Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz montaż systemu monitoringu i zagospodarowanie otoczenia – etap II – montaż wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach Izby Przyjęć SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II).

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-382 Szczecin, Jagiellońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914329500, , fax. 914329501
  • Data zamieszczenia: 2019-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie
    Jagiellońska 44
    70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914329500, , fax. 914329501
    REGON: 81073345400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmswia.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz montaż systemu monitoringu i zagospodarowanie otoczenia – etap II – montaż wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach Izby Przyjęć SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz montaż systemu monitoringu i zagospodarowanie otoczenia – etap II – montaż wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach Izby Przyjęć SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II). 2. Zakres zamówienia 2. 1. Zamówienie polega na wykonaniu wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach Izby Przyjęć SP ZOZ MSWiA w Szczecinie na podstawie projektu budowlanego i wykonawczego pn. „Przebudowa wejścia do Izby Przyjęć wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie” wykonanego przez ATΞLIΞR PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA KRZYSZTOF KALERT oraz decyzji o pozwoleniu na budowę. Roboty wykonywane będą w dwóch następujących po sobie etapach. Etap I - zakres robót obejmuje wykonanie wentylacji mechanicznej w następujących pomieszczeniach Izby Przyjęć: pom. nr 0/02, 0/04, 0/4A, 0/05, 0/08, 0/09, 0/10a, 0/10b wraz z kompletną centralą nawiewno – wywieną zlokalizowaną w pomieszczeniu piwnicznym i nagrzewnico – chłodnicą freonową (układ N2W2). Etap II - zakres robót obejmuje wykonanie wentylacji mechanicznej w następujących pomieszczeniach Izby Przyjęć: pom. nr 0/12, 0/15, 0/17, 0/18a-b, 0/19a-c i obejmuje rozbudowę układu N2W2 o pom. 0/15, 0/19c i istniejący gabinet zabiegowy, wykonanie układu nawiewno – wywiewnego N3 W8, wykonanie instalacji wyciągowej W7. Etap II rozpocznie się po zakończeniu robót we wszystkich branżach objętych etapem I, zarówno z przedmiotowego postępowania, jak i z prowadzonego równolegle postępowania obejmującego roboty w branży budowlanej, elektrycznej oraz wykonanie instalacji wod., kan. i C.O. Podział prac na etapy umożliwi przeniesienie do zmodernizowanych pomieszczeń funkcjonującej bez przerwy Izby Przyjęć i udostępnienie kolejnych pomieszczeń w celu wykonania robót objętych II etapem. 2.2. Projektowany zakres robót: 1) wykonanie otworów w ścianach działowych i konstrukcyjnych (w tym przewiertów), 2) wstawienie nadproży w ścianach konstrukcyjnych, 3) wykonanie układu nawiewno – wywiewnego N2W2 składającego się z: centrali nawiewno-wywiewnej w wykonaniu wewnętrznym, ustawionej w pomieszczeniu piwnicznym znajdującym się pod pomieszczeniem biurowym nr 0/02, z wymiennikiem krzyżowym do odzysku ciepła, nagrzewnico – chłodnicy freonowej, kompletu filtrów (nawiew F7, wywiew M5) oraz automatyki zasilająco – sterującej, 4) wykonanie układu nawiewno – wywiewnego N3W8 składającego się z: centrali nawiewnej z kanałową nagrzewnicą wstępną elektryczną i nagrzewnico – chłodnicą freonową, filtrów klasy F7 i F9, wentylatora wywiewnego, 5) wykonanie czerpni i wyrzutni od centrali wentylacyjnej wraz z wyprowadzeniem ponad połac dachu, 6) wykonanie przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej wraz z izolacją matami z wełny skalnej, 7) wykonanie w części pomieszczeń instalacji wyciągowej, 8) wykonanie anemostatów nawiewnych i wyciągowych, 9) przełożenie instalacji kolidujących z trasą kanałów, 10) wykonanie zabezpieczeń p. poż. 3. Szczegółowy zakres zamówienia 3.1. Stan istniejący (uwagi dotyczące wykończenia pomieszczeń): 1) pomieszczenia nr 0/02, 0/04, 0/04a, 0/05, 0/07, 0/08, 0/09, 0/10a, 0/10b w których montowana będzie wentylacja, są przeznaczone do modernizacji w ramach równolegle prowadzonego postępowania p.n. „Przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz montaż systemu monitoringu i zagospodarowanie otoczenia – ETAP I – Przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz wykonanie nowego wejścia do budynku od strony północnej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie”, 2) pomieszczenia nr 0/12, 0/17, 0/18a-b, 0/19a-c, w których montowana będzie wentylacja, są przeznaczone do modernizacji w ramach kolejnego etapu, w celu wyboru Wykonawcy zostanie przeprowadzone postępowanie następne p.n. „Przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz montaż systemu monitoringu i zagospodarowanie otoczenia – ETAP III – Przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć SP ZOZ MSWiA w Szczecinie”, 3) gabinety sąsiadujące z szatnią (pom. 0/19), w których wykonana zostanie wentylacja, są obecnie użytkowane i na tym etapie nie są przewidziane do modernizacji, w związku z powyższym należy je dokładnie zabezpieczyć na czas prowadzenia robót (sprzęt ruchomy zostanie usunięty), 4) pomieszczenia nr 0/13, nr 0/15 wraz z poczekalnią pomocniczą, w których wykonana zostanie wentylacja, są obecnie użytkowane i nie są przewidziane do modernizacji na tych etapach, w związku z powyższym należy je dokładnie zabezpieczyć na czas prowadzenia robót, 5) we wszystkich wskazanych pomieszczeniach należy ująć wykonanie kompletnej instalacji zgodnie projektem oraz uszczelnienie przejść przez ściany. 3.2. Projektowany zakres robót w branży budowlanej: 1) zabezpieczenie pomieszczeń, 2) wykonanie otworów w ścianach działowych i konstrukcyjnych (w tym przewiertów), wykonanie rozbiórek sufitów podwieszonych i zabudów kolidujących z trasą kanałów, 3) wstawienie nadproży w ścianach konstrukcyjnych, 4) naprawa ścian i sufitów po wykonaniu przebić – obmurowanie, uszczelnienie, 5) w miejscach przejścia przewodów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych przez przegrody budowlane należy przewidzieć wykonanie otworów większych o jeden rozmiar z uszczelnieniem, 6) w przypadku wykonywania obejść elementów konstrukcyjnych minimalna wysokość korytarza może wynieść 2,2 m. 3.3. Projektowany zakres robót w branży elektrycznej: 1) doprowadzenia zasilania do urządzeń z projektowanych tablic T1 i T2, 2) podłączenie zasilania do urządzeń, 3) przełożenie instalacji kolidujących z trasą kanałów. 3.4. Projektowany zakres robót w branży sanitarnej - instalacja wentylacji: 3.4.1. Etap I: 1) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej - układ N2W2 – składającej się z centrali nawiewno-wywiewnej, ustawionej w pomieszczeniu piwnicznym znajdującym się pod pomieszczeniem biurowym nr 0/02, z wymiennikiem krzyżowym do odzysku ciepła, nagrzewnico – chłodnicą freonową, kompletem filtrów, automatyką zasilająco – sterującą, wydajność N=1660m3/h, W=1420m3/h, spręż 350Pa (I etap), 2) czerpnię i wyrzutnię od centrali wentylacyjnej dobrano i zaprojektowano w wykonaniu dachowym, jednak z uwagi na planowane wykonanie zadaszenia podjazdu dla karetek w kolejnym etapie prac, aktualnie czerpnię dachową należy zakończyć przy ścianie zewnętrznej budynku, 3) rozdział powietrza w obsługiwanych pomieszczeniach zrealizowany został za pomocą kratek nawiewnych i wyciągowych z dwoma rzędami lamel i przepustnicą montowanych na kanałach, 4) montaż w pom. nr 0/02, 0/04, 0/04a, 0/05, 0/07, 0/08, 0/09, 0/10a, 0/10b przewodów wentylacyjnych: wykonane z blachy stalowej ocynkowanej (grubość ścianek kanału dla długości boku do 530 mm – 0,7 mm, dla długości boków 530 – 1000 – 0,9 mm, łączone na kołnierze wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, przewody wykonane w klasie szczelności min. B., kanały nawiewne zaizolowane matami z wełny skalnej, nitowane – bez ostrych elementów i krawędzi w kanałach), 5) kanały należy wyprowadzić na klatkę schodową i tam tymczasowo zakończyć – do czasu kontynuowania robót w ramach II etapu, 6) kanały wentylacyjne prowadzone w pomieszczeniach w przestrzeni sufitu podwieszonego, 7) wykonanie instalacji wyciągowej w pomieszczeniu higieniczno – sanitarnym (pom. 0/05), 8) przełożenie instalacji kolidujących z trasą kanałów (nie dotyczy to awaryjnego zrzutu helu, w tym miejscu należy dostosować przebieg i przekroje kanałów wentylacyjnych do istniejącej rury), 9) uruchomienie centrali w celu obsługi pomieszczeń objętych modernizacją w ramach I etapu. 3.4.2. Etap II: 1) rozbudowa układu N2W2 o pom. 0/15, 0/19c oraz gabinet zabiegowy – montaż przewodów wentylacyjnych: wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej (grubość ścianek kanału dla długości boku do 530 mm – 0,7 mm, dla długości boków 530 – 1000 – 0,9 mm, łączonych na kołnierze wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, przewody wykonane w klasie szczelności min. B., kanały nawiewne zaizolowane matami z wełny skalnej, 2) wykonanie układu nawiewno – wywiewnego N3W8, obsługującego pom. 0/17 i 018a-b, składającego się z: centrali nawiewnej (o wydajności 530m3/h, sprężu 200Pa) z kanałową nagrzewnicą wstępną elektryczną i nagrzewnico – chłodnicą freonową R410A o mocy 5kW, filtrów klasy F7 i F9, wentylatora wywiewnego o wydajności 530m3/h, sprężu 220Pa wyposażonego w filtr klasy MS, 3) rozdział powietrza w pomieszczeniach izolatki, śluzy i wc na nawiewie zapewnią anemostaty 4-stronne z filtrem klasy H13, anemostaty należy montować na skrzynkach rozprężnych z przepustnicą, 4) w pomieszczeniu śluzy należy ustawić podciśnienie w stosunku do pomieszczenia izolatki, a nadciśnienie w stosunku do pozostałych pomieszczeń, 5) pomieszczenia szatni i WC (pom. 0/19a-c) obsługuje wentylator wyciągowy W7 o wydajności 180m3/h, sprężu 150Pa, 6) wyrzut od wentylatora W8 i W7 należy wyprowadzić po elewacji budynku na dach do wyrzutni dachowej, 7) wentylatory W7 i W8 powinny być wykonane w szczelnej obudowie akustycznej, 8) przewody wentylacyjne: wykonane z blachy stalowej ocynkowanej (grubość ścianek kanału dla długości boku do 530 mm – 0,7 mm, dla długości boków 530 – 1000 – 0,9 mm, łączone na kołnierze wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, przewody wykonane w klasie szczelności min. B., kanały nawiewne zaizolowane matami z wełny skalnej, 9) kanały wentylacyjne prowadzone w pomieszczeniach w przestrzeni sufitu podwieszonego, 10) przełożenie instalacji kolidujących z trasą kanałów, 11) ponowne uruchomienie centrali w układzie N2W2 w celu obsługi pomieszczeń objętych modernizacją w ramach I i II etapu, 12) uruchomienie układów wentylacji wykonanych w ramach II etapu. UWAGA: 1) należy dokonać wizji lokalnej i uwzględnić w wycenie ewentualną przebudowę wewnętrznej instalacji wod. - kan., c.o. w przypadku kolizji z projektowaną wentylacją mechaniczną, 2) należy dokonać wizji lokalnej i uwzględnić w wycenie ewentualną przebudowę instalacji elektrycznej, zasilania oświetlenia, oświetlenia ewakuacyjnego / awaryjnego w pom. 0/15 w przypadku kolizji z projektowaną wentylacją mechaniczną, 3) przy montażu kanałów na elewacji oraz czerpni i wyrzutni należy uwzględnić planowane docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 17 cm, wszystkie przepusty instalacyjne w elementach oddzielenia przeciwpożarowego powinny mieć klasę odporności ogniowej (EI) wymaganą dla tych elementów - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.5. Zakres robót nie obejmuje: 1) naprawy i wykonania zabudów, naprawy tynków i malowania ścian w miejscu wykonanych robót/przebić związanych z wykonaniem zaprojektowanej wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej, 2) pomieszczeń znajdujących się w projektowanej części socjalnej dla pracowników SP ZOZ MSWiA w Szczecinie – pom. nr 0/20 do nr 0/33 – zgodnie z rys. PB/A/03 – Projekt budowlany – Architektura. 3.6. Podstawa wykonania zamówienia: 1) projekt budowlany i wykonawczy pn. „Przebudowa wejścia do Izby Przyjęć wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie przy ul. Jagiellońskiej 44 w Szczecinie” wykonany przez ATΞLIΞR PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA KRZYSZTOF KALERT – zakres robót obejmujący pomieszczenia Izby Przyjęć SP ZOZ MSWiA w Szczecinie wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi – pom. nr 0/01 do nr 0/18a-b oraz pomieszczenie 0/19A-C wraz z sąsiadującymi z nim gabinetami, 2) decyzja o pozwoleniu na budowę, 3) opis przedmiotu zamówienia, 4) STWiORB, 5) wizja lokalna. 4. Informacje ogólne 4.1. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wniosek materiałowy na każdy element dla przedmiotowego przedsięwzięcia (wniosek powinien zawierać: certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności wyrobów z polską lub europejską normą, aprobaty techniczne oraz gwarancje producentów dla montowanych urządzeń i sprzętu. Przekazywane materiały powinny być skatalogowane, opisane, uporządkowane i zgrupowane według branż). Zamawiający zastrzega sobie 3 dni robocze na akceptację, bądź odrzucenie wniosku. 4.2. W przypadku urządzeń, materiałów lub technologii, dla których podano w niniejszej SIWZ konkretną nazwę producenta albo norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów lub technologii równoważnych, o parametrach nie niższych niż wskazane w niniejszej SIWZ, albo norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych równoważnych opisywanym. 4.3. Wykonawca winien wykonać wszelkie prace zabezpieczające i pomocnicze, a w szczególności: 1) przetransportować niezbędne materiały, właściwie je zabezpieczyć i składować, 2) wykonać niezbędne prace zabezpieczające, mające na celu niedopuszczenie do uszkodzeń mienia i pomieszczeń SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, 3) zaopatrzyć kadrę we wszelkie niezbędne środki ochrony osobistej wraz ze szkoleniami i innymi elementami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 4.4. Wykonawca winien przygotować dokumentację powykonawczą wraz z pełną informacją jakościową, tj. charakterystyką użytych materiałów oraz z podaniem sposobu ich konserwacji i użytkowania - dokumentacja powykonawcza powinna być dostarczona najpóźniej na dzień przed odbiorem końcowym. Brak dokumentacji powykonawczej na dzień przed odbiorem, anuluje rozpoczęcie procedury odbioru. 4.5. Wykonawca jest zobowiązany do organizowania robót w sposób niekolidujący ze zwykłą działalnością przedsiębiorstwa, jakim jest SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. Z uwagi na konieczność utrzymania ciągłości pracy Izby Przyjęć przez cały czas prowadzenia robót, ich kolejność i zakres musi być ustalona z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac. Wszelkie zmiany mogą być wprowadzane tylko po dokonaniu szczegółowych uzgodnień z Zamawiającym. 4.6. Zamawiający informuje o braku możliwości składowania materiałów i sprzętu w rejonie działań Wykonawcy. 4.7. Zamawiający informuje, że na terenie SP ZOZ MSWiA w Szczecinie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. 4.8. Prace mogą być prowadzone 24 godziny na dobę, za wyjątkiem prac głośnych i uciążliwych, które należy zakończyć do godziny 22:00. 5. Obowiązki Wykonawcy: 1) protokolarne przejęcie od Zamawiającego terenu budowy, 2) organizacja zaplecza budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym (zaplecze techniczne i socjalno - higieniczne dla pracowników realizujących przedmiot zamówienia), 3) współpraca i dostosowanie organizacji pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, przy wzajemnym poszanowaniu interesów Wykonawcy i Zamawiającego oraz ewentualnego Wykonawcy wybranego w rezultacie innego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego rozstrzygniętego przez Zamawiającego i prowadzącego równoległe prace własne w obszarze pomieszczeń Izby Przyjęć SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. W ramach tego obowiązku Wykonawca wykona następujące prace: zabezpieczy na własny koszt i ryzyko, w szczególności przed zniszczeniem, uszkodzeniem, zakurzeniem i zalaniem mienie znajdujące się w miejscach wykonywania robót budowlanych lub w pobliżu tych miejsc, 4) Wykonawca zobowiązany jest wykonać i utrzymać na swój koszt ogrodzenie miejsc wykonywania robót budowlanych, strzec mienia znajdującego się w miejscach wykonywania robót budowlanych oraz zapewnić w tych miejscach warunki bezpieczeństwa, w szczególności bezpieczeństwa przeciwpożarowego (ochrony przeciwpożarowej i zabezpieczenia przeciwpożarowego) oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, 5) od chwili protokolarnego przekazania Wykonawcy terenu budowy, na którym będą wykonywane roboty budowlane, Wykonawca odpowiada za organizację swojego zaplecza na tym placu, utrzymanie ładu i porządku oraz usuwanie wszelkich odpadów powstałych wskutek wykonywania robót budowlanych (na swój koszt), bez prawa składowania tych odpadów na terenie SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, w szczególności w pomieszczeniach w których prowadzone są prace, 6) najpóźniej w dniu rozpoczęcia prac Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia kontenera na odpady budowlane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 7) opróżnianie kontenera o którym mowa powyżej, 8) wydatki związane z umieszczeniem kontenera na odpady powstałe w związku z wykonywaniem robót budowlanych, w tym wydatki na zakup kontenera, obciążają Wykonawcę, 9) do obowiązków Wykonawcy w czasie wykonywania robót budowlanych należy utrzymywanie terenu budowy, na którym będą wykonywane roboty budowlane, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usunięcie z tych miejsc wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń, po zakończeniu robót budowlanych w danym dniu, 10) oznaczenie terenu budowy oraz odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzonych robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami, 11) Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu do miejsc wykonywania robót budowlanych pracownikom organów państwowych oraz służbom Zamawiającego, celem dokonania inspekcji budowy zgodnie z zakresem zadań określonych aktami prawnymi oraz do udostępniania im danych i informacji określonych prawem, 12) po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest uporządkować i przekazać plac budowy Zamawiającemu w terminie odbioru końcowego robót budowlanych, 13) Wykonawca ponosi koszty poboru mediów (woda, energia elektryczna) w wysokości 50,00 zł brutto za każdy tydzień pracy na obiekcie. Z tego tytułu Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę VAT, 14) Wykonawca dostarczy na swój koszt materiały i jednostki sprzętowe, a w szczególności urządzenia, maszyny, aparaty, narzędzia, niezbędne do wykonania robót budowlanych, 15) od chwili protokolarnego przekazania Wykonawcy terenu, na którym będą wykonywane roboty budowlane, Wykonawca odpowiada za organizację swojego zaplecza na tym placu, utrzymanie ładu i porządku oraz usuwanie wszelkich odpadów powstałych wskutek wykonywania robót budowlanych (na swój koszt), bez prawa składowania tych odpadów na terenie SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, 16) do obowiązków Wykonawcy w czasie wykonywania robót budowlanych należy utrzymywanie terenu budowy, na którym będą wykonywane roboty budowlane, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usunięcie z tych miejsc wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń, po zakończeniu robót budowlanych, 17) Wykonawca na zakończenie robót przedłoży zaświadczenia, wystawione przez firmę posiadającą zezwolenia i uprawnienia przewidziane przez ustawodawcę w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.) o przyjęciu na utylizację i składowanie odpadów (wywóz gruzu itp.), 18) Wykonawca ponosi odpowiedzialność zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa za postępowanie z odpadami powstałymi podczas wykonywania niniejszej umowy, 19) zgłaszanie Zamawiającemu robót ulegających zakryciu i robót zanikających, 20) wykonanie na własny koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, 21) gruntowne sprzątanie obiektu po wykonanych pracach przed odbiorem końcowym, 22) dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej robót, najpóźniej na jeden dzień przed odbiorem końcowym, w tym: dokumentacji powykonawczej, protokołów prób, badań i sprawdzeń, 23) zgodnie z art. 29 ust. 3 uPZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, noszących znamiona stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Zatrudnienie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że osoby zatrudnione przez niego lub przez Podwykonawcę, świadczące pracę w rozumieniu art. 22 § 1 KP, są zatrudnione na podstawie umów o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca składają Zamawiającemu dowody zawarcia umów o pracę w terminie 14 dni od daty skierowania żądania pod rygorem zapłaty kary umownej w wysokości odpowiadającej wartości 0,2% wynagrodzenia brutto Wykonawcy za każde naruszenie tego obowiązku, 24) niezależnie od obowiązków wymienionych powyżej Wykonawca przyjmuje także następujące obowiązki: - w wypadku powstania uszkodzenia lub zniszczenia mienia w toku wykonywania robót budowlanych - naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego, - zatrudnienia osób posiadających aktualne badania lekarskie, aktualne przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa przeciwpożarowego (zabezpieczenia przeciwpożarowego i ochrony przeciwpożarowej) odpowiadające rodzajowi wykonywanych prac oraz przeszkolonych stanowiskowo w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa przeciwpożarowego (zabezpieczenia przeciwpożarowego i ochrony przeciwpożarowej), - odsunięcie od wykonywania robót budowlanych każdej osoby, która przez swój brak kwalifikacji lub uprawnień oraz z innego powodu zagraża w jakikolwiek sposób należytemu wykonaniu umowy lub naraża Zamawiającego na szkody lub straty, - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody spowodowane przez wszystkie osoby zatrudnione przy wykonywaniu robót budowlanych, powstałe w szczególności na skutek naruszenia przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa przeciwpożarowego (zabezpieczenia przeciwpożarowego i ochrony przeciwpożarowej), - w przypadku wystąpienia uszkodzeń lub zniszczeń podczas odkrywania lub wykonywania otworów - naprawienie i doprowadzenie ich do stanu poprzedniego (na koszt Wykonawcy), - w przypadku konieczności odłączenia mediów na terenie wykonywania robót, Wykonawca może je odłączyć za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego (zgłoszenie musi nastąpić min. na 3 dni robocze przed planowanym odłączeniem).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100 zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 66/2019”. Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty przetargowej Wykonawca winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 2) musi obejmować cały okres związania ofertą, 3) powinno być wystawione na Zamawiającego, 4) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 uPZP, 3) dowód wniesienia wadium: 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach