wycenie należy uwzględnić demontaż i odtworzenie istniejącej sceny (podest). Konstrukcja nowej sceny drewniana z drewna klejonego. Nawierzchnia nowej sceny, stopni i podstopnic z parkietu dębowego gat. I lakierowanego 3-krotnie, 9) W wycenie nie należy uwzględniać wyposażenia ruchomego obiektu ujętego w części technologicznej projektu (np. szafek, biurek, krzeseł itp.). 10) Zamawiający dokonał aktualizacji w zakresie robót w branży elektrycznej i teletechnicznej, które zostały uwzględnione w załączonym projekcie zamiennym instalacji elektrycznych, projekcie zamiennym instalacji teletechnicznych, zamiennych specyfikacjach technicznych oraz przedmiarach robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) sporządzenie planu ewakuacyjnego p.poż. wraz z wyposażeniem obiektu w wynikające z w/w planu oznakowanie dróg ewakuacyjnych oraz niezbędny sprzęt gaśniczy, 2) uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy: a) związanych z realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji; b) innych – niezbędnych przy realizacji zadania. 3) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; 4) uporządkowanie terenu po budowie. 5) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty dekarskie, roboty dot. przebudowy pomieszczeń oraz roboty instalacyjne i montażowe, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 11.000,00 (słownie: jedenaście tysięcy) złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach