Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń, instalacji, wymiana okien i termomodernizacja dachu w budynku Magazynu H przy ul. Polskiej 17 w Gdyni

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6274036 , fax. 58 6274578
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
    ul. Rotterdamska 9
    81-337 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 6274036, fax. 58 6274578
    REGON: 19192057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń, instalacji, wymiana okien i termomodernizacja dachu w budynku Magazynu H przy ul. Polskiej 17 w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń, instalacji, wymiana okien i termomodernizacja dachu w budynku Magazynowym H przy ul. Polskiej 17 w Gdyni wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 2. Dane ogólne o Magazynie H o nr inw. 104 – 0094 zlokalizowanym przy ul. Polskiej 17 w Gdyni: powierzchnia zabudowy – ok. 4 216,00 m2; powierzchnia użytkowa – ok.19 924,00 m2; kubatura – ok. 80 574,00 m3; ilość kondygnacji nadziemnych – 5; rok budowy – 1934r. Budynek pięciokondygnacyjny, niepodpiwniczony o konstrukcji ramowej żelbetowej. Posiada fundamenty żelbetowe monolityczne, ściany zewnętrzne szkieletowe żelbetowe wypełnione cegłą pełną, stropy żelbetowe grzybkowe, stropodach żelbetowy kryty papą termozgrzewalną. Budynek wyposażony jest w instalacje c.o., wod.- kan., elektryczną, telekomunikacyjną, odgromową, hydrantową oraz w wentylację mechaniczną. W budynku znajduje się węzeł cieplny jednofunkcyjny oraz stacja transformatorowa. Budynek wyposażony jest również w dziewięć dźwigów towarowo-osobowych. Budynek wpisany od dnia 7.05.1990 r. do rejestru zabytków województwa gdańskiego pod numerem A-1086 (obecnie pod nr 1311). 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) przebudowę pomieszczeń oraz instalacji w budynku Magazynu H przy ul. Polskiej 17 w Gdyni o nr inw. 104-0094 zgodnie z projektem budowlanym oraz projektami wykonawczymi opracowanymi przez firmę JM Architekci w 2017 roku w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej oraz na podstawie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę Nr 105/2017/MW wydanej przez Wojewodę Pomorskiego w dniu 5 maja 2017 r. i decyzji o pozwoleniu na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków wydaną przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: ZN.5142.67.2017.JB z dnia 24 lutego 2017r stanowiących odpowiednio załącznik numer 6 oraz numer 7 do SIWZ, 2) wykonanie wszelkich robót dodatkowych i towarzyszących realizacji przedmiotu zamówienia w tym między innymi: a) prowadzenie robót w sposób umożliwiający bezkolizyjny dostęp i użytkowanie budynku w tym komunikację wejściami, klatkami schodowymi i korytarzami; b) prowadzenie robót w sposób ostrożny, celem uniknięcia kolizji z instalacjami niezinwentaryzowanymi; c) rozbiórkę zabudów okiennych od strony wewnętrznej budynku w otworach okien zewnętrznych oraz wykonanie wszelkich innych niezbędnych robót demontażowych umożliwiających realizację robót zgodnie z dokumentacją projektowa; d) realizowanie robót z zachowaniem właściwych technologii i w sposób ograniczający emisję pyłu i kurzu oraz eliminujący możliwość uszkodzeń istniejących elementów budynku w tym jego wyposażenia; e) wykonanie wszelkich niezbędnych robót odtworzeniowych, w obszarze sąsiadującym z przebudowywanymi pomieszczeniami i elementami zewnętrznymi, w standardzie jakościowym nie gorszym niż przed przystąpieniem do realizacji robót; f) zgłoszenie i uzgodnienie z Działem Realizacji Zamawiającego konieczności wykonania wszelkich robót związanych z ograniczeniami lub chwilowymi wyłączeniami zasilania w energię elektryczną, dostępu do wody, działania ogrzewania, itp.; g) Zamawiający dopuszcza korzystanie z istniejących dźwigów towarowo –osobowych pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę ich obsługi przez osobę posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne Transportowego Dozoru Technicznego kat. 1D w zakresie obsługi dźwigów towarowych ze sterowaniem wewnętrznym oraz nie utrudniania pracy użytkownikom obiektu oraz nie przekraczania dopuszczalnej nośności urządzeń; h) wykonanie wszelkich konstrukcji zabezpieczających niezbędnych dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia; i) regularne sprzątanie celem utrzymania czystości w budynku na terenie realizowanych robót, w sąsiedztwie budynku oraz w miejscach dostępnych dla Wykonawcy; j) zabrania się składowania sprzętu, materiałów budowlanych, gruzu i odpadów w obrębie ciągów komunikacyjnych w budynku i w rejonie budynku w sposób utrudniający jego użytkowanie oraz terenów przyległych do Magazynu H i innych obiektów w rejonie ulicy Polskiej; k) dopełnienie wszelkich formalności związanych z dopuszczeniem budynku do użytkowania. 4. Szczególne warunki prowadzenia robót: 1) prowadzone podczas robót pomiary, badania, opinie techniczne, uzgodnienia, inne niezbędne opracowania, opłaty oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej obciążają Wykonawcę; 2) wszelkie roboty „głośne” w dniach od poniedziałku do piątku należy wykonywać po uprzednim uzgodnieniem zakresów i terminów realizacji robót z nadzorem inwestorskim Zamawiającego oraz użytkownikami pomieszczeń; 3) Wykonawca ma obowiązek wykonać roboty zgodnie z dostarczoną dokumentacją projektową wyszczególnioną w Rozdziale IV ust. 3 pkt. 1), materiałami przetargowymi, zasadami wiedzy technicznej, Polskimi Normami, obowiązującymi warunkami technicznymi i przepisami szczegółowymi oraz zapewnić kompetentne kierownictwo, siłę roboczą, materiały i sprzęt; 4) wszystkie materiały podstawowe stosowane podczas realizacji robót winny być dopuszczone do stosowania na terenie Polski oraz posiadać znak jakości CE, B, alternatywnie certyfikat zgodności z PN lub aprobatę techniczną, deklaracje właściwości użytkowych, pozytywne świadectwo ITB oraz atesty zdrowotne PZH, być ujęte w aktualnych wykazach materiałów budowlanych opracowanych przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH w Warszawie; 5) zgodnie z art. 52 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. 2018, poz. 142 z późn. zm.) Wykonawca ma obowiązek dokonania oględzin budynku pod względem występowania gniazd ptaków i osobników innych gatunków objętych ochroną gatunkową oraz przekazania Zamawiającemu wyniku z tych czynności w formie opinii ornitologicznej; 6) w przypadku stwierdzenia wystąpienia ptasich gniazd roboty mogą być prowadzone od 16 października do końca lutego lub po uzyskaniu zgody właściwego organu na odstępstwa od ww. zakazu w trybie art. 56 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. 2018, poz. 142 z późn zm.) w terminie określonym decyzją; 7) materiały i odpady z rozbiórki oraz z realizacji pozostałych robót, za wyjątkiem złomu stalowego, muszą zostać wywiezione przez Wykonawcę z budowy i zagospodarowane lub poddane utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Karty odpadów, o których mowa w art. 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 21 z późn. zm.), należy przekazać Zamawiającemu. Odpady powstałe w wyniku realizacji robót należy na bieżąco wywozić a ewentualne krótkotrwałe gromadzenie na terenie budowy dopuszcza się wyłącznie w kontenerach lub specjalnie w tym celu przygotowanych pojemnikach; odpady należy gromadzić w pryzmach, z zastosowaniem środków ograniczających do minimum przenikanie odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontenerów/pojemników. Zamawiający przewiduje odzysk złomu w ilości około 40 Mg. W przypadku złomu, Zamawiający wystawi kartę przekazania odpadów, a Wykonawca będzie podmiotem transportującym odpad i winien posiadać odpowiednie zezwolenie na transport złomu. Wykonawca dostarczy w imieniu Zamawiającego, złom do punktu skupu złomu, a dokument przekazania dostarczy Zamawiającemu, celem wystawienia przez Zamawiającego faktury za jego sprzedaż. Dostarczenie odpadów wskazanych w zdaniu poprzedzającym przez Wykonawcę do wskazanego miejsca odbioru zgodnie z posiadanymi decyzjami (decyzja na transport) i obowiązującymi przepisami nastąpi na koszt Wykonawcy; 8) w przypadku różnicy pomiędzy szacunkową ilością złomu, a faktycznie odzyskaną Strony sporządzą protokół rozbieżności i określą w nim rzeczywistą jego ilość; 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe wykonywanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno – techniczne stosowane na budowie oraz ma obowiązek opracować plan BIOZ; 10) zagospodarowanie terenu budowy, urządzenie zaplecza technicznego, zasilanie w energię elektryczną, wodę itp. Wykonawca wykona we własnym zakresie w uzgodnieniu ze służbami technicznymi i inspektorami nadzoru inwestorskiego Zamawiającego; 11) Wykonawca ma obowiązek ubezpieczenia budowy zgodnie z treścią § 8 wzoru umowy stanowiącego załącznik numer 4 do SIWZ. 5. Roboty realizowane będą na podstawie decyzji: 1) o pozwoleniu na budowę Nr 105/2017/MW z dnia 05.05.2017r. stanowiącej załącznik numer 6 do SIWZ; 2) o pozwoleniu na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków ZN.5142.67.2017.JB z dnia 24.02.2017 r., stanowiącej załącznik numer 7 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców za uprzednią zgodą Zamawiającego. Zamawiający żąda wskazania w FORMULARZU OFERTY stanowiącym załącznik numer 1 do SIWZ przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z informacją o terenie i przedmiocie zamówienia przekazaną przez Zamawiającego w materiałach przetargowych oraz ich usytuowaniem i lokalnymi uwarunkowaniami realizacyjnymi przedmiotowych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót z podziałem na poszczególne elementy robót i branże.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach