Miejski Zarząd Dróg w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-573 Opole, Aleja Przyjaźni 9
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4543767, 4536602 , fax. 077 4536602 w.102
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg w Opolu
Aleja Przyjaźni 9 9
45-573 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4543767, 4536602, fax. 077 4536602 w.102
REGON: 53054601300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń magazynowych na dyżurkę zespołu garaży KW Policji - I etap w ramach zadania p.n. Przebudowa wiaduktu i układu komunikacyjnego oraz remont wiaduktu żelbetowego w ciągu ul. Reymonta w Opolu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa pomieszczeń magazynowych na dyżurkę zespołu garaży KW Policji - I etap w ramach zadania p.n. Przebudowa wiaduktu i układu komunikacyjnego oraz remont wiaduktu żelbetowego w ciągu ul. Reymonta w Opolu. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń magazynowych na dyżurkę zespołu garaży Komendy Wojewódzkiej Policji - I etap zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Pracownię projektową MR Marek Rostecki w Opolu oraz zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Występujące branże to: budowlana, sanitarna i elektryczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/ nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wskazać - kierownika budowy, posiadającego uprawnienia w branży budowlanej i doświadczenie na tym stanowisku, oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - załącznik do SIWZ Doświadczenie to należy udokumentować poprzez wykonanie minimum 2 zadań dla branży budowlanej o porównywalnym charakterze. - kierownika robót sanitarnych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń kanalizacyjnych, posiadający wpis do OIIB i doświadczenie na tym stanowisku. Doświadczenie to należy wykazać poprzez wykonanie minimum 2 zadań o podobnym charakterze. - Kierownika robót elektrycznych, posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności instalacji elektrycznych i posiadający wpis do OIIB, oraz posiadający doświadczenie na tym stanowisku. Doświadczenie to należy udokumentować poprzez wykonanie minimum 2 zadań o podobnym charakterze, - Geodetę uprawnionego. oraz złożyć wykaz potwierdzający wykonanie robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykaz musi zawierać min. 2 zadania zawierające roboty budowlane o podobnym charakterze i o wartości nie mniejszej i niż 150 000,00 zł brutto każda, min. 2 zadania na roboty sanitarne o podobnym charakterze, min. 2 zadania na roboty elektryczne o podobnym charakterze z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania - załącznik do SIWZ. Uwaga! Wykonawca robót zobowiązany jest do skoordynowania prac z Inżynierem Kontraktu zadania p.n. Przebudowa wiaduktu i układu komunikacyjnego oraz remont wiaduktu żelbetowego w ciągu ul. Reymonta tj Biurem Obsługi Inwestycji INTECH Bogusław Musioł, Opole, ul. 1 - go Maja 61/310, oraz pracownikami Wydziału Zaopatrzenia KW Policji w Opolu. 4.W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, czyniącej go zdolnym do wykonania zamówienia Wykonawca składa oświadczenie, że posiada polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Oferta przetargowa powinna ponadto zawierać dane dotyczące ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu powierzonych im części zamówienia oraz podaniem ich uprawnień i doświadczenia - na oddzielnym załączniku, którego wzór jest identyczny jak wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Oferta powinna również zawierać formę i wysokość wniesienia zabezpieczenia należytego zamówienia. 6. Harmonogram rzeczowo - finansowy w którym należy uwzględnić wykonanie w pierwszej kolejności przyłącze wod. - kan. 7.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców (konsorcjum) o udzielenie powyższego zamówienia - Zamawiający żąda od ustanowionego przez wykonawców Pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu: - Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców (wystawionego co do aktualności w ciągu ostatnich 6 miesięcy, liczonych do dnia złożenia oferty). - dokumentów określonych powyżej- wykaz oświadczeń lub dokumentów. - od każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum składającego ofertę. - pozostałych dokumentów - wspólnych dla wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w budynkach Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/B/26/2016)
Dodano: 2016-07-18 - Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w budynkach Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/B/25/2016)
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w budynkach Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/B/20/2016-A)
Dodano: 2016-06-27 - Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń w budynku dydaktycznym LIPSK przy ul. Sosnkowskiego 31 w Opolu, nr sprawy ZP/B/22/2016
Dodano: 2016-06-15 - Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w budynkach Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/B/20/2016)
Dodano: 2016-06-10 - Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w Domach Studenckich Zaścianek i Pryzma przy ul. Mikołajczyka w Opolu. (nr sprawy ZP/B/15/2016-A)
Dodano: 2016-06-09 - Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w Domach Studenckich Zaścianek i Pryzma przy ul. Mikołajczyka w Opolu. (nr sprawy ZP/B/15/2016)
Dodano: 2016-05-24 - Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w Domu Studenta SOKRATES przy ul. Małopolskiej 22 w Opolu (nr sprawy ZP/B/17/2016)
Dodano: 2016-05-24 - Budowa kompletnej kontenerowej pompowni wody przy ulicy Kołłątaja w Głubczycach i modernizacja pompowni wody w Bogdanowicach wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2016-02-17 - Roboty budowlane polegające na budowie zbiornika wody czystej, komory armatury oraz niezbędnej infrastruktury towarzyszącej przy ul. Kołłątaja w Głubczycach
Dodano: 2016-01-15