Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6789952, 6776824 , fax. 042 6789952
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
ul. Kopcińskiego 22 22
90-153 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6789952, 6776824, fax. 042 6789952
REGON: 00028877400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.barlicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przebudowa pomieszczeń na magazyn oleju opałowego dla kotłowni parowej w budynku USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przebudowa pomieszczeń na magazyn oleju opałowego dla kotłowni parowej w budynku USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi wartość 62 529,27 zł netto - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 65 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 625,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności posiadającymi kwalifikacje do wykonywania remontów, montażu urządzenia do składowania, magazynowania i rozładowywania paliw, o pojemności składowania odpowiadającej masie ponad 100Mg 1.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych w postępowaniu. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamówień publicznych zamawiający żąda: 1.1 oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 i 3 do specyfikacji), 1.2 oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami określonymi w SIWZ i że akceptuje je bez zastrzeżeń a także odbył wizję lokalną obiektu, a oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z warunkami SIWZ oraz że Wykonawca nie znajduje się w stanie likwidacji lub upadłości (załącznik nr 5 do specyfikacji), 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, 1.4 oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie wykonawcy, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 2.1 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (proszę podać kwotę), 2.2 polisy ubezpieczeniowej stwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 3.1 oświadczenie wykonawcy dotyczące bazy kadrowej i technicznej oferenta, z wyszczególnieniem osób legitymujących się kwalifikacjami odpowiadającymi rzeczowo zakresowi wykonywanych robót oraz sprzętu, przy pomocy którego będzie wykonywane zamówienie, 3.2 wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub sprawować nadzór nad jego wykonaniem, 3.3 referencje potwierdzające wykonanie robót polegających na wykonaniu pomieszczeń magazynowych wraz z przystosowaniem do składowania paliw. 4. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej. 5. Zobowiązanie do wpłacenia (wniesienia) zabezpieczenia należytego wykonania umowy o wartości 2 % ceny ofertowej w przypadku wygrania przetargu, 6. Zobowiązanie do dostarczenia dokumentu stwierdzającego uprawnienie zarządu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością do zaciągania zobowiązań o wartości przewyższającej kapitał zakładowy spółki w przypadku wygrania przetargu. 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, będą stosowane przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). 10. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 11. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osoba upoważnioną na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.3 lub 4 - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienna pieczątka osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.3 lub 4 oraz jej podpisem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barlicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nr sprawy 57/ZP/16. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj polegających na modernizacji instalacji przywoławczej na Oddziale Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie ogrodzenia placu przy Pawilonie XI dla pacjentów Oddziału Psychiatrii Sądowej oraz remont 3 łazienek zlokalizowanych w Oddziałach w Spec. Psych. ZOZ w Łodzi.
Dodano: 2016-06-13 - Remont pomieszczeń w celu zwiększenia ilości stanowisk Intensywnej Terapii Medycznej z jednego do sześciu. Część A: pomieszczenia Intensywnej Terapii, Część B: pomieszczenia Sterylizacji dla Instytutu CZMP - ZP/111/2015
Dodano: 2015-11-19 - Przebudowa szybu windowego w WZZOZCLChPłiR w Łodzi
Dodano: 2015-09-23 - Kompleksowa modernizacja Oddziału D, zlokalizowanego na I piętrze Pawilonu IX Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi
Dodano: 2015-09-15 - Wykonanie prac polegających na przebudowie rozdzielni ŚN - 15 kV i NN-0,4 kV w SP ZOZ MSW w Łodzi , ul. Północna 42
Dodano: 2015-06-15 - Modernizacja Budynku B wraz z usunięciem skutków rozszczelnienia sieci wodociągowej w Spec. Psych. ZOZ w Łodzi
Dodano: 2015-05-15 - wykonanie prac polegających na przebudowie (modernizacji) technologii uzdatniania wody basenowej dla basenu rehabilitacyjnego w SP ZOZ MSW w Łodzi
Dodano: 2015-02-06 - e-Szpital- kompleksowa informatyzacja Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
Dodano: 2014-11-26 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlano - instalacyjne oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej - wykonanie usterek dla inwestycji zrealizowanej w ramach umowy 168/10 (budynek dawnego Domu Opieki Społecznej - Oddział Chorób Rozrostowych i Oddział Kliniki Hematologii) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2014-10-17