Przetargi.pl
„Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Kancelarii tajnej oraz Punktu Kontroli Informacji Niejawnych Międzynarodowych w kompleksie wojskowym Dębina" - gmina Czosnów, powiat nowodworski.

Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
    Al. Jerozolimskie 97
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261846770, fax. +48261846704
    REGON: 013058050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Kancelarii tajnej oraz Punktu Kontroli Informacji Niejawnych Międzynarodowych w kompleksie wojskowym Dębina" - gmina Czosnów, powiat nowodworski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót w oparciu o dokumentację projektowo – kosztorysową, opracowaną dla zadania – „Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Kancelarii tajnej oraz Punktu Kontroli Informacji Niejawnych Międzynarodowych w kompleksie wojskowym Dębina" - gmina Czosnów, powiat nowodworski. Ogólne dane techniczne obiektu : Budynek, w którym znajduje się kancelaria umiejscowiony jest na terenie zamkniętym (JW. 2031 Dębina). Powierzchnia zabudowy 70,70 m2. Modernizacją objęte są pomieszczenia nr 19, 20, 21, 22 i 23. Aktualny stan techniczny budynku oraz modernizowanych w nim pomieszczeń jest dobry, nie wymaga gruntownej przebudowy lecz z uwagi na nowe potrzeby funkcjonalno-użytkowe modernizacji wymagają wnętrza, fragment elewacji (kraty) oraz konieczne są nowe instalacje wewnętrzne z dostosowaniem do nowych funkcji i obowiązujących przepisów budowlanych i ppoż. 1. Charakterystyka robót stanowiących przedmiot zamówienia: Zakres robót obejmuje: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje prace budowlane i instalacyjne mające na celu właściwe zabezpieczenie Kancelarii Tajnej oraz Punktu Kontroli Informacji Niejawnych Międzynarodowych w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów o ochronie informacji niejawnych w tym :. Roboty ogólnobudowlane:  roboty przygotowawcze,  prace wyburzeniowe i rozbiórkowe,  roboty murarskie,  tynki i zabudowy suche,  montaż okien specjalnych i krat,  posadzki,  malowanie i roboty wykończeniowe,  montaż drzwi,  wyposażenie kancelarii; Instalacje sanitarne:  instalacja klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, Instalacje elektryczne:  montaż opraw oświetleniowych  prace montażowe związane z układaniem przewodów pod oprawy oświetleniowe, gniazda, wtykowe, wentylację oraz komputery  pomiary elektryczne Instalacje teletechniczne  system kontroli dostępu  telewizyjny system nadzoru  system sygnalizacji włamania i napadu  system sygnalizacji pożaru Przedmiot zamówienia wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót (element pomocniczy do wyceny ofertowej) oraz warunkami gwarancji. Wykonawca wszystkie materiały rozbiórkowe zagospodaruje we własnym zakresie (pomniejszając wynagrodzenie o wartość materiałów pozyskanych z rozbiórki). Realizacja robót – nie wymaga pozwolenia na budowę. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi : 1) rozruch technologiczny zainstalowanych instalacji i urządzeń, 2) szkolenie pracowników, 3) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, 4) wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i scenariusza pożarowego, 5) przeprowadzenie utylizacji odpadów, 6) wykonanie wszystkich prac/czynności towarzyszących koniecznych do prawidłowego zrealizowania umowy, a nie przewidzianych w projektach, 7) uzyskanie wszelkich decyzji, zawiadomień, pozwoleń, uzgodnień, oświadczeń, postanowień, certyfikatów niezbędnych do oddania obiektu do użytkowania. 8) opracowanie wykazu środków trwałych. Wykonawca w ramach złożonej oferty zapewni 12 miesięczny serwis gwarancyjny i konserwację zapewniający utrzymanie przedmiotu umowy w ciągłym ruchu, począwszy od dnia dokonania odbioru końcowego i przekazania do eksploatacji. 3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi ponadto : 1) zapewnienie kierownika budowy i kierowanie robotami budowlanymi, 2) przeprowadzenie niezbędnych prób sprawdzających prawidłowe funkcjonowanie instalacji, urządzeń, itp. wraz z udokumentowaniem ich wyników, 3) wykonanie wszystkich wymaganych pomiarów instalacji analiz (w szczególności pomiarów przepływów, wielkości elektrycznych itp.), 4) przeprowadzenie utylizacji odpadów, 5) wykonanie wszystkich prac/czynności towarzyszących koniecznych do prawidłowego zrealizowania umowy, a nieprzewidzianych w projektach, 6) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 7) uzyskanie wszelkich decyzji, zawiadomień, pozwoleń, uzgodnień, oświadczeń, postanowień, niezbędnych do oddania obiektów do użytkowania, 8) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu (jeżeli będzie wymagane przepisami prawa), 9) opracowanie: instrukcji eksploatacji wykonanych instalacji, instrukcji obsługi wszystkich elementów składowych instalacji, instrukcji techniczno-ruchowej, niezbędnych schematów instalacyjnych w formie tablic oraz instrukcji postępowania na wypadek pożaru wraz z wykazem telefonów alarmowych, 10) opracowanie wykazu środków trwałych (z załączeniem dowodów urządzeń). Wykonawca sporządzi inwentaryzację powykonawczą na podstawie rzeczywistych pomiarów wykonanych po zakończeniu prac budowlanych w oparciu o Polskę Normę – PN-ISO 9836:1997, która obejmować będzie prawidłową powierzchnię: ogólną, użytkową, usługową i podatkową. WYKONAWCA dla elektronicznych systemów zabezpieczeń i systemu kontroli dostępu założy Książkę ewidencji urządzeń wchodzących w skład systemu technicznej ochrony jednostki wojskowej lub uzupełni posiadaną przez Użytkownika oraz Rejestr napraw, przeglądów technicznych oraz konserwacji systemów i urządzeń alarmowych zgodnie ze wzorami zawartymi w normie obronnej NO–04-A004-8 Obiekty wojskowe Część 8 Eksploatacja. Wykonawca sporządzi rzuty kondygnacji z właściwą numeracją pomieszczeń, podpisane przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia. Pomieszczenia należy oznaczyć kolejnymi numerami zgodnie z ruchem wskazówek zegara na każdej kondygnacji oddzielnie, poczynając od wejścia głównego. Przed numerem należy dopisać oznaczenie kondygnacji: 0 – piwnice (01, 02, 03 …), 1 – I piętro (101, 102, 103 …), 2 – II piętro (201, 202, 203 …) itd.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 900,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał: a) Kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 683) oraz Zarządzenie nr 58/MON z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz.Urz.MON z 2017 r. poz. 226) - (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie). b) Aktualną koncesję wydaną przez MSW (MSWiA) na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, wymaganą ustawą z dnia 22.08. 1997 r. (Dz.U. z 2016r. poz. 1432) c) Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego drugiego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej. (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oprócz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji wykonawca w dniu składnia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinien złożyć nw. dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) Oświadczenie o ochronie informacji niejawnych; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (lub inny dokument uwzględniający zapisy zobowiązania), w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów. 2. Oprócz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona wszyscy Wykonawcy zaproszeni do składania ofert powinni załączyć wraz z ofertą nw. dokumenty: a) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); b) Oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umów o pracę; c) Tabelę elementów do fakturowania przejściowego; d) Kosztorysy ofertowe opracowane metodą szczegółową; e) Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI - p.118). 3. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) musi oddzielnie złożyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do Ogłoszenia. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że każdy z wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu; b) oświadczenie o ochronie informacji niejawnych; c) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów zgodne z treścią załącznika nr 6 do Ogłoszenia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp; d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1; e) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; f) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty wymienione w pkt. 5 lit. d-f będą żądane od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej. Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu mogą dotyczyć dowolnego wykonawcy pośród wykonawców składających wspólną ofertę. 4. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów niżej wymienionych dokumentów: a) oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do Ogłoszenia. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia, b) oświadczenia o ochronie informacji niejawnych, w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do Ogłoszenia. Dokument ten potwierdza spełnienie wymogów wynikających z przepisów Ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz spełnienie warunku posiadania kancelarii tajnej lub innej niż kancelaria tajna komórki organizacyjnej – w przypadku gdy podmioty te będą brały udział w realizacji niniejszych usług projektowych jako podwykonawcy. c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1. d) Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej wraz z ważną akredytacją systemu teleinformatycznego – jeżeli podmiot trzeci będzie podwykonawcą. e) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; f) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokumenty wymienione w pkt. 4 lit.. c) – f) będą żądane od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej. 5. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków, udziału w postępowaniu nie może korzystać z zasobów innych podmiotów w zakresie posiadania: a) Świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej wraz z ważną akredytacją systemu teleinformatycznego (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie). b) kancelarii tajnej lub innej niż kancelaria tajna komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom Wykonawcy, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 683) oraz Zarządzeniem nr 58/MON z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz.Urz.MON z 2017 r. poz. 226). 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, przedstawienia niżej wymienionych dokumentów dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, aby: a) załączył informacje o tym podwykonawcy w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale XI pkt. 1 - załącznik nr 3 do Ogłoszenia. Dokument ten potwierdza brak podstaw do wykluczenia; b) złożył dla tego podwykonawcy oświadczenie o ochronie informacji niejawnych, w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do Ogłoszenia. Dokument ten potwierdza spełnienie wymogów wynikających z przepisów Ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz spełnienie warunku posiadania kancelarii tajnej lub innej niż kancelaria tajna komórki organizacyjnej; c) złożył dla tego podwykonawcy Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” lub wyższej wraz z ważną akredytacją systemu teleinformatycznego; d) złożył dla tego podwykonawcy, odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1; e) złożył dla tego podwykonawcy zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; f) złożył dla tego podwykonawcy zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty wymienione w pkt. 6 lit. d-f będą żądane od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach