Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń filii żłobka „Niezapominajka” wraz z rozbudową istniejącego placu zabaw przy ul. Porębskiego 21 w Gdyni w ramach projektu „Aktywny rodzic. Utworzenie 60 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Miasta Gdyni”

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego
    81-382 Gdynia, woj. pomorskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gdynia.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń filii żłobka „Niezapominajka” wraz z rozbudową istniejącego placu zabaw przy ul. Porębskiego 21 w Gdyni w ramach projektu „Aktywny rodzic. Utworzenie 60 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Miasta Gdyni”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń filii żłobka „Niezapominajka” mieszczącej się w budynku Szkoły Podstawowej Nr 43 wraz z rozbudową istniejącego placu zabaw przy ul. Porębskiego 21 w Gdyni oraz zakup wyposażenia w zakresie technologii żywienia dzieci. 2. Przebudowa ma na celu dostosowania placówki dla zwiększonej liczby miejsc dla dzieci zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 8 grudnia 2017r. Obecnie działający 3-oddziałowy żłobek znajduje się na parterze w wydzielonej funkcjonalnie i p.pożarowo części w 4 - kondygnacyjnym budynku szkolnym. Żłobek funkcjonuje od 3 lat, pomieszczenia szkolne zostały przebudowane, wyremontowane i dostosowane do potrzeb placówki w grudniu 2015r. W wyniku przebudowy, filia żłobka liczyć będzie 5 oddziałów dla 88 dzieci. 3. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń związanych z przebudową filii żłobka „Niezapominajka”. 4. Prace budowlane będą polegać m.in. na: 4.1. przebudowie wewnątrz budynku, 4.2. wykonaniu prac remontowych, 4.3. doposażenie placówki w meble i urządzenia technologiczne, 4.4. przebudowa istniejącej instalacji wewnętrznej 4.5. wykonaniu z dużą starannością prac wykończeniowych w tym m.in.: malowanie pomieszczeń zgodnie z określona kolorystyką i wykonanie dekoracji przestrzennych na ścianach z płyt MDF oraz sklejki takich jak: płotek niski i wysoki, drzewa, domki, drobne elementy np. słońce, chmurki, kot i inne zwierzęta oraz dekoracje płaskie na ścianach – naklejki niska i wysoka zgodnie z rys. A3 projektu budowlanego. 4.6. rozbudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw w certyfikowane urządzenia dla dzieci w wieku 1-3 lata. 5. Obowiązkiem Wykonawcy jest zakup niezbędnego wyposażenia związanego z przebudową żłobka i zwiększeniem liczby dzieci, w tym: 5.1. wyposażenie pomieszczeń w meble i urządzenia technologiczne: 5.1.1. kratka ociekaczowa stalowa na komorę basenu, 5.1.2. półka wisząca, pojedyncza perforowana (ociekowa), 5.1.3. kuchnia elektryczna z piekarnikiem, 4 palnikowa, 11,13 kW, 66x60x85cm; 5.1.4. okap przyścienny skośny, stal nierdzewna z łapaczem tłuszczu i oświetleniem halogenowym, 5.1.5. stół stalowy narożny z półką; 5.1.6. stół stalowy z basenem jednokomorowym wraz z baterią sztorcową z wyciąganą wylewką; 5.1.7. szafa przelotowa z drzwiami przesuwanymi i półkami wraz ze stołem stalowym jako podstawa; 5.1.8. chłodziarko-zamrażarka około 250 litrów z zamrażarką o pojemności około 100 litrów, minimum 3 szuflady, klasa min A++, no Frost, 5.1.9. pojemniki na mydła 3 szt., pojemniki na ręczniki papierowe 3 kpl, pojemniki na papier toaletowy 2 kpl, kosz na odpadki 2 kpl oraz kosz na pieluchy 1 kpl, lustra nad umywalkami dzieci 60x60 cm 2 szt., lustro do pokoju pielęgniarki 60x60 cm 1 szt; 5.1.10. pralko – suszarka ładowność pralki 8 kg; ładowność suszarki 5 kg; 5.2. wyposażenie placu zabaw: 5.2.1. zestaw drewnianych urządzeń typu pociąg zawierający lokomotywę oraz dwa wagoniki; 5.2.2. panele edukacyjne – 5 szt. (konstrukcja metalowa, wypełnienie płyta); 5.2.3. ławeczka dla dzieci – kolorowe tworzywo – motyw dziecięcy; 5.2.4. tablica regulaminowa stalowa 5.2.5. kosz na śmieci. Zakres wyposażenia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej. 6. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w niniejszym SIWZ oraz: 6.1. Dokumentacji projektowej – Załącznik nr 1 do SIWZ zawierającej: 6.1.1. „Projekt budowlany wielobranżowy, PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ FILII ŻŁOBKA „NIEZAPOMINAJKA” W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 43, Gdynia, ul. Porębskiego 21 dz. Nr 1430, obręb Pogórze Kat. Obiektu IX stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ - Załącznik nr 1.1. 6.1.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 1.2. 6.2. wzór umowy - Załącznik nr 10 do SIWZ. 7. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięczną gwarancję. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady, która wygasa po upływie 60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 8. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 9. Przedmiot zamówienia należy wykonać przy uwzględnieniu danych technicznych zawartych w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ wraz ze wszystkimi postanowieniami umowy oraz postanowieniami SIWZ oraz zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 10. Prace budowlane w okresie od 01.07.2019r. do 29.08.2019r. będą prowadzone w nieużytkowanym przez dzieci pomieszczeniach żłobka - dzieci zostaną przeniesione do innej placówki. W dniu 01.09.2019r. żłobek wznawia swoje funkcjonowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 zł). 2 Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego Konto bankowe: PKO Bank Polski S.A. PL 39 1440 1026 0000 0000 0040 6236 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu MBI.271.18.2019 - Przebudowa pomieszczeń filii żłobka „Niezapominajka” wraz z rozbudową istniejącego placu zabaw przy ul. Porębskiego 21 w Gdyni b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 310 z późn. zm). 3. Za wniesione wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 01.07.2019r. do godz. 10:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być w formie i treści umożliwiającej jego wyegzekwowanie przez Zamawiającego 7. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie określonej w ust. 2 lit. b) do 2 lit. e) zobowiązany jest on złożyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji do Wydziału Budżetu Urzędu Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, pok. Nr 130, przed terminem składania ofert. 8. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 9. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składa się z: 1.1 Formularza Ofertowego (wzór formularza ofertowego został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ); 1.2 oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ); 1.3 oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SWIZ); 1.4 zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów - jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów (Załącznik nr 5 do SIWZ); 1.5 dowodów, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 – 20 oraz art. 24 ust 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności; w szczególności mogą udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu – jeżeli dotyczy. 1.6 dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w Formularzu Ofertowego. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 1.7 pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii; 1.8 dowodu wniesienia wadium; 2. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Na potwierdzenie, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt III.1.2) ora pkt III.1.3), w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów (zobowiązania o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do SIWZ). 4. Jeżeli zdolności zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa wyżej, nie potwierdzą spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w wyznaczonym terminie od otrzymania wezwania: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, na których polegał korzystając z potencjału podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach