Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń kuchni w budynku Przedszkola Publicznego nr 10 w Brzegu przy ul. Makarskiego 5

Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0077 4169950 , fax. 077 4169952
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu
    ul. Robotnicza 12 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 0077 4169950, fax. 077 4169952
    REGON: 53051784000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń kuchni w budynku Przedszkola Publicznego nr 10 w Brzegu przy ul. Makarskiego 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania: - dokumentacji projektowo-kosztorysowej w 4 egz. zadania pn.: Przebudowa pomieszczeń kuchni w budynku Publicznego Przedszkola nr 10 w Brzegu przy ul. Makarskiego 5 w następującym zakresie: - projekt branży architektonicznego - budowlanej w zakresie pomieszczeń kuchni, - projekt branży sanitarnej w zakresie pomieszczeń kuchni, - projekt branży elektrycznej w zakresie pomieszczeń kuchni, - projekt technologii kuchni, - informacja BOIZ, - charakterystyka energetyczna, - kosztorysy inwestorskie i przedmiary robot po 2 egz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, po 2 egz. Niezbędne uzgodnienia z zakresu: - uzgodnienie z rzeczoznawcą d/s sanitarnych, - uzgodnienie z rzeczoznawcą d/s przeciwpożarowych, - uzgodnienie z rzeczoznawcą d/s BHP i ergonomii, Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, Zapis dokumentacji na nośniku CD w formacie pdf. szt 1 zwaną dalej dokumentacją projektową, Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentacje projektową w taki sposób, aby materiały i narzędzia, które będą zaprojektowane, były zgodne z wymogami wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadały certyfikat z Polską Normą, aprobatą techniczną. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu wzoru umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu. Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego powierzyć wykonania przedmiotu niniejszej umowy w całości lub w części osobom trzecim. Przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca zobowiązuje się uzyskać założenia do dokumentacji w formie uzgodnień przedprojektowych. Z dokonanych uzgodnień sporządzony zostanie protokół podpisany przez strony. Przekazanie wykonanej dokumentacji nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokółu podpisanego przez Strony wzoru umowy. Wykonawca oświadcza, że wykonana przez niego dokumentacja projektowanie narusza praw osób trzecich, w szczególności w zakresie przepisów ustawy z dnia 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zamawiający nie będzie ponosić jakiejkolwiek odpowiedzialności z tytułu naruszenia praw osób trzecich przez Wykonawcę. Z dniem podpisania protokółu zdawczo - odbiorczego, o którym mowa w § 4 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 2 wzoru umowy umowy, przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji projektowej na następujących polach eksploatacji: wykonywanie kopii w dowolnej ilości w formie kserokopii lub w formie elektronicznej, zwielokrotnianie i wprowadzanie do obrotu, wprowadzanie do pamięci komputera, umieszczanie w internecie, publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w dowolnym miejscu i czasie przez siebie wybranym. Projektowane urządzenia i materiały powinny posiadać oznakowanie CE lub B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stasowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi. Dokumentacją projektowo - kosztorysową należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz.U. 120 poz. 1133ze zm.), Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm. ) oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku zwłoki przekazaniu Zamawiającemu wykonanej dokumentacji projektowej w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu określonego w § 2 wzoru umowy. Zamawiający ma prawo dochodzenia odszkodowania przekraczającego wysokość kar umownych. Zamawiający ma prawo do potrącania kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy Dopuszczalność zmiany umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego lub b) zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem lub telefonicznie. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali co najmniej dwie usługi z zakresu opracowania projektów budowlano-wykonawczych o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia w tym zakresie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - Zamawiający przyjmuje, że będzie to wykonanie co najmniej dwóch usług z zakresu opracowania projektów budowlano-wykonawczych o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na zał. nr 3 do oferty oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, h) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach