Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń dydaktycznych i socjalnych związanych z kształceniem w zakresie praktycznej nauki zawodu na terenie Zespołu Szkół nr 10 im. Bolesława Chrobrego przy ul. Gnieźnieńskiej 8 w Koszalinie dz. nr 29/2 obr. 0025 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Dostosowanie kształcenia zawodowego w Koszalinie do potrzeb rynku pracy”

Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3488600 , fax. 94 3488625
  • Data zamieszczenia: 2018-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
    Rynek Staromiejski 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3488600, fax. 94 3488625
    REGON: 330920802
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń dydaktycznych i socjalnych związanych z kształceniem w zakresie praktycznej nauki zawodu na terenie Zespołu Szkół nr 10 im. Bolesława Chrobrego przy ul. Gnieźnieńskiej 8 w Koszalinie dz. nr 29/2 obr. 0025 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Dostosowanie kształcenia zawodowego w Koszalinie do potrzeb rynku pracy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń dydaktycznych i socjalnych związanych z kształceniem w zakresie praktycznej nauki zawodu na terenie Zespołu Szkół nr 10 im. Bolesława Chrobrego przy ul. Gnieźnieńskiej 8 w Koszalinie dz. nr 29/2 obr. 0025” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Dostosowanie kształcenia zawodowego w Koszalinie do potrzeb rynku pracy”. 1. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1.1. Przebudowę pomieszczeń dydaktycznych z przystosowaniem ich do prowadzenia nauki zawodu w zakresie spawalnictwa i blacharstwa samochodowego o pow. użytkowej 481,61 m2, 1.2. Remont umywalni dla uczniów o pow. użytkowej 41,80 m2 w budynku warsztatowym, 1.3. Wyposażenie pomieszczeń spawalni i blacharni. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje roboty budowlane, instalacyjne i wyposażenie, w tym między innymi: a). Roboty budowlane: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe - Roboty odtworzeniowe ścian i fundamentów - Montaż konstrukcji stalowej - Obudowę ścian osłonowych i dachu płytami warstwowymi - Odwodnienie dachu - Wymianę stolarki okiennej, drzwiowej i bram garażowych - Docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką - mokrą - Wymianę posadzek wraz z izolacją i warstwami wyrównawczymi pod posadzki - Wykonanie podjazdu z nawierzchnią betonową na podbudowie z kruszywa łamanego - Roboty wykończeniowe w pomieszczeniach dydaktycznych - Kompleksowy remont pomieszczenia umywalni dla uczniów b). Roboty branży sanitarnej: - Roboty demontażowe - Wykonanie wewnętrznej instalacji wod-kan - Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. - Montaż wywietrzaków i wentylatorów dachowych. c). Roboty branży elektrycznej: - Demontaż istniejących instalacji elektrycznych - Zasilenie budynku linią zalicznikową nn 0,4 kV - Wykonanie instalacji oświetleniowej, gniazd wtyczkowych i zasilenie wentylacji - Oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne - Wykonanie instalacji odgromowej - Badania i pomiary elektryczne d). Wyposażenie pomieszczeń spawalni i blacharni: - Stoły ślusarskie 115x80 – 4 szt. - Filtr kasetowy mobilny – 1 szt. - Ekrany spawalnicze – 5 szt. - Stoły spawalnicze z odciągiem i filtracją SF-1000 – 4 szt. - Biurka instruktora zawodu – 2 szt. - Fotele biurowe obrotowe – 2 szt. - Tablice szkolne – 2 szt. - Wieszaki szatniowe – 2 szt. - Zasłony szatniowe – 2 szt. - Narzędzia i elektronarzędzia - 1 kpl. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określa dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SIWZ, na którą składają się: a). Projekt budowlany Przebudowy pomieszczeń dydaktycznych i socjalnych związanych z kształceniem w zakresie praktycznej nauki zawodu na terenie Zespołu Szkół Nr 10 przy ul. Gnieźnieńskiej 8 w Koszalinie – branża budowlana, sanitarna i elektryczna, b). Projektowana charakterystyka energetyczna budynku warsztatowo-magazynowego, c). Projekt wykonawczy Przebudowy pomieszczeń dydaktycznych i socjalnych związanych z kształceniem w zakresie praktycznej nauki zawodu na terenie Zespołu szkół nr 10 przy ul. Gnieźnieńskiej 8 w Koszalinie – branża architektura i konstrukcja, d). Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla robót branży budowlanej, e). Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla robót branży sanitarnej, f). Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla robót branży elektrycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214220-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1) w pieniądzu, 2.2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3) gwarancjach bankowych, 2.4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn.zm.) 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Urząd Miejski w Koszalinie Nr rachunku: 78 1140 2118 0000 2444 4400 1304 z dopiskiem: Przebudowa pomieszczeń dydaktycznych i socjalnych związanych z kształceniem w zakresie praktycznej nauki zawodu na terenie Zespołu Szkół nr 10 im. Bolesława Chrobrego przy ul. Gnieźnieńskiej 8 w Koszalinie dz. nr 29/2 obr. 0025 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Dostosowanie kształcenia zawodowego w Koszalinie do potrzeb rynku pracy” – WADIUM Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego IBAN : PL78114021180000244444001304 BIC/SWIFT: BREX PL PW 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 5) Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6 – 7, 75 – 007 Koszalin, a kserokopię dołączyć do oferty. 6) Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dowód wniesienia wadium, zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. Uwaga!!! Zgodnie z zapisami ustawy PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach