Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń Oddziału Urologii wg projektu zamiennego pn. Projekt budowlany zamienny dotyczący prac modernizacyjno - remontowych trzech sal chorych z założeniem węzła sanitarnego w pokojach oddziału Urologii i Transplantacji Nerek przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6371322 , fax. 042 6371322
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
    ul. Wólczańska 191 191
    90-531 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6371322, fax. 042 6371322
    REGON: 47165836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń Oddziału Urologii wg projektu zamiennego pn. Projekt budowlany zamienny dotyczący prac modernizacyjno - remontowych trzech sal chorych z założeniem węzła sanitarnego w pokojach oddziału Urologii i Transplantacji Nerek przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa pomieszczeń Oddziału Urologii wg projektu zamiennego pn. Projekt budowlany zamienny dotyczący prac modernizacyjno - remontowych trzech sal chorych z założeniem węzła sanitarnego w pokojach oddziału Urologii i Transplantacji Nerek przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi - Przebudowa pomieszczeń Oddziału Urologii wg projektu zamiennego pn. Projekt budowlany zamienny dotyczący prac modernizacyjno - remontowych trzech sal chorych z założeniem węzła sanitarnego w pokojach oddziału Urologii i Transplantacji Nerek przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi Przebudowa części pomieszczeń oddziału Urologii zlokalizowanego na III piętrze w Wojewódzkim specjalistycznym szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi z podziałem na dwie części kosztorysowania A i B. Zakresy prac wg projektu zamiennego pod tytułem .- Projekt budowlany zamienny dotyczący prac modernizacyjno - remontowych trzech sal chorych z założeniem węzła sanitarnego w pokojach oddziału Urologii i Transplantacji Nerek przy Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi A - Prace modernizacyjno - remontowe trzech sal chorych z założeniem węzła sanitarnego w pokojach. przebudowę istniejącej łazienki i w.c. pacjentów na w.c. personelu oraz na pokój łóżkowy jednoosobowy z wydzieloną łazienką; przebudowę istniejącego magazynu pielęgniarki oddziałowej na pomieszczenie brudownika, oraz wydzielenie pomieszczenia na bieliznę czystą z komunikacji; przebudowę istniejącego gabinetu zabiegowego na pokój łóżkowy dwuosobowy; przebudowę istniejącego w.c. personelu i brudownika na dwie łazienki dla sal łóżkowych; przebudowę istniejącej dyżurki pielęgniarek na pokój łóżkowy jednoosobowy; przebudowę istniejącego pokoju pielęgniarki oddziałowej na dyżurkę nr 1 pielęgniarek z pokojem przygotowawczym. B - Prace modernizacyjno - remontowe pomieszczeń Urologii wg projektu budowlanego zamiennego. przebudowę (zmniejszenie) i remont istniejącej Sali zabiegowej; wydzielenie pokoju pielęgniarki oddziałowej z części istniejącej sali zabiegowej i sali łóżkowej i przebudowę istniejącej Sali łóżkowej na pokój socjalny pielęgniarek; przebudowę i remont istniejącej narożnej dyżurki nr 2 pielęgniarek z pokojem przygotowawczym w ramach istniejącej powierzchni; przebudowę istniejącego pokoju socjalnego pielęgniarek na pomieszczenie archiwum, oraz powiększenie komunikacji w strefie wejściowej na oddział. Zamawiający wymaga odrębnego fakturowania zakresu wskazanego w literze A i w literze B 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają : Załącznik nr 4 do SIWZ szt. 3 Projekt - architektura i technologia Projekt - instalacje sanitarne (kserokopia) Projekt - instalacje elektryczne (kserokopia) Załącznik nr 3 do SIWZ szt. 4 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji wod. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji c.o. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznych Załącznik nr 2 do SIWZ szt. 8 Kosztorys nakładczy (przedmiar) części A - architektura Kosztorys nakładczy (przedmiar) części B - architektura Kosztorys nakładczy (przedmiar) części A - instalacji wod - kan Kosztorys nakładczy (przedmiar) części B - instalacji wod - kan Kosztorys nakładczy (przedmiar) części A - instalacji c.o. Kosztorys nakładczy (przedmiar) części B - instalacji c.o. Kosztorys nakładczy (przedmiar) części A - instalacji elektrycznych Kosztorys nakładczy (przedmiar) części B - instalacji elektrycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności ogólno budowlanej do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo Budowlane ( Dz U. z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: w szczególności co najmniej jedną osobę posiadającą decyzję uprawnienia budowlane o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadającą aktualne zaświadczenie z PIIB o przynależności do tej Izby. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 200 000,00 zł c) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na pracach o charakterze ogólnobudowlanych o wartości co najmniej 100. 000,00 złotych brutto każde zadanie. 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia, oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w podrozdziale II niniejszego Rozdziału, według zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą na potwierdzenie powyższych warunków : A 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 5 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ?wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza W celu potwierdzenia zdolności ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. W celu potwierdzenia zdolności technicznej oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej dwie roboty polegające na pracach o charakterze ogólnobudowlanym o wartości co najmniej 100 000,00 złotych brutto każde zadanie. Wykaz winien zawierać: nazwy i adresy inwestora, opis wykonanego przedmiotu, jego wartość oraz daty wykonania zamówienia. W odniesieniu do wskazanych w wykazie zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji. Wymagane jest dysponowanie osobą / osobami posiadającymi decyzję uprawnienia budowlane o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadającą aktualne zaświadczenie z PIIB o przynależności do tej Izby. Wymagane kserokopie uprawnień budowlanych jw. oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. B Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 1. Oświadczenie wykonawcy zgodnie z zapisami pkt II A ppkt 1; 2. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt II A ppkt 2, 3,4 składa: a) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy zgodnie z treścią sekcji pkt II A ppkt 5; 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji pkt II A ppkt 2,3,4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji pkt II A lub odpowiednio w pkt II B - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 1 . Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): a) każdy z osobna - dokument wymieniony w pkt II A ppkt 2-4 b) podpisane przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pirogow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach