Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń filii żłobka „Niezapominajka” wraz z budową nowego placu zabaw przy ul. Wiczlińskiej 33 w Gdyni w ramach projektu „Aktywny rodzic. Utworzenie 60 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Miasta Gdyni”

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego
    81-382 Gdynia, woj. pomorskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń filii żłobka „Niezapominajka” wraz z budową nowego placu zabaw przy ul. Wiczlińskiej 33 w Gdyni w ramach projektu „Aktywny rodzic. Utworzenie 60 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Miasta Gdyni”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń filii żłobka „Niezapominajka” wraz z budową nowego placu zabaw przy ul. Wiczlińskiej 33 w Gdyni oraz zakup wyposażenia w zakresie mebli i technologii żywienia dzieci, a także: 1.1. uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni, 1.2. uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania przez Państwową Stację Sanitarno – Epidemiologiczną w Gdyni. 2. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 2.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, w tym m.in.: 2.1.1. Dokumentacja projektowa, 2.1.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 2.1.3. Zestawienie wyposażenia do zakupu i montażu przez Wykonawcę. 2.2. wzór umowy - Załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Przebudowa ma na celu dostosowania placówki dla zwiększonej liczby miejsc dla dzieci zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 8 grudnia 2017r. Obecnie działający 2-oddziałowy żłobek, zbudowany w technologii modułowej, połączony jest z istniejącym budynkiem przedszkola wchodzącego w skład Zespołu Wczesnej Edukacji. W wyniku przebudowy, filia żłobka liczyć będzie 4 oddziały dla 87 dzieci. 4. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni oraz Państwową Stację Sanitarno – Epidemiologiczną w Gdyni. 5. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięczną gwarancję. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady, która wygasa po upływie 60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca obejmie, w ramach niniejszego zamówienia, serwisem zamontowane urządzenia przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Serwis winien obejmować wszelkie wytyczne producenta w tym m.in. częstotliwość serwisowania urządzeń, wymianę elementów objętych serwisem, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz zapewniania utrzymania warunków gwarancji. 7. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 8. Zamawiający wymaga prowadzenia robót budowlanych na terenie nieruchomości czynnego obiektu użyteczności publicznej oraz w czynnym obiekcie przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich warunków higieniczno – sanitarnych, dostawie ciepła oraz energii elektrycznej w celu możliwości normalnego funkcjonowania placówki oświatowej. Wykonawca zobowiązany jest do: 8.1. zapewnienia ciągłości w dostawie ciepłej wody w okresie funkcjonowania żłobka oraz przylegającej placówki oświatowej tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy w celu możliwości użytkowania przez Użytkownika żłobka oraz przylegającej placówki w bezpieczny i prawidłowy sposób podczas prowadzenia przez Wykonawcę robót; 8.2. zapewnienia ciągłości w dostawie energii elektrycznej w okresie funkcjonowania żłobka oraz przylegającej placówki oświatowej tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy w celu możliwości użytkowania przez Użytkownika żłobka oraz przylegającej placówki w bezpieczny i prawidłowy sposób podczas prowadzenia przez Wykonawcę robót; 8.3. zapewnienia ciągłości w dostawie zimnej wody i funkcjonowania instalacji kanalizacji sanitarnej w okresie funkcjonowania żłobka oraz przylegającej placówki oświatowej tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy w celu możliwości użytkowania przez Użytkownika żłobka oraz przylegającej placówki w bezpieczny i prawidłowy sposób podczas prowadzenia przez Wykonawcę robót; 8.4. uzgodnienia terminów ewentualnych przerw w dostawie mediów nie powodujących braku możliwości normalnego funkcjonowania żłobka oraz przylegającej placówki oświatowej, z odpowiednimi służbami oraz przedstawicielami żłobka oraz placówki; 8.5. zapewnienie bezpiecznego, wygodnego dojścia do budynku żłobka oraz przedszkola i szkoły, placu zabaw oraz boiska sportowego w okresie funkcjonowania placówki oświatowej tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy w celu możliwości użytkowania przez Użytkownika żłobka oraz przylegającej placówki w bezpieczny i prawidłowy sposób podczas prowadzenia przez Wykonawcę robót. 9. Przedmiot zamówienia należy wykonać przy uwzględnieniu danych technicznych zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi postanowieniami umowy oraz postanowieniami SIWZ oraz zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 10. Prace budowlane w okresie od 29.06.2020r. do 21.08.2020r. będą prowadzone w nieużytkowanych przez dzieci pomieszczeniach żłobka - dzieci zostaną przeniesione do innej placówki. 11. Prace budowlane powinny być prowadzone w godzinach popołudniowych, po godzinach pracy żłobka (w okresie realizacji umowy: od podpisania umowy do 28.06.2020r. oraz od 22.08.2020r. do 30.09.2020r.). 12. Prace budowlane w godzinach pracy żłobka mogą być prowadzone tylko w ograniczonym zakresie, jedynie w ścisłym uzgodnieniu terminu i zakresu prac z Użytkownikiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 9 500,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset 00/100 zł) 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego Konto bankowe: PKO Bank Polski S.A. PL 39 1440 1026 0000 0000 0040 6236 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu MBI.271.12.2020 - Przebudowa filii żłobka - ul. Wiczlińska 33” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U.2019.310 z późn. zm). 3. Za wniesione wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 04.06.2020 do godz. 10:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być w formie i treści umożliwiającej jego wyegzekwowanie przez Zamawiającego 7. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie określonej w pkt IV.1.2) od ppkt 2 lit. b) do ppkt 2 lit. e) zobowiązany jest on złożyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji i załączyć go do oferty. 8. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 9. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składa się z: 1.1. Formularza Oferty (wzór formularza ofertowego został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ); 1.2. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ); 1.3. oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ); 1.4. zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów - jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów (Załącznik nr 5 do SIWZ); 1.5. dowodów, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 16 – 20 oraz art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp, podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności; w szczególności mogą udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu – jeżeli dotyczy. 1.6. dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w Formularzu Oferty. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 1.7. pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii; 1.8. dowodu wniesienia wadium, przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie określonej w pkt IV.1.2) od ppkt 2 lit. b) do ppkt 2 lit. e), zobowiązany jest on złożyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji i załączyć go do oferty. 2. Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Na potwierdzenie, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w ust 6.3, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów (zobowiązania o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do SIWZ). 4. Jeżeli zdolności zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa wyżej, nie potwierdzą spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w wyznaczonym terminie od otrzymania wezwania: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, na których polegał korzystając z potencjału podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach